Τροχοί & TIR

Με MAN TGX 18.440 από Θεσσαλονίκη μέχρι Αγιόκαμπο

Από τη Θεσσαλονίκη στα παράλια του νομού Λάρισας και συγκεκριμένα στον Αγιόκαμπο είναι το δρομολόγιο που εκτελούμε, μεταφέροντας αδρανή υλικά. Στο τιμόνι του ΜΑΝ TGX 18440 βρίσκεται ο Θοδωρής Ναουνο
από Παύλος Μαυρομύτης | Σάββατο 01/07/2023 - 06:34
Κοινοποίηση στα Social Media
Με MAN TGX 18.440 από Θεσσαλονίκη μέχρι Αγιόκαμπο
Με MAN TGX 18.440 από Θεσσαλονίκη μέχρι Αγιόκαμπο

Από τη Θεσσαλονίκη στα παράλια του νομού Λάρισας και συγκεκριμένα στον Αγιόκαμπο είναι το δρομολόγιο που εκτελούμε, μεταφέροντας αδρανή υλικά.

Στο τιμόνι του ΜΑΝ TGX 18440 βρίσκεται ο Θοδωρής Ναουνούλης, ένα νέο παιδί στο επάγγελμα με φρέσκες ιδέες και σύγχρονες αντιλήψεις.  

Μαζί του καταγράφουμε τα χαρακτηριστικά της διαδρομής από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τον Αγιόκαμπο, το εξοδολόγιο, τις απαγορεύσεις, τις εντυπώσεις του από το TGX 18.440 και τις σκέψεις του για το επάγγελμα του οδικού μεταφορέα και το μέλλον του στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουλίου Αυγούστου που μόλις κυκλοφόρησε.

Στο τιμόνι του ΜΑΝ TGX 18440 βρίσκεται ο Θοδωρής Ναουνούλης
Στο τιμόνι του ΜΑΝ TGX 18440 βρίσκεται ο Θοδωρής Ναουνούλης

Φόρτωμα στη Θεσσαλονίκη


Το πρώτο σκέλος του δρομολογίου αφορά το φόρτωμα με αδρανή υλικά σε μάντρα οικοδομικών υλικών στη Θεσσαλονίκη, με τον Θοδωρή να σχολιάζει: «Ένα από τα καλά της δουλειάς μας στις ανατροπές, είναι η ευκολία φόρτωσης. Δεν είναι χρονοβόρα διαδικασία. Συνήθως φορτώνουμε μέχρι 18 κυβικά, ανάλογα βέβαια με το φορτίο. Εν συνεχεία σκεπάζουμε το επάνω μέρος της νταλίκας με μουσαμά και ξεκινούμε».


Θεσσαλονίκη - Κλειδί Ημαθίας


Από το Δερβένι μέχρι το Κλειδί Ημαθίας η Εγνατία οδός έχει την τιμητική της, αλλά για αρνητικό λόγο. Ένας δρόμος διαλυμένος, γεμάτος λακκούβες και κακής ποιότητας οδόστρωμα. Οι οδηγοί κάνουν σλάλομ για να αποφύγουν όλες τις κακοτοπιές. Η οδήγηση επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο, όταν επικρατούν κακές καιρικές συνθήκες, κυρίως με ψιλόβροχο, εξαιτίας της γλίτσας. 

Το εξοργιστικό βέβαια είναι ότι για το τμήμα αυτό της εθνικής οδού ο οδηγός ενός οχήματος με τέσσερις ή περισσότερους άξονες πληρώνει 5,70 ευρώ για τους δύο σταθμούς διοδίων, στη Θεσσαλονίκη και τα Μάλγαρα. Βέβαια το εύλογο ερώτημα όλων είναι γιατί με αυτά τα χρήματα δε γίνονται οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης του οδοστρώματος.

Στο τιμόνι του ΜΑΝ TGX 18440 βρίσκεται ο Θοδωρής Ναουνούλης
Στο τιμόνι του ΜΑΝ TGX 18440 βρίσκεται ο Θοδωρής Ναουνούλης

Παρέα με τον Θοδωρή Ναουνούλη καταγράφουμε τα χαρακτηριστικά της διαδρομής από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τον Αγιόκαμπο, το εξοδολόγιο, τις απαγορεύσεις, τις εντυπώσεις του από το TGX 18.440 και τις σκέψεις του για το επάγγελμα του οδικού μεταφορέα και το μέλλον του στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουλίου Αυγούστου που μόλις κυκλοφόρησε.

 

Στο ίδιο τεύχος #422

PreviousNext