Τροχοί & TIR

Setra S 6: Το ιστορικό μοντέλο του 1961

Ο θαυμαστός κόσμος των λεωφορείων Setra ξεκινά με το μοντέλο S 6, το οποίο μπήκε στην παραγωγή το 1955 και μέχρι το 1963 είχαν παραχθεί 1.169 μονάδες. Ένα από αυτά, με αριθμό πλαισίου 56 248 είναι τ
Σάββατο 22/04/2023 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Χάρη στην τέλεια ανακατασκευή, το Setra S 6 είναι όπως ακριβώς κυκλοφόρησε το 1962 με αριθμό πλαισίου 56 248
Χάρη στην τέλεια ανακατασκευή, το Setra S 6 είναι όπως ακριβώς κυκλοφόρησε το 1962 με αριθμό πλαισίου 56 248

Ο θαυμαστός κόσμος των λεωφορείων Setra ξεκινά με το μοντέλο S 6, το οποίο μπήκε στην παραγωγή το 1955 και μέχρι το 1963 είχαν παραχθεί 1.169 μονάδες.

Ένα από αυτά, με αριθμό πλαισίου 56 248 είναι το εικονιζόμενο, με υπερήφανο ιδιοκτήτη τον Γιάννη Μακρή.
«Από πολύ μικρός είχα το «μικρόβιο», το πάθος για τα λεωφορεία. Μεγάλωσα μέσα σε πούλμαν, κυρίως Setra. Όνειρό μου ήταν να μπορέσω να αποκτήσω το μικρότερο Setra, το S 6».

Αυτά είναι τα πρώτα λόγια του κ. Μακρή από τον οποίο ζητήσαμε να μας δώσει το ιστορικό του S 6.
«Το αναζήτησα στη Γερμανία, όπου και το βρήκα. Το έφερα το 2015 στην Ελλάδα. Το κόστος, μαζί με τη μεταφορά του με αυτοκινητάμαξα ήταν περί τα 24.000 ευρώ. Ξεκίνησα αμέσως την ανακατασκευή του, μια ανακατασκευή θα έλεγα «αρχαιολογικού» τύπου, καθώς η διαδικασία αυτή είναι χρονοβόρα και απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή. Κάθε βίδα ή εξάρτημα αφαιρείται προσεκτικά, τοποθετείται σε σακουλάκι με την ένδειξή του και αποθηκεύεται, ενώ έχει προηγηθεί η φωτογράφισή του στο σημείο που βρισκόταν.

Απολαμβάνοντας την οδήγηση του S 6
Απολαμβάνοντας την οδήγηση του S 6

Τα εξαρτήματα πολλά, η δουλειά της αποσυναρμολόγησης παίρνει χρόνο, αλλά το αυτοκίνητο το κερδίζεις όταν το ξηλώνεις», τονίζει με έμφαση ο κ. Μακρής.

Απίστευτο! Αυτό είναι το S 6 μετά το ξήλωμά του από τον κ. Μακρή και πριν αρχίσει η ανακατασκευή
Απίστευτο! Αυτό είναι το S 6 μετά το ξήλωμά του από τον κ. Μακρή και πριν αρχίσει η ανακατασκευή

Διαβάστε περισσότερα για την ανακατασκευή του Setra S 6 στο τεύχος Απριλίου που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #419

PreviousNext