Τα μεσαία van και πολυτελή transfer/ΙΧ της Mercedes-Benz Vans, Vito και V-Class μόλις δέχθηκαν τις φροντίδες των σχεδιαστών και μηχανικών της εταιρείας, και σχεδόν μία δεκαετία μετά το λανσάρισμα της τρέχουσας γενιάς, στις αρχές του 2024 οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν τις facelift εκδόσεις τους.
Πρόκειται για το δεύτερο facelift της τελευταίας γενιάς, και πιθανότατα το τελευταίο προτού μας αποχαιρετίσουν οι θερμικοί κινητήρες, οι οποίοι πάντως, θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το 2026, όπως έχει ανακοινώσει η ίδια η εταιρεία, θα παρουσιαστούν οι αντικαταστάτες των eVito και EQV, οι οποίοι θα «χτιστούν» πάνω στη νέα πλατφόρμα VAN.EA η οποία έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για ηλεκτρικά van.
Σκοπός είναι μέχρι το 2030, το 50% των ταξινομήσεων να αφορά στα αμιγώς ηλεκτρικά μεσαία van, αν και τα Vito και V-Class θα συνεχίζουν να παράγονται με κινητήρες ντίζελ, αλλά σε μικρότερους αριθμούς, ανάλογα με το πώς θα έχει διαμορφωθεί η ζήτηση.
Οι τελευταίες αναβαθμίσεις, λοιπόν, αφορούν στα Vito, eVito, V-Class, EQV και το campervan V-Class MarcoPolo. Όλη η έμφαση μοιάζει να έχει δοθεί στον εξωτερικό σχεδιασμό, στην προσθήκη συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, τον διάκοσμο στο εσωτερικό της καμπίνας και την περαιτέρω ψηφιοποίηση των οχημάτων.
Το επίσημο λανσάρισμα της νέας γενιάς έγινε πρόσφατα στο Μόναχο και το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR ήταν εκεί.
Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Οκτωβρίου - Βρείτε το εδώ