Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από το Πήλιο και τον Νίκο Ρήγα, ιδιοκτήτη ενός Mercedes-Benz Unimog 1700 L. Ο Νίκος αποτελεί έναν πραγματικό ήρωα του βουνού, γιατί κάθε φορά που χιονίζει στην περιοχή, επιχειρεί με το δικό του φορτηγό να κρατήσει ανοιχτό για τα οχήματα το εθνικό ορεινό δίκτυο.

Η σταδιοδρομία του είναι γεμάτη με δύσκολες καταστάσεις σε παγωμένους δρόμους και σε σημεία όπου το χιόνι φτάνει ακόμη και τα τρία μέτρα. Με το Unimog καταφέρνει ωστόσο να ξεπερνά κάθε δυσκολία και, όπως χαρακτηριστικά λέει ο ίδιος, η μεγαλύτερη επιβράβευση για αυτόν έρχεται όταν οι κάτοικοι των χωριών τον ευχαριστούν για τη βοήθειά του. Φέτος βρέθηκε και πάλι στις επάλξεις αντιμετωπίζοντας με επιτυχία το πέρασμα της χιονοθύελλας.

«Από μικρή ηλικία κατάλαβα ότι έχω έντονη κλίση στα φορτηγά και τις μεταφορές. Μου άρεσε η θέα από εκεί ψηλά, τα ταξίδια αλλά και το γεγονός ότι γνώριζα κόσμο από διάφορες περιοχές της χώρας μας. Έτσι, όταν ήμουν δώδεκα ετών γνώριζα ήδη τα περισσότερα πράγματα γύρω από το φορτηγό.

Η έδρα της εταιρείας μας βρίσκεται στο Ανήλιο Πηλίου και, όπως αντιλαμβάνεστε, η διαδρομή που ακολουθούμε για να κατέβουμε μέχρι το Βόλο περιλαμβάνει ορεινά περάσματα στα 1.200 μέτρα, πολλές στροφές, αλλά και στενά σημεία μέσα στα χωριά. Το δικό μου σχολείο ήταν οι δρόμοι αυτοί, οπότε ανδρώθηκα επαγγελματικά πολύ γρήγορα σε ένα από τα δυσκολότερα ορεινά δίκτυα της χώρας μας. Εδώ δεν συγχωρείται κανένα λάθος στο τιμόνι. Στην επιχείρησή μας έχουμε διάφορες μάρκες φορτηγών αλλά ανάμεσά τους ξεχωρίζω τα δύο Mercedes-Benz, το 1314 4Χ4 και το Unimog 1700L, η κατασκευή των οποίων επιτρέπει την πρόσβασή τους σε δύσβατα σημεία. Όπως συνηθίζω να λέω, πηγαίνουν εκεί όπου δεν μπορούν να φτάσουν τα υπόλοιπα.

Διαβάστε περισσότερα για τον Νίκο Ρήγα καθώς και άλλες ιστορίες στο

roadstars.mercedes-benz-trucks.com

Θέλω, όμως, να αναφερθώ ειδικά στο Unimog, με το οποίο μεταφέρω το καλοκαίρι μπάζα και οικοδομικά υλικά, ενώ το χειμώνα το χρησιμοποιώ στον εκχιονισμό του ορεινού δικτύου. Μπροστά εξοπλίζεται με λεπίδα αποχιονισμού και στην καρότσα έχει αλατοδιανομέα χωρητικότητας τριών κυβικών. Τα βασικά χαρακτηριστικά του είναι η δύναμη που έχει για να σπρώχνει τα χιόνια αλλά και για να τραβά με συρματόσχοινα νταλίκες που ενδεχομένως έχουν μείνει στο δρόμο. Επίσης έχει πολλά συστήματα ασφαλείας τα οποία με βοηθούν κυρίως στους παγωμένους δρόμους. Η θέση οδήγησης προσφέρει εποπτεία σε όλο το δρόμο και η ορατότητα είναι άψογη. Η οδήγησή του απαιτεί εμπειρία και προσεκτικές κινήσεις, καθώς κινούμαι σε σημεία που είναι πραγματικές παγίδες εξαιτίας του πάγου.

Για εμένα η μεγαλύτερη απολαβή από τη δουλειά μου είναι το ευχαριστώ που ακούω από τον κόσμο όταν τους βοηθώ να βγουν από μια δύσκολη κατάσταση. Πολύ συχνά χρειάζεται να τραβήξω αυτοκίνητα που έχουν πέσει σε κάποιο χαντάκι και να τα επαναφέρω εντός δρόμου. Επίσης το Πήλιο έχει πολλές επιχειρήσεις, των οποίων τα προϊόντα πρέπει να μεταφερθούν με φορτηγά, άρα οφείλουμε να εξυπηρετούμε αυτούς τους ανθρώπους όλο το 24ωρο. Βέβαια, η μεγαλύτερη ικανοποίηση για εμένα είναι όταν προσεγγίζω σπίτια σε δύσκολα σημεία, όπου δεν έχει πρόσβαση κανένας εκτός του δικού μου Unimog.

Οι άνθρωποι αυτοί με βλέπουν σαν από μηχανής θεό, είτε γιατί θα τους πάω φάρμακα, εφόδια, ή τροφή για τα ζώα, είτε ακόμη επειδή θα τους προσεγγίσει κάποιος άνθρωπος και θα τους δώσει κουράγιο πως ό, τι και αν συμβεί είμαστε δίπλα τους. Όλα αυτά βέβαια τα επιτυγχάνω χάρη στο αγαπημένο μου Mercedes-Benz Unimog 1700L, το φορτηγό που είναι κατασκευασμένο για τις πιο δύσκολες αποστολές!»

Ευχαριστούμε για τις πραγματικά ενδιαφέρουσες ιστορίες που συνεχίζετε να μας στέλνετε. Στείλτε κι εσείς τη δική σας εμπειρία στο info@troxoikaitir.gr και θα δημοσιευθεί στο περιοδικό TΡOXOI & TIR και στο RoadStars της Mercedes-Benz, την παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ενώνει όλους τους οδηγούς φορτηγών σε μία κοινότητα.