Τροχοί & TIR

Αρθρωτό BYD 22 μέτρων «made in Brazil»

Η «επέλαση» της BYD στην αμερικάνικη ήπειρο συνεχίζεται και μετά τις ΗΠΑ (διαβάστε Τ&Τ Απριλίου 2021), η εταιρεία κατακτά -τη μία μετά την άλλη- τις χώρες της Ν. Αμερικής. Σε αυτό το πλαίσιο, στ
Σάββατο 10/04/2021 - 10:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η «επέλαση» της BYD στην αμερικάνικη ήπειρο συνεχίζεται και μετά τις ΗΠΑ (διαβάστε Τ&Τ Απριλίου 2021), η εταιρεία κατακτά -τη μία μετά την άλλη- τις χώρες της Ν. Αμερικής. Σε αυτό το πλαίσιο, στο Σαν Χοσέ Ντος Κάμπος της πολιτείας του Σάο Πάολο παρουσιάστηκε πρόσφατα το ηλεκτρικό BYD των 22 μέτρων, το πρώτο από τα 12 που θα παραδοθούν στη βραζιλιάνικη πόλη μέχρι τον προσεχή Οκτώβριο.

Το αρθρωτό λεωφορείο ονομάζεται «Attivi Express» και κατασκευάζεται σε συνεργασία με τη γνωστή τοπική εταιρεία, Marcopolo, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο αμαξοποιό της Λατινικής Αμερικής. Θα ενταχθεί στο πρώτο σύστημα ταχείας κυκλοφορίας (BRT – Bus Rapid Transit) της χώρας, μια γραμμή στην οποία θα πραγματοποιούν δρομολόγια αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά λεωφορεία.

Το Attivi Express εξοπλίζεται με προηγμένες μπαταρίες λιθίου σιδήρου (LiFePO4), οι οποίες κατόπιν φόρτισης τριών ωρών, προσδίδουν στο ηλεκτρικό λεωφορείο αυτονομία έως και 250 χλμ. Το σασί του κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BYD στην πόλη Καμπίνας του Σάο Πάολο και ακολούθως μεταφέρεται στη μονάδα της Marcopolo για την τελική συναρμολόγηση του λεωφορείου.

Σημειώνεται, πως το ηλεκτρικό λεωφορείο έχει χωρητικότητα 168 επιβατών και διακρίνεται για τη σύγχρονη σχεδίασή του, τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού του. Εκεί, η Marcopolo έχει τοποθετήσει το σύστημα «BioSafe System», το οποίο αναλαμβάνει την απολύμανση του αέρα μέσω ακτινοβολίας UV-C. Επιπλέον, στα καθίσματα και στις χειρολαβές έχει υπάρξει πρόβλεψη για αντιμικροβιακό φινίρισμα.

Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του λεωφορείου των 22 μέτρων, ξεχωρίζουμε το άνοιγμα των θυρών κατά 130 εκ., το σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το πιάσιμο των επιβατών από τις πόρτες και τις έξι κάμερες υψηλής ευκρίνειας, από τις οποίες οι δύο είναι υπέρυθρες. Επιπλέον, οι παραδοσιακοί εξωτερικοί καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από δύο HD κάμερες.

Αξίζει να αναφερθεί, κλείνοντας, πως το ηλεκτρικό λεωφορείο διαθέτει ακόμα ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού, αμφίπλευρο σύστημα επιγονάτισης, ρύθμιση ύψους, εξελιγμένο σύστημα πυρασφάλειας, ψηφιακό ταχογράφο, τροχούς αλουμινίου και αερανάρτηση.

PreviousNext