Η εταιρεία ATLANTIC S.A «ΕΜΜ. ΜΙΧ. ΠΙΤΣΑΚΗΣ ανώνυμη μεταφορική εταιρεία» δραστηριοποιείται τόσο στις εθνικές όσο και στις διεθνείς μεταφορές στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Η εταιρεία εφαρμόζει σύστημα διαχείρισης ποιότητας, περιβάλλοντος, ασφάλειας των τροφίμων και οδικής ασφάλειας σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22000:2018 και του ISO 39001:2012. Ο στόλος της ATLANTIC S.A. αποτελείται από 28 ελκυστήρες Euro 5, Euro 6, Euro 6d και 65 trailers και καλύπτει ένα ευρύ φάσμα μεταφοράς προϊόντων ξηρού φορτίου, ελεγχόμενης θερμοκρασίας και βαθιάς κατάψυξης. Δραστηριοποιείται επίσης στις ειδικές μεταφορές.

Η εταιρεία βρίσκεται στη ΒΙ.ΠΕ. Ηρακλείου Κρήτης σε εγκαταστάσεις 2.000 τ.μ. Η ATLANTIC συμβάλλει στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος με τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου άνθρακα CO2, καθώς έχει προμηθευτεί την τελευταία τριετία 20 light-weight trailers της εταιρίας BERGERecotrail με απόβαρο μόλις 4,9tn. Ένα νέο ελκυστήρα Volvo FH 500 4x2 με σύστημα Turbo Compound παρέλαβαν πρόσφατα τα στελέχη της εταιρείας Atlantic.

Ο τράκτορας έχει ήδη δρομολογηθεί στην ηπειρωτική Ελλάδα για να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες των πελατών της επιχείρησης. To Volvo εξοπλίζεται με τον εξακύλινδρο, 12,8 λίτρων κινητήρα D13K500 Turbo Compound ο οποίος αποδίδει 500 ίππους από τις 1.250 έως τις 1.600 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 2.800 Nm από τις 900 έως τις 1.300 σ.α.λ. Είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και κατηγορίας εκπομπής καυσαερίων Euro 6, step D. Συνεργάζεται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων Volvo I-Shift AT2812F με 12 εμπρόσθιες σχέσεις και 4 οπισθοπορείας.

Διαθέτει πρόγραμμα εξοικονόμησης καυσίμου με λειτουργία Kick down. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, ηλεκτρονικό σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (A.B.S), ηλεκτρονικό σύστημα κατανομής πέδησης (E.B.S), ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (E.T.S) και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και αποτροπής ανατροπής (E.S.P). Ο ηλεκτρικός επιβραδυντής Retarder έχει μέγιστη ισχύ πέδησης 843 ίππους.

Η εμπρόσθια ανάρτηση περιλαμβάνει αερόφουσκες, αποσβεστήρες ταλάντωσης, υδραυλικούς, τηλεσκοπικούς, διπλής ενέργειας και η ικανότητα φόρτισης είναι 8.000 κιλά. Η πίσω ανάρτηση περιλαμβάνει τέσσερις αερόφουσκες δεύτερης γενιάς, αποσβεστήρες ταλάντωσης, υδραυλικούς, τηλεσκοπικούς, διπλής ενέργειας και η ικανότητα φόρτισης είναι 13.000 κιλά.

Η αγορά του νέου VOLVO ήρθε στο πλαίσιο νέων δοκιμών εξοικονόμησης καυσίμου που εφαρμόζει η εταιρεία ATLANTIC S.A και θα δοκιμαστεί σε τρία στάδια α) Τρεις μήνες στην Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα σε μικτές διαδρομές, β) εντός Αττικής και γ) εντός Κρήτης ούτως ώστε να συγκριθούν τα αποτελέσματα με όμοια οχήματα άλλων εταιριών.