Τροχοί & TIR

Mercedes-Benz Unimog U 427 στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου

Κατασκευασμένο για να ξεπερνάει σχεδόν κάθε εμπόδιο το Mercedes-Benz Unimog είναι το πραγματικό πολυεργαλείο δουλειάς με πολυάριθμες καινοτομίες, που το καθιστούν άνετο, ασφαλές και παραγωγικό. Προ
από Παύλος Μαυρομύτης | Σάββατο 22/04/2023 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Πραγματικό πολυεργαλείο δουλειάς το Mercedes-Benz Unimog U 427 το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για χορτοκοπή, κλάδεμα δέντρων και θάμνων, εκχιονισμό, σάρωση και καθαρισμό.
Πραγματικό πολυεργαλείο δουλειάς το Mercedes-Benz Unimog U 427 το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για χορτοκοπή, κλάδεμα δέντρων και θάμνων, εκχιονισμό, σάρωση και καθαρισμό.

Κατασκευασμένο για να ξεπερνάει σχεδόν κάθε εμπόδιο το Mercedes-Benz Unimog είναι το πραγματικό πολυεργαλείο δουλειάς με πολυάριθμες καινοτομίες, που το καθιστούν άνετο, ασφαλές και παραγωγικό. 

Προσφέροντας παράλληλα πληθώρα πλεονεκτημάτων με αποδοτική λειτουργία, εξαιρετική στρεπτική ευκαμψία και στιβαρότητα κατασκευής αποτελεί τη νούμερο ένα επιλογή για όσους θέλουν αντοχή και αξιοπιστία στο χρόνο. Η εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε πρόσθεσε στο δυναμικό της το Mercedes-Benz Unimog U 427 για χορτοκοπή, κλάδεμα δέντρων και θάμνων, εκχιονισμό, σάρωση και καθαρισμό.

Πολυεργαλείο

Οι τυποποιημένες μηχανικές διασυνδέσεις επιτρέπουν το συνδυασμό διαφορετικού εξοπλισμού εργασίας για την υλοποίηση αμέτρητων εφαρμογών. Περιλαμβάνουν την τυποποιημένη μπροστινή πλάκα προσαρμογής, τα σημεία προσάρτησης του πλαισίου, τις βάσεις σύνδεσης προσαρτημάτων στις πλευρές και στο πίσω μέρος, καθώς και τις σφαιρικές κεφαλές στο ενδιάμεσο πλαίσιο καρότσας. Έτσι, προκύπτουν συνολικά τρεις χώροι
προσαρτημάτων στο μπροστινό μέρος, ανάμεσα στους άξονες και στο πίσω μέρος. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και επιτρέπουν εξαιρετικά αποδοτική εργασία.

Οι υπερκατασκευές μπορούν να στερεώνονται κατευθείαν στο πλαίσιο τύπου σκάλας ή στις σφαιρικές κεφαλές του πλαισίου καρότσας.
Οι υπερκατασκευές μπορούν να στερεώνονται κατευθείαν στο πλαίσιο τύπου σκάλας ή στις σφαιρικές κεφαλές του πλαισίου καρότσας.

Ο χώρος υπερκατασκευής βρίσκεται πάνω στην καρότσα. Οι υπερκατασκευές μπορούν να στερεώνονται κατευθείαν στο πλαίσιο τύπου σκάλας ή στις σφαιρικές κεφαλές του πλαισίου καρότσας. Με την κατάργηση της καρότσας αυξάνεται σημαντικά το ωφέλιμο φορτίο. Οι βάσεις σύνδεσης των εξαρτημάτων εργασίας στο πίσω μέρος μπορούν να δεχτούν φορτίο έως και 2,5 t.

Διαβάστε περισσότερα για το Mercedes-Benz Unimog στο τεύχος Απριλίου που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #419

PreviousNext