Τροχοί & TIR

Μεταφορά εμπορευμάτων με το νέο Renault Express Van

Tην εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά ξεκίνησε το νέο Renault Express Van με την εταιρεία να στοχεύει σε μια ευρεία γκάμα πελατών. Με το νέο της βαν η Renault προσφέρει στους επαγγελματίες ένα
από Παύλος Μαυρομύτης | Σάββατο 30/10/2021 - 00:30
Κοινοποίηση στα Social Media
renault express van

Tην εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά ξεκίνησε το νέο Renault Express Van με την εταιρεία να στοχεύει σε μια ευρεία γκάμα πελατών. Με το νέο της βαν η Renault προσφέρει στους επαγγελματίες ένα ποιοτικό αυτοκίνητο σε συμφέρουσα τιμή, και αναμφισβήτητα αποτελεί μια ενδιαφέρουσα και δελεαστική πρόταση στην κατηγορία του.

Έχουμε στη διάθεσή μας την έκδοση με τον κινητήρα Blue 95 dCi και σε μια δοκιμή 1.200 χιλιομέτρων καταγράφουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις σχετικά με την οδηγική του συμπεριφορά και την απόδοση του κινητήρα, αξιολογώντας παράλληλα την κλούβα του φορτώνοντας εμπορεύματα από την εταιρεία Assos Plast Ε.Π.Ε. Πόσα πλαστικά βαρέλια και πόσα χάρτινα κουτιά χωρούν σε αυτήν; Επίσης πόσα λίτρα κατανάλωσε από την Αθήνα μέχρι την Τρίπολη και εν συνεχεία για τη Λάρισα; Ακολουθήστε μας για να λάβετε όλες τις απαντήσεις.

Γαλλική φινέτσα σε κάθε λεπτομέρεια

Η σχεδίαση του Renault Express Van ακολουθεί τη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας με ένα ιδιαίτερα προσεγμένο ντιζάιν. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα περιβάλλονται από λεντ σε σχήμα C. Μεγάλες είναι και οι γρίλιες της μάσκας για ανεμπόδιστο αερισμό του κινητήρα. Το Express Van σχεδιάστηκε εξ αρχής με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των αεροδυναμικών αντιστάσεων. Για το χώρο φόρτωσης διατίθενται δύο πόρτες, μια πλαϊνή συρόμενη και μία πίσω δίφυλλη με μηχανική συγκράτηση στις 90 και 180 μοίρες.

Στο εσωτερικό του οχήματος ακόμη και ένας εύσωμος οδηγός μπορεί εύκολα να βρει την κατάλληλη θέση οδήγησης καθώς το κάθισμα σύρεται αρκετά εκατοστά προς τα πίσω και το τιμόνι ρυθμίζεται και προς τις δύο έννοιες (πάνω-κάτω, μέσα-έξω). Οι αποθηκευτικές θέσεις είναι αρκετές, όπως στις φαρδιές τσέπες στις πόρτες καθώς και σε ένα κλειστό ντουλαπάκι στο πάνω μέρος του ταμπλό με χώρο 1,2 λίτρα. Εκεί, φορτίζουμε και τις συσκευές μας από δύο θύρες usb και μια 12V. Επιπρόσθετος χώρος προσφέρεται στο ράφι οροφής για αποθήκευση εγγράφων-μικροαντικειμένων.  

Ο πίνακας οργάνων με ευχάριστο φωτισμό, προβάλλει ευδιάκριτα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, και διαθέτει trip computer και ένδειξη προτεινόμενης σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων.

Οικονομικός Κινητήρας

Το Renault Express Van είναι διαθέσιμο με δύο πετρελαιοκινητήρες, τον Blue dCi 75 και τον Blue dCi 95. Ο πρώτος στοχεύει στην οικονομία των μετακινήσεων με ιπποδύναμη 75 ίππους και 220 Nm ροπής. Με τον κινητήρα Blue DCI 95 επιτυγχάνεται οικονομία και αυξημένη απόδοση χάρη στους 95 ίππους και τη ροπή των 240 Nm. Οι δύο κινητήρες των 1.5 λίτρων συνεργάζονται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Το σύστημα υποβοήθησης οικονομίας Start/Stop και η λειτουργία Eco βοηθούν στη μείωση της κατανάλωσης. Να αναφέρουμε, ότι η συντήρηση των κινητήρων πρέπει να γίνεται ανά 2 χρόνια ή ανά 30.000 χιλιόμετρα.

Χώρος φόρτωσης

Ο όγκος φόρτωσης του Express Van φτάνει τα 3.3 κ.μ. με ωφέλιμο μήκος στα 1.91 μέτρα όταν το Express Van φέρει σταθερό διαχωριστικό. Ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί στα 3.7 κ.μ με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού και την περιστροφή τμήματος του διαχωριστικού πλέγματος με το μήκος του δαπέδου να φτάνει τα 2.36 μέτρα. To ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται τα 650 κιλά. Η συρόμενη πλευρική πόρτα στη δεξιά πλευρά του οχήματος έχει πλάτος ανοίγματος στα 716 χιλιοστά. Ο χώρος φόρτωσης μπορεί να εφοδιαστεί με έναν εύκολα προσβάσιμο ρευματολήπτη 12 V, σε περίπτωση που ο οδηγός θέλει να φορτίσει κάποια ηλεκτρική συσκευή. Ο φωτισμός με Led βελτιώνει αισθητά το φωτισμό της κλούβας για τις βραδινές εργασίες, ωστόσο θα θέλαμε μια ακόμη πλαφονιέρα στον μπροστινό χώρο. Η σκληρή επένδυση δαπέδου από καουτσούκ και οι πλαστικές επενδύσεις πλαϊνών (μέχρι το μισό ύψος) προστατεύουν από τυχόν χτυπήματα και εκδορές. Συνολικά υπάρχουν δέκα κρίκοι πρόσδεσης φορτίου εκ των οποίων οι έξι είναι στο πάτωμα.

Στην κλούβα φορτώσαμε πέντε πλαστικά βαρέλια με διαστάσεις 0.94 ύψος και 0.55 πλάτος για την πρώτη παραγγελία της εταιρείας Assos Plast Ε.Π.Ε και για τη δεύτερη φορτώσαμε έξι χάρτινα τετράγωνα κιβώτια με διαστάσεις ύψους, πλάτους και μήκους 0.52 χιλιοστών.

Πλούσιος εξοπλισμός ασφαλείας

Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (E.S.C) με σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist) και λειτουργία Trailer Stability Assist (T.S.A) κατά την έλξη ρυμουλκούμενου. Επίσης A.B.S με σύστημα υποβοήθησης σε απότομο φρενάρισμα (A.F.U). Διαθέτει προβολείς ομίχλης και φώτα led, αισθητήρες πίεσης ελαστικών καθώς και αισθητήρες στάθμευσης πίσω με ηχητική και οπτική ένδειξη στο ταμπλό. Από τα χειριστήρια στο τιμόνι ο οδηγός ενεργοποιεί το cruise control και τον περιοριστή ταχύτητας. Οι ζώνες ασφαλείας οδηγού και συνοδηγού είναι ρυθμιζόμενες σε ύψος και για τον οδηγό διατίθεται και αερόσακος. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το σύστημα ελέγχου και προειδοποίησης τυφλών σημείων (Blind Spot Warning) καθώς και το σύστημα αναβαθμισμένης πρόσφυσης (extended grip) το οποίο ενισχύει την πρόσφυση του αυτοκινήτου όταν κινείται με χαμηλή ταχύτητα μέχρι 50 χλμ/ώρα, σε σαθρό έδαφος.

Αθήνα - Τρίπολη - Λάρισα

Το Renault Express Van το ρίξαμε κατευθείαν στα βαθιά με οδήγηση μέσα στην Αθήνα και από την Αθήνα για την Τρίπολη και εν συνεχεία για τη Θεσσαλία. Η ορατότητα του οδηγού είναι άριστη και από τα πρώτα θετικά στοιχεία που καταγράφουμε είναι η ευκολία κίνησής του στην πόλη, αν και θα θέλαμε το τιμόνι να είναι πιο ελαφρύ. Η όπισθεν συνδέεται με την κάμερα στην κεντρική οθόνη, οπότε το παρκάρισμα και η οπισθοπορεία γίνονται με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Στον αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και αυτό αποδεικνύει την καλή δουλειά που έχει γίνει σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τη λειτουργία Eco όπου ο κινητήρας είναι πιο οικονομικός και σε σταθερή ταχύτητα θεωρούμε ότι είναι η σωστή επιλογή. Στο υπόλοιπο εθνικό δίκτυο και ιδιαίτερα στα σημεία που επιχειρούμε προσπεράσεις απενεργοποιούμε τη λειτουργία Eco έτσι ώστε να πάρουμε το μάξιμουμ των δυνατοτήτων του κινητήρα. Αυτό που βλέπουμε στην πράξη είναι πως ο κινητήρας με τους 90 ίππους δεν μας προβληματίζει πουθενά και οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές.

Με έμφαση στην οικονομία

Όπως αναφέραμε νωρίτερα το δρομολόγιό μας με το Renault Express Van ήταν Αθήνα - Τρίπολη - Αθήνα - Λάρισα όπου για τη διαδρομή των 700 χιλιομέτρων κατανάλωσε 35 λίτρα (5 λίτρα/100 χλμ).

Εγγυήσεις

Το Renault Express Van συνοδεύεται από εγγύηση οχήματος (χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων για τα δύο πρώτα έτη) για 5 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα, αντισκωριακή εγγύηση 12 χρόνια και εγγύηση βαφής για 3 χρόνια χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων. Στα παραπάνω προστίθεται η οδική βοήθεια Renault Assistance για 5 χρόνια.

Στο δια ταύτα η πιο σωστή περιγραφή για το νέο Renault Express Van είναι ότι τα έχει όλα και συμφέρει, καθώς είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει πολλές μεταφορικές λύσεις με χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας.

PreviousNext