Τροχοί & TIR

Πληθαίνουν τα ηλεκτρικά FUSO eCanter

Τρία χρόνια μετά την έναρξη της παραγωγής του FUSO eCanter, περισσότερες από 200 μονάδες του μεσαίου ηλεκτρικού φορτηγού της Daimler Trucks, έχουν παραδοθεί σε πελάτες 11 χωρών. Τα εν λόγω ηλεκτρικά
Τετάρτη 28/04/2021 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Περισσότερες από 200 μονάδες του ηλεκτρικού FUSO eCanter, πραγματοποιούν διανομές σε πόλεις 11 χωρών.
Περισσότερες από 200 μονάδες του ηλεκτρικού FUSO eCanter, πραγματοποιούν διανομές σε πόλεις 11 χωρών.

Τρία χρόνια μετά την έναρξη της παραγωγής του FUSO eCanter, περισσότερες από 200 μονάδες του μεσαίου ηλεκτρικού φορτηγού της Daimler Trucks, έχουν παραδοθεί σε πελάτες 11 χωρών.

Τα εν λόγω ηλεκτρικά φορτηγά έχουν ξεκινήσει διανομές σε πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Τόκιο, το Βερολίνο, το Λονδίνο, το Άμστερνταμ, το Παρίσι, το Δουβλίνο, το Όσλο, η Κοπεγχάγη, το Ελσίνκι και η Λισαβόνα. Συνολικά, πάνω από 40 eCanter έχουν πιάσει δουλειά στις ΗΠΑ, περί τα 60 στην Ιαπωνία και περισσότερα από 100 στην Ευρώπη, τα οποία έχουν παραδοθεί σε εταιρείες όπως οι PostNL, Dachser, Deutsche Post DHL, Rhenus Group και DB Schenker. Από κοινού, τα πιο πάνω ηλεκτρικά φορτηγά έχουν διανύσει πάνω από 3 εκ. χιλιόμετρα, μια απόσταση που ισοδυναμεί με 75 φορές στον γύρο του κόσμου.

Υπενθυμίζεται, πως το FUSO eCanter μικτού βάρους 7,49 τόνων πέρυσι αναβαθμίστηκε, φέροντας στον εξοπλισμό του εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως το προηγμένο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (Advanced Emergency Braking System - AEBS), που ανιχνεύει οχήματα και κινούμενους πεζούς, μέσω του ραντάρ που είναι εγκατεστημένο στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Το AEBS ενεργοποιεί το φρενάρισμα και προειδοποιεί τον οδηγό όταν εντοπίζεται κίνδυνος σύγκρουσης. Επιπλέον, το αναβαθμισμένο ESP του ηλεκτρικού FUSO παρακολουθεί συνεχώς μέσω ενός αισθητήρα, τη σταθερότητα του αμαξώματος. Ελέγχει την ισχύ του κινητήρα που περνά στους τροχούς, όπως και τη δύναμη πέδησης, προκειμένου να μειώνεται ο κίνδυνος ανατροπής ή ολίσθησης του οχήματος σε μια στροφή. Ακόμα, το νέο eCanter εξοπλίζεται με μια κάμερα αναγνώρισης των λευκών διαχωριστικών γραμμών του οδοστρώματος, ώστε το σύστημα Lane Departure Warning System (LDWS) να εντοπίζει τις τυχόν αποκλίσεις του οχήματος από τις λωρίδες κυκλοφορίας.

PreviousNext