Η Iveco Bus παρουσίασε διαδικτυακά στον ειδικό Τύπο και το δίκτυο συνεργατών της το νέο Daily minibus. Το λεωφορείο φέρει σειρά σημαντικών αλλαγών τόσο σε γραμμή μετάδοσης κίνησης, όσο και σε θέματα άνεσης οδήγησης/επιβατών και συνδεσιμότητας.

Ανάμεσά τους ξεχωρίζει η νέα πνευματική ανάρτηση AIR-PRO με συνεχώς μεταβαλλόμενο έλεγχο της απόσβεσης (Continuous Damping Control ή CDC). Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση υπολογίζει κάθε 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου την ιδανική πίεση σε κάθε αμορτισέρ, για να δώσει την καλύτερη δυνατή απόσβεση, αντιδρώντας ιδανικά σε κάθε πιθανή ανωμαλία του οδοστρώματος. Επιπρόσθετα, οι κραδασμοί και οι δονήσεις που μεταφέρονται στο σύστημα διεύθυνσης είναι μειωμένοι κατά 25%.

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το σετάρισμα της ανάρτησης AIRPRO μέσω περιστροφικού διακόπτη στο ταμπλό, και συγκεκριμένα ανάμεσα στις θέσεις «Soft» όπου η έμφαση δίνεται στην άνεση της κύλισης, «Load» όταν το λεωφορείο είναι στο μέγιστο του μικτού, ή «Auto» όπου τα ηλεκτρονικά καθορίζουν μόνα τους τις παραμέτρους λειτουργίας ανάλογα με το οδόστρωμα και το βάρος του οχήματος. Συνολικά, με τη συγκεκριμένη ανάρτηση, το λεωφορείο γέρνει έως και 30% λιγότερο στις στροφές, με αποτέλεσμα ασφαλή δυναμικά χαρακτηριστικά και λιγότερη ταλαιπωρία για τους επιβάτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι, χάρη στην AIR-PRO το ύψος του σασί ρυθμίζεται σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα στη διάρκεια της επιβίβασης και αποβίβασης των επιβατών, ενώ υπάρχει μέχρι και λειτουργία μνήμης για τη λειτουργία επιγονάτισης για συγκεκριμένα ύψη π.χ., πεζοδρομίου.

iveco daily

Εκδόσεις, κινητήρες

Υπάρχουν συνολικά 5 εκδόσεις ανάλογα με το μεταφορικό έργο, οι οποίες αναμενόμενα μπορούν να παραχθούν σε εκατοντάδες εξατομικευμένες διαμορφώσεις: Daily Pop, Daily Start, Daily Line, Daily Tourys και Daily Access, με έως 42 επιβάτες χωρητικότητα και μπαγκαζιέρα 2,5 κυβικών μέτρων. Κινητήρες είναι οι τρίλιτροι ντίζελ στα 180 και 210 hp και ο CNG των 136 hp. Όλοι τους καλύπτουν ήδη τη μελλοντική νόρμα Euro6e και χρησιμο- ποιούν νέας σχεδίασης σύστημα διπλού SCR. Οι επιλογές στα κιβώτια είναι ανάμεσα σε ένα ολοκαίνουργιο μηχανικό 6 σχέσεων (αλλαγή λιπαντικού κάθε 350.000 χιλιόμετρα) και το 8άρι αυτόματο Hi-Matic. Σε θέματα συνδεσιμότητας, ο κατασκευαστής διαθέτει την πλήρη σουίτα Iveco ON Solutions με σύστημα τηλεματικής και πλήθος εφαρμογών.

Αφρώδες με μνήμη στο κάθισμα οδηγού

Σε παγκόσμια πρώτη για την κατηγορία, το έδρανο, η πλάτη και το προσκέφαλο του καθίσματος του οδηγού διατίθεται με ειδικό αφρώδες που «καλουπώνεται» στα μέτρα της σωματοδομής του οδηγού για απόλυτη άνεση, αφού με αυτό τον τρόπο μειώνονται οι πιέσεις στο σώμα κατά 30%. Επίσης, τα πλαϊνά είναι πιο ογκώδη για πιο αποτελεσματική συγκράτηση στις στροφές, ενώ το μακρύτερο έδρανο θα βολέψει τους πολύ ψηλούς οδηγούς.