Ακαταμάχητο, σκληροπυρηνικό, θηρίο, οδοστρωτήρας, είναι μερικοί από τους χαρακτηρισμούς που μπορείς να δώσεις στο Ford Ranger Raptor. Για να ανακαλύψεις μάλιστα τα όριά του πρέπει να δημιουργήσεις δικούς σου δρόμους στα πιο δύσβατα σημεία και να πας εκεί που δεν θα τολμούσες με κανένα άλλο όχημα.

Αυτή τη φοβερή διαπίστωση κάναμε όταν πήραμε στα χέρια μας το Raptor και το μόνο που σκεφτήκαμε ήταν πως ήρθε η ώρα να το «λιώσουμε».

Ford Ranger Raptor στο Όρος Χατζή
Με το Raptor φεύγουμε για τα ορεινά των Τρικάλων, στους πρόποδες του όρους Χατζή σε υψόμετρο 1.700 μέτρων, εκεί όπου ακόμα και το Μάιο τα χιόνια παραμένουν πυκνά

Το Raptor έχει διπλή φύση: αφενός τη lifestyle  και κυριλέ εκδοχή, αφετέρου, την πιο άγρια και σκληροτράχηλη, η οποία το μετατρέπει σε μια ασταμάτητη μηχανή που ισοπεδώνει τα πάντα στο πέρασμά της.

Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που οι πωλήσεις του Raptor έχουν εκτοξευθεί, φέρνοντας σημαντικά νούμερα και κέρδη στη Ford. Τι κάνει όμως ξεχωριστό το συγκεκριμένο μοντέλο σε σχέση με τα υπόλοιπα pick up; 

Για να λάβουμε όλες τις απαντήσεις το οδηγούμε στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουνίου που κυκλοφορεί, από την Αργολίδα μέχρι το Στόμιο Λάρισας, μεταφέροντας μια βάρκα και εν συνεχεία φεύγουμε για τα ορεινά των Τρικάλων, στους πρόποδες του όρους Χατζή σε υψόμετρο 1.700 μέτρων, εκεί όπου ακόμα και το Μάιο τα χιόνια παραμένουν πυκνά.

Ford Ranger Raptor στη φύση
Σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις Ranger, το Raptor είναι 4,4 εκατοστά πιο μακρύ, 16,8 εκατοστά πιο φαρδύ και απέχει 5,1 εκατοστά περισσότερο από το έδαφος.

Build tough

Αναμφίβολα το Raptor είναι το πιο επιβλητικό pick up που κυκλοφορεί σήμερα στην ελληνική αγορά και το μοναδικό που τραβάει τόσα πολλά βλέμματα πάνω του. Βέβαια, δεν αρκούν μόνο τα αυτοκόλλητα Raptor να κάνουν τη διαφορά, αλλά και κάποια άλλα ουσιώδη δυναμικά χαρακτηριστικά, καθώς και οι αυξημένες του διαστάσεις, συγκριτικά με το συμβατικό Ford Ranger.

Είναι 4,4 εκατοστά πιο μακρύ, 16,8 εκατοστά πιο φαρδύ και απέχει 5,1 εκατοστά περισσότερο από το έδαφος, γεγονός που το καθιστά ασυναγώνιστο εκτός δρόμου. Ο προφυλακτήρας είναι τοποθετημένος πιο ψηλά σε σχέση με τα υπόλοιπα Ranger και η γρίλια της μάσκας θυμίζει αμερικάνικα pick up. Να αναφέρουμε επίσης ότι οι κρίκοι πρόσδεσης αντέχουν δύναμη έλξης μπροστά 4.635κιλών και πίσω 3.683 κιλών. Ο πελάτης έχει να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων κωδικών χρωμάτων: το Frozen White, το Conquer Grey, το Agate Black και το Ford Performance Blue (όχημα δοκιμής).

Έξι διαφορετικά προφίλ οδήγησης

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έξι διαφορετικά προφίλ οδήγησης τα οποία επεμβαίνουν στον κινητήρα, το τιμόνι και το κιβώτιο. Ανάλογα με το σημείο που θα κινηθεί το όχημα, ο οδηγός επιλέγει ανάμεσα στο Normal και το Sport τα οποία προορίζονται για εντός δρόμου χρήση, ενώ για εκτός δρόμου μπορεί να επιλέξει το Gravel, το Mud ή το Rock. Επίσης για γρήγορη εκτός δρόμου χρήση ιδανικό είναι το Baja.

 

Εσωτερικό Raptor
Premium χώρος οδήγησης

Απολαμβάνεις την οδήγηση

Αυτό που μας αρέσει σε όλες τις εκδόσεις του Ford Ranger και κατ' επέκταση στο Raptor είναι η συνεργασία του κινητήρα με το αυτόματο 10άρι κιβώτιο. Πλέον οι αλλαγές περνάνε ταχύτατα, με απόλυτη ακρίβεια και με γνώμονα πάντα την οικονομία αλλά και τη διαρκή παροχή ισχύος. Όταν μάλιστα ο οδηγός χρησιμοποιήσει την Sport  επιλογή, τότε οι αλλαγές γίνονται σε υψηλότερο εύρος στροφών και οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές.

 
Ανοίγει δρόμους!

Υπάρχει κάτι που κάνει ξεχωριστό το Raptor σε σχέση με τα υπόλοιπα pick-up και αυτό είναι ο τρόπος με τον οποίο κινείται εκτός δρόμου. Μετά από τόσα χρόνια δοκιμών ήταν η πρώτη που φορά που τολμήσαμε να περάσουμε από χωματόδρομο με φυτευτή πέτρα με ταχύτητα άνω των 60 χλμ. χωρίς να «τραυματίσουμε» κάποιο από τα ευαίσθητα σημεία του οχήματος αλλά και, το βασικότερο, να κατέβουμε στο τέλος ατσαλάκωτοι. 

Ο υποψήφιος αγοραστής του Raptor (κάθε λάτρης των επιδόσεων και των off-road εξορμήσεων) πρέπει να ξέρει για ποιον λόγο αξίζει να δαπανήσει κάτι παραπάνω από 55.000 ευρώ για την απόκτησή του. Για εμάς το  νούμερο ένα πλεονέκτημά του είναι η αίσθηση ότι με το κλειδί του Raptor στο χέρι νιώθεις ότι μπορείς να πας παντού και ότι δεν υπάρχει τίποτα να σε σταματήσει. Αυτή η μοναδική αίσθηση ελευθερίας αξίζει το κάθε επιπλέον ευρώ. 

Απολαύστε και ανακαλύψτε μαζί μας πώς είναι να οδηγείς ένα Ford Ranger Raptor μέσα από τις σελίδες του ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουνίου, που κυκλοφορεί στα περίπτερα όλης της χώρας.