Tην εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά ξεκίνησε το νέο Renault Express Van με την εταιρεία να στοχεύει σε μια ευρεία γκάμα πελατών.  Με το νέο της βαν η Renault προσφέρει στους επαγγελματίες ένα ποιοτικό αυτοκίνητο σε συμφέρουσα τιμή, και αναμφισβήτητα αποτελεί μια ενδιαφέρουσα και δελεαστική πρόταση στην κατηγορία του.

 Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί έχουμε στη διάθεσή μας την έκδοση με τον κινητήρα Blue 95 dCi και σε μια δοκιμή 1.200 χιλιομέτρων καταγράφουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις σχετικά με την οδηγική του συμπεριφορά και την απόδοση του κινητήρα, αξιολογώντας παράλληλα την κλούβα του φορτώνοντας εμπορεύματα από την εταιρεία Assos Plast Ε.Π.Ε.

Πόσα πλαστικά βαρέλια και πόσα χάρτινα κουτιά χωρούν σε αυτήν; Επίσης πόσα λίτρα κατανάλωσε από την Αθήνα μέχρι την Τρίπολη και εν συνεχεία για τη Λάρισα; Ακολουθήστε μας στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί για να λάβετε όλες τις απαντήσεις.  

Γαλλική φινέτσα σε κάθε λεπτομέρεια

Η σχεδίαση του Renault Express Van ακολουθεί τη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας με ένα ιδιαίτερα προσεγμένο ντιζάιν. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα περιβάλλονται από λεντ σε σχήμα C. Μεγάλες είναι και οι γρίλιες της μάσκας για ανεμπόδιστο αερισμό του κινητήρα.  

renault express van

Το Express Van σχεδιάστηκε εξ αρχής με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των αεροδυναμικών αντιστάσεων. Για το χώρο φόρτωσης διατίθενται δύο πόρτες, μια πλαϊνή συρόμενη και μία πίσω δίφυλλη με μηχανική συγκράτηση στις 90 και 180 μοίρες.  

Διαβάστε την οδηγική δοκιμή του νέου βαν της Renault στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί και ενημερωθείτε για τις μετρήσεις, τα τεχνικά στοιχεία και τη συμπεριφορά του express van στη διαδρομή Αθήνα – Τρίπολη – Λάρισα.