Τροχοί & TIR

Νέο Ford Ranger Raptor

Η ελληνική δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Ford Ranger Raptor ήταν μία ευκαιρία για τους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου να δοκιμάσουν το πιο αναμενόμενο pick up της χρονιάς σε γνώριμες συνθήκες.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Σάββατο 03/06/2023 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Από τις πιο σημαντικές αλλαγές, η συνεχής μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς –σύστημα e-4WD.
Από τις πιο σημαντικές αλλαγές, η συνεχής μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς –σύστημα e-4WD.

Η ελληνική δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Ford Ranger Raptor ήταν μία ευκαιρία για τους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου να δοκιμάσουν το πιο αναμενόμενο pick up της χρονιάς σε γνώριμες συνθήκες. 

Ξεκινώντας από την σικάτη έκθεση της Ford στο The Mall Athens, περάσαμε κάποιες ώρες στο τιμόνι του μοναδικού για τα ευρωπαϊκά δεδομένα pick up της Ford σε κάθε είδους συνθήκες: από τους στενούς δρόμους της Κηφισιάς, σε μία από τις πιο δύσβατες χωμάτινες διαδρομές της Αττικής στην Πεντέλη όπου ένα νορμάλ ελαφρύ ημιφορτηγό θα δυσκολευτεί να περάσει, μέχρι ειδικά σχεδιασμένα εκτός δρόμου εμπόδια στην περιοχή του εγκαταλελειμμένου drive-in στην Μαλακάσα.

Ξεκινώντας από το «δια ταύτα», πρέπει να επισημάνουμε ότι η Ford έφτιαξε όχι μόνο αυτό που άπαντες ζητούσαν –ένα ισχυρότερο Raptor– αλλά κάτι ανώτερο. Ένα, τρόπον τινά, (στις διαστάσεις) «baby» F-150 Raptor, ένα σούπερ pick up επιδόσεων για την ευρωπαϊκή αγορά, μία εξωτική κατασκευή με όλα τα μπόνους ενός μεγάλου κατασκευαστή, χωρίς τους περιορισμούς από τον κινητήρα και το είδος του καυσίμου του μοντέλου πρώτης γενιάς, με την καλύτερη ποιότητα κατασκευής και το πιο «γρανιτένιο» σασί που έχουμε δει ποτέ σε ημιφορτηγό. Η επιλογή του κατασκευαστή να τοποθετήσει ένα διπλοτούρμπινο V6 EcoBoost κινητήρα βενζίνης απελευθέρωσε όλη τη λύσσα που έκρυβε μέσα της αυτή η μοναδική κατασκευή, και έκανε τους πελάτες να το επιλέξουν μαζικά έναντι του (επίσης νέου) μοντέλου που φοράει τον γνωστό δίλιτρο ντίζελ. Και επιβεβαιώνεται από τα ποσοστά 80% με 20% που είναι η κατανομή των πωλήσεων ανάμεσα στα δύο μοντέλα στη χώρα μας μέχρι στιγμής.

Τα κακοτράχαλα εδάφη, οι πέτρες και οι απότομες κατηφόρες είναι το ιδανικό πεδίο δράσης του νέου Raptor.
Τα κακοτράχαλα εδάφη, οι πέτρες και οι απότομες κατηφόρες είναι το ιδανικό πεδίο δράσης του νέου Raptor.

Στην Ελλάδα

Τα πρώτα Ford Raptor νέας γενιάς κυκλοφορούν ήδη στα χέρια πελατών στην Ελλάδα, και χάρη σε μία ευνοϊκή
συγκυρία η ελληνική Ford έχει άμεσα διαθέσιμα αρκετά αυτοκίνητα από νέα παραλαβή. Αν σκεφτεί κανείς ότι, όπως όλα δείχνουν, το νέο Raptor θα έχει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία από το προηγούμενο, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί πότε θα υπάρξουν ξανά διαθέσιμα οχήματα από το εργοστάσιο –το Raptor αναμένεται να κάνει πανευρωπαίκό sold out, καθώς συνοδεύεται από μοναδικό πρεστίζ, και προσελκύει συνεχώς νέους πελάτες που οδηγούσαν ακόμη και πολύ ακριβότερα οχήματα άλλων κατηγοριών. 

Η ελληνική Ford ήταν από τις πρώτες στην Ευρώπη που ανακοίνωσαν τιμές για όλη τη γκάμα του νέου Ranger, και πληροφορούμαστε ότι, έφτασαν ήδη τα πρώτα Wildtrak, Wildtrak X, το φοβερό Platinum που αναμένεται να ξεπουλήσει εν ριπή οφθαλμού, και πάει λέγοντας, με τη γκάμα να μεγαλώνει συνεχώς. Για όσους τέλος εκτιμούν την καλή σχέση αξίας προς τιμή, κάποια, ελάχιστα οχήματα προηγούμενης γενιάς πληροφορηθήκαμε ότι είναι ακόμη διαθέσιμα.

Διαβάστε στο περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR Ιουνίου που κυκλοφορεί τα χαρακτηριστικά του νέου Ford Ranger Raptor.

PreviousNext