Τροχοί & TIR

Διανομές στο Βόλο με ΦΔΧ Iveco Daily 

Ένα ακόμη Iveco ήρθε να προστεθεί στο στόλο της μεταφορικής Frago Cargo, ο ιδιοκτήτης της οποίας, Νίκος Φράγγος, επενδύει τα τελευταία χρόνια σε καινούργια οχήματα του Ιταλού κατασκευαστή. Η νέα προ
από Παύλος Μαυρομύτης | Κυριακή 08/05/2022 - 10:36
Κοινοποίηση στα Social Media
Iveco Daily Frago Cargo

Ένα ακόμη Iveco ήρθε να προστεθεί στο στόλο της μεταφορικής Frago Cargo, ο ιδιοκτήτης της οποίας, Νίκος Φράγγος, επενδύει τα τελευταία χρόνια σε καινούργια οχήματα του Ιταλού κατασκευαστή. Η νέα προσθήκη στο στόλο είναι το Iveco Daily Van 35-210, κατάλληλο για μια πληθώρα μεταφορικών εφαρμογών, εστιάζοντας κυρίως στις αστικές μεταφορές/διανομές με πολλές και συνεχόμενες στάσεις.

Το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στον ιδιοκτήτη του χάρη στον βελτιωμένο κινητήρα με παράλληλη μείωση κατανάλωσης καυσίμων και ρύπων, διασφαλίζοντας έτσι τη βιώσιμη λειτουργία της επιχείρησης. Ο συντάκτης μας Παύλος Μαυρομύτης βρέθηκε στο Βόλο ακολουθώντας το Daily στην επόμενη μεταφορά του στο κέντρο της πόλης, και καταγράφει τη μέχρι τώρα εμπειρία του ιδιοκτήτη του.

Πιστός στην Iveco

«Πριν από πολλά χρόνια αγόρασα το πρώτο μου φορτηγό μάρκας Iveco και έκτοτε έχω γίνει πιστός πελάτης της μάρκας», μας εξηγεί ο Νίκος και συνεχίζει: «Αυτό που είδα στην πράξη είναι ότι τόσο το Daily όσο και το Eurocargo που έχω στο στόλο μου είναι πολύ αξιόπιστα αυτοκίνητα. Άλλωστε για εμένα η βασική προτεραιότητα ήταν και παραμένει ακόμη και σήμερα, να έχω στο δρόμο ένα επαγγελματικό όχημα που δεν παθαίνει σοβαρές ζημιές και αβαρίες. Σίγουρα όλο και κάτι μπορεί να συμβεί, αλλά σε αυτή την περίπτωση είναι σημαντικό να έχουμε καλή υποστήριξη από την αντιπροσωπεία και το δίκτυό της ώστε να επιλύεται άμεσα το πρόβλημα. Χρειαζόμαστε άμεση ανταπόκριση γιατί δεν πρέπει να ακινητοποιείται το όχημα στο δρόμο για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς η οικονομική επιβάρυνση είναι σημαντική για τον ιδιοκτήτη του. Μέχρι στιγμής αυτό το θέμα το έχω λύσει με την Iveco. Είναι παντού και πάντα δίπλα μου».

Καλύπτει τα κριτήριά μου

Ο Νίκος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Το 2013 αγόρασα το πρώτο μου Daily και βάσει της καλής εμπειρίας μου από αυτό έγινε και η αγορά του νέου μοντέλου. Στην πράξη και με την πάροδο χιλιάδων χιλιομέτρων διαπίστωσα δύο πράγματα: Το πρώτο είναι η αξιοπιστία που ανέφερα νωρίτερα και το δεύτερο είναι η οικονομία. Ειδικά σε αυτό τον τομέα με το νέο Daily έχουν ξεπεραστεί με το παραπάνω θα έλεγα όλες μου οι προσδοκίες. Ειδικά στις μέρες μας η αγορά ενός καινούργιου οχήματος είναι δύσκολη, καθώς τα εξοδολόγια διαρκώς ανεβαίνουν, αλλά αυτό αποτελεί μια σημαντική επένδυση για την επιχείρησή μου και την κερδοφορία της . Το έξτρα κόστος της αγοράς του καινούργιου ισοσκελίζεται με τις μικρότερες δαπάνες που έχει σε βάθος χρόνου».

Φουλ έξτρα

«Από τις πρώτες συζητήσεις που έκανα με τους πωλητές της Παύλος Ι. Κοντέλλης ΑΕΒΕ ήμουν ξεκάθαρος. Θέλω να βάλω στο Iveco ό,τι έξτρα εξοπλισμός διατίθεται, ώστε να είναι από τα πιο καλά εξοπλισμένα της ευρωπαϊκής αγοράς. Το κοστολόγιο αυξήθηκε, αλλά θεωρώ ότι αξίζει και το τελευταίο ευρώ που έχω δαπανήσει. Κάθε έξτρα κρίνω ότι είναι αναγκαίο στην καθημερινότητά μου.

Στο βασικό εξοπλισμό έχω προσθέσει τα εξής: Στο κάθισμα του οδηγού τρεις διαφορετικές λειτουργίες προσαρμογής, αυτόματο ελεγχόμενο κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι, φώτα ομίχλης καθώς και φουλ led φωτισμό καθώς διαπιστώνω ότι βελτιώνει σημαντικά την ορατότητα το βράδυ. Επίσης πρόσθεσα αυτόματο φωτισμό και υαλοκαθαριστήρες καθώς και το σύστημα Tyre Pressure Monitoring System με το οποίο παρακολουθώ την πίεση των ελαστικών. Επίσης τοποθέτησα τρίτο φανάρι stop καθώς και κάμερα οπισθοπορείας για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο στη δουλειά μας είναι η ευκολία φορτοεκφόρτωσης και για αυτόν τον λόγο παρήγγειλα για την κλούβα δύο πλαϊνές συρόμενες πόρτες, που με εξυπηρετούν κυρίως σε στενούς δρόμους ή δίπλα από παρκαρισμένα οχήματα. Επίσης η πίσω δίφυλλη πόρτα κατασκευάστηκε με άνοιγμα στις 270 μοίρες».

Κινητήρας – Χαμηλό κόστος συντήρησης

«Οι κινητήρες του Daily προσφέρουν σημαντική οικονομία καυσίμου χάρη στο σύστημα Start & Stop, τον υπερσυμπιεστή ηλεκτρονικά μεταβλητής γεωμετρίας κ.α. Ο κινητήρας του δικού μου αποδίδει 210 ίππους στις 3.500 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 470 Nm στις 1.500 σ.α.λ.

Η οικονομία αυξάνεται χάρη και στα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης Super Eco κατηγορίας Α. Επίσης το κόστος συντήρησης είναι μειωμένο χάρη στα αυξημένα σε διάρκεια διαστήματα αλλαγής λαδιών».

Κορυφαία ασφάλεια

«Στον τομέα που έδωσα ιδιαίτερη βαρύτητα είναι της ασφάλειας όπου επίσης παρήγγειλα αρκετά έξτρα. Δεν μπορώ να θεωρήσω κάποιο εξ αυτών κορυφαίο, καθώς όλα είναι χρήσιμα στη δουλειά μου. Το σύστημα Adaptive Cruise Control ρυθμίζει την ταχύτητα πορείας αυτόματα, ώστε να κρατάει απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Είναι αναγκαίο στον αυτοκινητόδρομο και κυρίως στη βραδινή οδήγηση ή όταν έχει ομίχλη. Εντοπίζει πάντα ό, τι κινείται μπροστά από το όχημά μου, ακόμη και εάν δεν το έχω δει.

Μέσα στην πόλη ενεργοποιώ το σύστημα υποβοήθησης σε πυκνή κυκλοφορία (Queue Assist) το οποίο σταματάει και ξεκινάει το όχημά μου αυτόματα, ανάλογα με την κίνηση των προπορευόμενων οχημάτων. Το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας επαναφέρει το όχημα στο κέντρο της λωρίδας σε περίπτωση που αρχίσει να παρεκκλίνει από αυτήν. Επίσης πολύ σημαντικό είναι το σύστημα φρένων έκτακτης ανάγκης (AEBS) το οποίο ανιχνεύει το ενδεχόμενο σύγκρουσης με ένα προπορευόμενο όχημα, παρέχοντας αυτόνομο φρενάρισμα.

Σε μποτιλιάρισμα το City Brake Pro ενεργοποιείται σε ταχύτητες έως 5 χλμ/ώρα. Ένα άλλο σημαντικό σύστημα είναι το Crosswind όπου οι αισθητήρες ενεργοποιούν τα φρένα στην πλευρά του οχήματος που δέχεται το ρεύμα αέρα, εξασφαλίζοντας την ευστάθειά του. Στις παρατεταμένες κατηφόρες, κυρίως στο Πήλιο, χρησιμοποιώ το σύστημα ελέγχου κατάβασης (HDC) το οποίο διατηρεί μια σταθερή ταχύτητα ενεργοποιώντας αυτόματα τα φρένα. Με το σύστημα Traction Control είναι εφικτή η κίνηση σε σαθρά εδάφη καθώς αυξάνεται η πρόσφυσή του.

Θέλω να αναφέρω επίσης ότι το τιμόνι είναι πολύ ελαφρύ με υψηλή ακρίβεια στους χειρισμούς χάρη στη νέα ηλεκτρική υποβοήθηση διεύθυνσης. Όταν κινούμαι στο επαρχιακό οδικό δίκτυο το οποίο είναι γεμάτο λακούβες, μειώνονται σημαντικά οι κραδασμοί που φτάνουν στο τιμόνι. Στον αστικό ιστό χρησιμοποιώ τη λειτουργία City με το πάτημα ενός κουμπιού και έτσι μειώνεται ακόμη περισσότερο η δύναμη που ασκώ στο τιμόνι για να το στρίψω».

Πολλά τα πλεονεκτήματα

«Όπως ανέφερα νωρίτερα η Iveco τόσο με το μοντέλο της Daily όσο και με το Eurocargo προσφέρει πολλαπλά οφέλη στον ιδιοκτήτη του και για αυτό άλλωστε και το προτίμησα ξανά. Όμως το Daily πέρα από την ευκολία κίνησης εντός και εκτός πόλης έχει και κάποια άλλα πλεονεκτήματα. Ένα βασικό είναι ότι μπορεί να οδηγηθεί από οδηγό με δίπλωμα β’ κατηγορίας και στις μέρες μας, που οι επαγγελματίες οδηγοί σπανίζουν, αυτό μας λύνει τα χέρια. Μπορεί να το οδηγήσει οποιοσδήποτε οδηγός της επιχείρησής μας, ακόμη και με ερασιτεχνικό δίπλωμα. Επίσης η απουσία ταχογράφου και κόφτη δεν μας περιορίζουν στην ταχύτητα των μετακινήσεων».

PreviousNext