Είναι επαγγελματικό όχημα και προορίζεται για τη μεταφορά εμπορευμάτων, είναι ασύγκριτο σε εκτός δρόμου διαδρομές, σκληροτράχηλο, με πολλές off road δυνατότητες και προσιτή τιμή. Ο λόγος για το Suzuki Jimny LCV το οποίο είναι διαθέσιμο σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά πλέον μόνο ως επαγγελματική έκδοση. Το οδηγούμε στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί και καταγράφουμε τις εντυπώσεις μας και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το μετατρέπουν σε ένα μικρό "τερατάκι".

Ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει γράψει τη δική του μοναδική ιστορία με τις προηγούμενες γενιές. Σημείο αναφοράς αποτελεί διαχρονικά η αντοχή και η αξιοπιστία του. Πλέον το καινούργιο μοντέλο επιδιώκει τη δική του καταξίωση στο ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί φορτώνουμε στην κλούβα του σπίτι για σκύλο και με αφετηρία την Αθήνα καταλήγουμε στα Άγραφα σε υψόμετρο 2.000 μέτρων, στα μονοπάτια των κυνηγών καταγράφοντας σημαντικά στοιχεία σχετικά με την απόδοσή του.

Στιλάτη παρουσία!

Οπτικά το Jimny LCV δε διαφέρει σε κάτι από την επιβατική έκδοση. Διατηρεί τη χαρακτηριστική τετράγωνη σχεδίασή του, την κάθετη μπροστινή πλευρά του και φυσικά τις συμπαγείς διαστάσεις του με μήκος μόλις 3.645 χιλιοστά.

Είναι διαθέσιμο σε οκτώ διαφορετικά μεταλλικά χρώματα και το όχημα της δοκιμής φέρει το Kinetic Yellow+Bluish Black Pearl το οποίο το κάνει ιδιαίτερα ξεχωριστό. Στην εξωτερική πλευρά της πίσω πόρτας είναι τοποθετημένη η ρεζέρβα η οποία μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί, εάν τρυπήσει κάποιο ελαστικό, ωστόσο, στο συγκεκριμένο σημείο είναι εκτεθειμένη και θα μπορούσε θεωρούμε εύκολα να κλαπεί.

suzuki jimny

Το εσωτερικό του Jimny έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την πρακτικότητα και την άνεση της καθημερινότητας. Τα πλαστικά είναι σκληρά, όπως αρμόζει άλλωστε σε ένα όχημα της κατηγορίας του για να αντέξει στις καταπονήσεις και την κακή χρήση. Το χώρο οδήγησης ναι μεν τον χαρακτηρίζει η απλότητα, ωστόσο δεν λείπει κάτι από όσα χρειάζονται οι επιβάτες του.

Διαθέτει ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, ποτηροθήκες, ρυθμιζόμενο τιμόνι (μόνο πάνω-κάτω), Bluetooth καθώς και χειριστήρια στο τιμόνι για το cruise control και το ηχοσύστημα το οποίο διαθέτει και σύνδεση usb.

Στο ταμπλό, στην πλευρά του συνοδηγού, υπάρχει χειρολαβή από την οποία μπορεί να κρατιέται, όταν το όχημα κινείται σε ανώμαλα εδάφη. 

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί φορτώνουμε στην κλούβα του σπίτι για σκύλο και με αφετηρία την Αθήνα καταλήγουμε στα Άγραφα σε υψόμετρο 2.000 μέτρων, στα μονοπάτια των κυνηγών καταγράφοντας σημαντικά στοιχεία σχετικά με την απόδοσή του.