Ο κολοσσός της οδικής μεταφοράς επιβατών FlixBus έχει δρομολογήσει στη διεθνή γραμμή Άμστερνταμ-Βρυξέλλες από την 1η Ιουλίου ένα Iveco Bus Crossway CNG με καύσιμο βιαέριο.
Το μοντέλο που επιλέχθηκε έχει μήκος 13 μέτρα, και φέρει ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 1.260 λίτρων που δίνουν στο όχημα αυτονομία 600 χιλιομέτρων. Το Crossway φέρει τον τελευταίας γενιάς Iveco Cursor 9 CNG κινητήρα, μέγιστης ισχύος 360 hp.
Το ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς έτσι κι αλλιώς η Iveco Bus είναι μακράν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής οχημάτων που κινούνται με CNG, είναι η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί βιοαέριο, με όλα τα περιβαλλοντικά οφέλη που αυτό συνεπάγεται –μείωση εκπομπών CO2 κατά 75% σε σχέση με αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο όχημα.
Το πούλμαν εντάχθηκε στο στόλο της βελγικής Coach Partners, και θα καλύπτει έως και δύο φορές ημερησίως τη διαδρομή Βρυξέλλες-Άμστερνταμ-Βρυξέλλες (415 χιλιόμετρα) για μία περίοδο τριών ετών.
Το βιομεθάνιο που θα κινεί το Crossway CNG, παράγεται αποκλειστικά από οργανικά απόβλητα. Προμηθευτής της FlixBus είναι η εταιρεία OrangeGas, η οποία έχει συνάψει συμφωνία με τη δημοτική αρχή του Άμστερνταμ και παράγει βιοαέριο από λυματολάσπη. Στη συνέχεια το αέριο καθαρίζεται, ώστε να πληροί τα πρότυπα που απαιτούνται για να διοχετευθεί στο δίκτυο φυσικού αερίου της Ολλανδίας.