«EcoGeneration» ονομάζει η Schmitz Cargobull τη νέα πρωτότυπη σειρά τρέιλερ, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα σε τρεις εκδόσεις.

Πρόκειται για τις: EcoFIX, EcoFLEX και EcoVARIOS, που υπόσχονται χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και άρα λιγότερους ρύπους CO2. 
Τα πρώτα επικαθήμενα με το αεροδυναμικό αμάξωμα έχουν ήδη παραχθεί και βρίσκονται στη διαδικασία των δοκιμών, με τη μαζική τους παραγωγή να αναμένεται να ακολουθήσει αργότερα φέτος.

 

3 schmitz cargobull
3  αεροδυναμικές εκδόσεις της επικαθήμενης κουρτίνας S.CS δημιούργησε η Schmitz Cargobull, με τη νέα σειρά EcoGeneration να υπόσχεται χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και ρύπων, προσφέροντας σημαντικά περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη.

Ουσιαστικά λόγος γίνεται για μια πιο αεροδυναμική έκδοση της γνωστής κουρτίνας S.CS, με τις επεμβάσεις των ανθρώπων της Schmitz να έχουν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό της κατανάλωσης έως και κατά 5%. Η συνεπακόλουθη μείωση των εκπομπών CO2 καθίσταται περισσότερη σημαντική από ποτέ για τις μεταφορικές εταιρείες, καθώς πλέον αποτιμάται και σε χρήμα.

 

Τρεις εκδόσεις για κάθε χρήση

 

Σε ό,τι αφορά στις τρεις εκδόσεις του EcoGeneration, η EcoFIΧ προσφέρεται για τη μεταφορά οριζόντιων, επίπεδων και βαρέων εμπορευμάτων, όπως ρολά από χάλυβα και χαρτί. Με το μειωμένο βάρος και το σταθερό πίσω μέρος του, το όχημα δεν ξεπερνά το ύψος των τεσσάρων μέτρων.

Το EcoFLEX προορίζεται για τη μεταφορά γενικού φορτίου και ποτών, ενώ το EcoVARIOS έχει σχεδιαστεί για μεταφορές μεγάλου όγκου και την αυτοκινητοβιομηχανία κατά τη μεταφορά τριών στοιβαγμένων κλωβών παλετών. 

Τόσο το μπροστινό όσο και το πίσω μέρος του αμαξώματος μπορούν να ρυθμιστούν με ευελιξία. Αυτή η παραλλαγή προσφέρει εσωτερικό ύψος τριών μέτρων και συνολικό ύψος τεσσάρων μέτρων.

ecofix schmitz cargobull
Στο EcoFIΧ, όπως και στις άλλες εκδόσεις της σειράς EcoGeneration, ισχύουν κανονικά τα πιστοποιητικά και οι εγγυήσεις της Schmitz Cargobull.

Σημαντικά οικονομικά οφέλη

 

Αναλυτικότερα, από την 1η Ιανουαρίου 2021 έχει επιβληθεί ένας νέος περιβαλλοντικός φόρος, βάσει του οποίου οι εταιρείες θα πρέπει να πληρώνουν 25 ευρώ/τόνο CO2 που παράγουν όταν καταναλώνουν πετρέλαιο, βενζίνη και φυσικό αέριο. Η παραπάνω τιμή θα αυξηθεί σταδιακά και από το 2026 αναμένεται να βρίσκεται στα 5565 ευρώ.

«Εάν μόνο το 50% όλων των ταξιδιών πραγματοποιείται με “αεροδυναμικό” τρόπο, το EcoFlex χωρίς χαμήλωμα επιτυγχάνει μια συντηρητικά υπολογισμένη εξοικονόμηση 7.700 ευρώ για 1 εκ. χιλιόμετρα ή περισσότερα από 900 ευρώ ετησίως. Η περιβαλλοντική επιβάρυνση μειώνεται κατά 2,3 τόνους CO2 ετησίως», εξηγεί ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Andreas Schmitz.

 Διαβάστε αναλυτικά τα οφέλη κάθε έκδοσης στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουνίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα όλης της χώρας.