Έχοντας αποσπάσει το κορυφαίο βραβείο για το Διεθνές φορτηγό της χρονιάς για το 2023 και τις παραγγελίες για τη νέα γενιά DAF XD να αυξάνονται διαρκώς, το μέλλον για το XD διαγράφεται λαμπρό.
Βέβαια αυτή η επιτυχία είναι επιστέγασμα σκληρής δουλειάς από τους ανθρώπους της ολλανδικής εταιρείας, που επένδυσαν πολλά εκατομμύρια για την έρευνα και ανάπτυξη του νέου μοντέλου, ώστε να προσφέρουν σήμερα στην αγορά ένα σύγχρονο και αξιόπιστο επαγγελματικό όχημα δουλειάς.
Η πρώτη επίσημη μετά τη βράβευση οδηγική επαφή με το XD πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας και στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να διαπιστώσουμε από κοντά τις δυνατότητές του. Στη διάθεσή μας είχαμε διάφορους τύπους διαξονικών και τριαξονικών φορτηγών καθώς και τρακτόρων 4Χ2 και 6Χ2.

Τρεις τύποι καμπίνας
Το νέο XD είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικούς τύπους καμπίνας, ανάλογα με το μεταφορικό έργο που πρέπει να επιτελέσει. Η είσοδος στο εσωτερικό γίνεται από δύο ή τρία σκαλοπάτια. Για φορτηγά διανομών προσφέρεται η καμπίνα ημέρας (Day Cab) η οποία διαθέτει αρκετό χώρο πίσω από τα καθίσματα για την τοποθέτηση διαφόρων αντικειμένων.
Με την αναδίπλωση μάλιστα του καθίσματος του συνοδηγού ο αποθηκευτικός χώρος διευρύνεται σημαντικά. Οι καμπίνες με κρεβάτι (Sleeper) ή και με κρεβάτι υψηλής οροφής (Sleeper High Cab) είναι ιδανικές για φορτηγά εθνικών μεταφορών. Τα κρεβάτια έχουν μήκος 2.200 χιλιοστά και πλάτος 750 χιλιοστά.
Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί καταγράφουμε τις εντυπώσεις μας από την οδηγική δοκιμή του νέου DAF XD αναλυτικά.
