Τροχοί & TIR

Έτοιμο το ηλεκτρικό eActros παραγωγής

Διαδικτυακά πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού Mercedes-Benz eActros, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού φορτηγού του κατασκευαστή. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το μεταφορικό έργο του ο
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τετάρτη 14/07/2021 - 15:36
Κοινοποίηση στα Social Media

Διαδικτυακά πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού Mercedes-Benz eActros, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού φορτηγού του κατασκευαστή.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το μεταφορικό έργο του οχήματος είναι κυρίως οι αποκαλούμενες βαριές διανομές μικρών αποστάσεων. Οι πρώτες μονάδες θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Wörth το προσεχές φθινόπωρο και θα φέρουν σειρά βελτιώσεων σε σχέση με τα πρωτότυπα οχήματα που δοκιμάζονταν από το 2018 στους στόλους επιλεγμένων πελατών. Επιπρόσθετα, στοιχεία που δεν υπήρχαν στα πρωτότυπα eActros, όπως το σύστημα MirrorCam και το MultimediaCockpit Interactive, θα συμπεριλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου παραγωγής.

Αυξημένη αυτονομία

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις μπαταρίες, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε διαμορφώσεις με τριπλή ή τετραπλή συστοιχία, με την ενεργειακή χωρητικότητα της καθεμιάς να είναι γύρω στα 105 kWh, και μέγιστη 420 kWh, με την αυτονομία στην τελευταία περίπτωση να αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα ή περίπου διπλάσια σε σχέση με τα πρωτότυπα που είχαν κατασκευαστεί το 2018. Η γραμμή μετάδοσης κίνησης αποτελείται από έναν άκαμπτο ηλεκτρικό άξονα, με δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες, κι ένα κιβώτιο ταχυτήτων με δύο σχέσεις. Οι δύο (υδρόψυκτοι) κινητήρες παρέχουν συνεχή ισχύ 330 kW, και μέγιστη 400 kW. Εξελιγμένη είναι και η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση ή το ρολάρισμα, η οποία και ανατροφοδοτεί τις μπαταρίες του οχήματος. Το επιτρεπόμενο μικτό βάρος με ρυμουλκούμενο είναι στους 40 τόνους. Το eActros μπορεί να φορτιστεί σε παροχή έως 160 kW, ενώ όταν είναι συνδεμένο σε τυπικό φορτιστή 400 DC, στη διαμόρφωση με τρεις συστοιχίες μπαταριών, σε κάτι περισσότερο από μία ώρα μπορεί να πάει από το 20% στο 80% της φόρτισης, κάτι που το καθιστά ιδανικό για τις μεταφορικές εφαρμογές για τις οποίες προορίζεται.

Στο ίδιο τεύχος #400

PreviousNext