Οι πρώτες δοκιμές από Ευρωπαίους πελάτες του νέου E-Transit, της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του δημοφιλούς μεγάλου van, θα ξεκινήσουν σύντομα σύμφωνα με ανακοίνωση της Ford.
Πρωτότυπα οχήματα E-Transit θα ενταχθούν στους στόλους πελατών και θα λειτουργήσουν σε απαιτητικές πραγματικές συνθήκες με μεγάλα σούπερ μάρκετ, εταιρείες διανομής κατ’ οίκον, ταχυδρομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες κοινής ωφέλειας σε Γερμανία, Νορβηγία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι δοκιμές της Ford με Ευρωπαίους πελάτες αποτελούν τμήμα ενός εκτενούς προγράμματος εξέλιξης για το E-Transit πριν το λανσάρισμά του την άνοιξη του 2022 και τη συνεπακόλουθη έναρξη της μαζικής παραγωγής του μοντέλου.
Ξεκινώντας στα τέλη του φετινού καλοκαιριού, οι δοκιμές αυτές έχουν σχεδιαστεί για να επιβεβαιώσουν ότι το αμιγώς ηλεκτρικό van μπορεί άνετα να ικανοποιήσει λειτουργικές απαιτήσεις ευρέως φάσματος, αντίστοιχες των ντίζελ μοντέλων. Οι μηχανικοί της Ford θα χρησιμοποιήσουν δεδομένα από τις δοκιμές για να βελτιώσουν (μεταξύ άλλων) την επόμενη γενιά της τεχνολογίας συνδεσιμότητας του E-Transit και τη διαχείριση της αυτονομίας προκειμένου να προσφέρουν μία βελτιστοποιημένη εμπειρία χρήσης στους πελάτες.
Τα πρωτότυπα οχήματα που συμμετέχουν στη δοκιμή συναρμολογούνται στο centre of excellence επαγγελματικών οχημάτων Ford στο Dunton της Αγγλίας, και αξίζει να σημειωθεί ότι, θα περιλαμβάνουν πολλές διαφορετικές εκδόσεις και διαμορφώσεις: van και chassis cab με μετατροπές όπως ψυγεία, κλειστά van, οχήματα με ανοιγόμενα πλαϊνά τμήματα και ειδικά διαμορφωμένο εσωτερικό.
Οι Ευρωπαίοι πελάτες του E-Transit θα έχουν στη διάθεσή τους πολλές επιλογές ως προς τον τύπο του αμαξώματος, το μήκος, το ύψος οροφής και το μικτό βάρος οχήματος (GVM) ήδη από το λανσάρισμα. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 25 διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής τους.
Εκμετάλλευση αντίστοιχη των συμβατικών Transit
Ο χώρος φόρτωσης του E-Transit είναι ίδιος με των πετρελαιοκίνητων μοντέλων Transit προσφέροντας εύκολες μετατροπές/υπερκατασκευές, για να μπορούν οι κάτοχοι ενός Transit να επαναχρησιμοποιούν τα συστήματα ραφιών που ήδη έχουν και στο πλήρως ηλεκτρικό van. Το σύστημα ProPower Onboard, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη βιομηχανία, προσφέρει ισχύ φόρτισης έως 2.3 kW μέσω στάνταρ παροχών για την τροφοδοσία εργαλείων και εξοπλισμού στην καμπίνα και το χώρο φόρτωσης.
Το ωφέλιμο φορτίο προβλέπεται να είναι έως 1.616 κιλά για τις εκδόσεις van και 1.967 κιλά για τα μοντέλα chassis cab (σασί/καμπίνα).Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του E-Transit αποδίδει ισχύ έως 200 kW με στόχο αυτονομίας σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP μέχρι 350 km, με την υποστήριξη τεχνολογιών για αύξηση της αυτονομίας, όπως το Eco Mode και το Scheduled PreConditioning.
Οι οδηγοί θα επωφελούνται επίσης από την νέα τεχνολογία του SYNC 4 που περιλαμβάνει μία οθόνη 12” και πλοήγηση συνδεδεμένη μέσω δικτύου cloud η οποία αναβαθμίζεται χάρη στις ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού.
Η Ford εκτιμά ότι το λειτουργικό κόστος ιδιοκτησίας θα είναι περίπου 40% χαμηλότερο συγκριτικά με τα μοντέλα που εφοδιάζονται με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ως αποτέλεσμα των χαμηλών δαπανών συντήρησης.
Ο συγκεκριμένος υπολογισμός αναφέρεται σε μια περίοδο 3 ετών ή 180.000 χλμ. και σύγκριση προγραμματισμένων και μη προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης για ένα ηλεκτροκίνητο van με μπαταρία έναντι ενός παρόμοιου πετρελαιοκίνητου van.