Η Renault παρουσιάζει το πιο καινοτόμο όχημα που έχουμε δει μέχρι σήμερα στην κατηγορία των κόμπακτ van.
Με πανέξυπνο και θελκτικό ντιζάιν, το μεγαλύτερο πλαϊνό άνοιγμα της αγοράς, τη μεγαλύτερη «κλούβα», ωφέλιμο που αγγίζει τον ένα τόνο και πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, η νέα γενιά του Kangoo προσφέρει στοιχεία εκμετάλλευσης που αγγίζουν τα χωροταξικά δεδομένα μεγαλύτερων κατηγοριών.
Την άνοιξη του 2021 παρουσιάστηκε η νέα γενιά του Renault Kangoo, και πρόσφατα είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στη Βουδαπέστη. Για ένα όχημα που από το 1997 όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη του γενιά έχει παραχθεί σε πάνω από 4,2 εκατομμύρια μονάδες, και το οποίο είναι συνώνυμο σχεδόν με τον όρο καινοτομία στα LCV, οι προσδοκίες ήταν υψηλές.
Στην πάροδο των ετών, το Kangoo καθιέρωσε καινοτομίες όπως οι ασσύμετρες πίσω πόρτες, οι πλαϊνές συρόμενες και το περιστρεφόμενο τμήμα του διαχωριστικού πλέγματος με αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού, στοιχεία δηλαδή, αυτονόητα σε ένα μοντέρνο van, και τα οποία υιοθετήθηκαν από το σύνολο του ανταγωνισμού. Σε κάθε νέα γενιά ή ανανέωση, το Kangoo έμοιαζε ανεξάντλητο σε καινοφανείς ιδέες που αποσκοπούσαν κυρίως στη βελτίωση της εκμετάλλευσης.
Ο κατασκευαστής φρόντισε λοιπόν, να προικίσει και το νέο Kangoo με κάμποσες νέες λύσεις για την οδήγηση και την εργασία, τις οποίες αξιολογούμε εδώ για πρώτη φορά. Η γκάμα θα είναι παρόμοια με αυτή του απερχόμενου μοντέλου, με στάνταρ αμάξωμα, επιμηκυμένο –πιθανότατα δεν θα ονομάζεται πλέον Maxi, αλλά extra-long- καθώς και ηλεκτρικό, ονόματι E-Tech, μιας και τα αρχικά Z.E., μάλλον εγκαταλείπονται.
Όλα τα νέα Kangoo είναι χτισμένα πάνω στη νέα πλατφόρμα CMF-C/D της εταιρείας, την ίδια δηλαδή, με Megane, Kadjar και αρκετά άλλα μοντέλα της εταιρείας, με εύλογα οφέλη στα δυναμικά τους χαρακτηριστικά.