Τροχοί & TIR

Ο όμιλος Paccar στο Λας Βέγκας

Η Paccar έχει λάβει περισσότερες από 150 προκαταβολές για τα FCEV των Kenworth και Peterbilt, με τις παραδόσεις στους πελάτες να ξεκινούν το 2025.
Κυριακή 11/02/2024 - 09:42
Κοινοποίηση στα Social Media
 Ο όμιλος Paccar στο Λας Βέγκας

Δυναμικό «παρών» έδωσε ο όμιλος Paccar στην γνωστή έκθεση CES 2024 στο Λας Βέγκας (9-12 Ιανουαρίου 2024). Και οι τρεις φίρμες –DAF, Kenworth και Peterbilt– βαρέων επαγγελματικών οχημάτων του γκρουπ έδωσαν έμφαση με τα εκθέματά τους σε τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών ρύπων. 

Ειδικότερα, η Paccar αξιοποιεί την τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου επόμενης γενιάς που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Toyota Motor North America, Inc. Οι εταιρείες έχουν επεκτείνει τη συνεργασία τους για την ανάπτυξη και εμπορική αξιοποίηση της τεχνολογίας στα φορτηγά Kenworth T680 και Peterbilt Model 579 Class 8 (αντίστοιχου τονάζ και μεγέθους με τους μεγάλους ευρωπαϊκούς τράκτορες). Το σύστημα κίνησης έλαβε πρόσφατα την πιστοποίηση Zero Emission Powertrain από την Επιτροπή Αέριων Πόρων της Καλιφόρνιας. Το Kenworth T680 FCEV που παρουσιάστηκε στην έκθεση CES και το Peterbilt Model 579 με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, προσφέρουν κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων με εμβέλεια έως και 450 μίλια (περίπου 724 χιλιόμετρα), μέγιστο μικτό βάρος συνδυασμού 82.000 λιβρών (41 τόνοι) και χρόνους ανεφοδιασμού που συνάδουν με τα παραδοσιακά φορτηγά ντίζελ. 

Μέχρι σήμερα, η Paccar έχει λάβει περισσότερες από 150 προκαταβολές για τα FCEV των Kenworth και Peterbilt, με τις παραδόσεις στους πελάτες να ξεκινούν το 2025. Το πιο φαντεζί έκθεμα στο περίπτερο της εταιρίας ήταν το φοβερό Peterbilt SuperTruck II το οποίο αποτελεί ουσιαστικά ένα εργαστήριο επί τροχών για την ανάπτυξη μελλοντικών τεχνολογιών. Εξελίχθηκε στο πλαίσιο προγράμματος του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των εμπορευματικών μεταφορών. 

Το SuperTruck II διαθέτει έναν προηγμένο κινητήρα ντίζελ που χρησιμοποιεί τεχνολογία ανάκτησης θερμότητας στην εξαγωγή για να επιτύχει θερμική απόδοση 55%, ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48 volt, ηλεκτροκίνητα εξαρτήματα κινητήρα και βελτιωμένη αεροδυναμική. Να σημειωθεί ότι, η καλύτερη στις ημέρες μας θερμική απόδοση κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι γύρω στο 50%. Το αμιγώς ηλεκτρικό DAF XD Battery Electric τέλος, που έχει ήδη παρουσιαστεί στην Ευρώπη, συμπλήρωνε την τριάδα των εκθεμάτων. Έχει σχεδιαστεί για αστικές και προαστιακές μεταφορές, παρέχοντας έως και 310 μίλια (500 χιλιόμετρα) με μία μόνο φόρτιση. 

Με ταχεία φόρτιση 325 kW, το φορτηγό μπορεί να φορτίσει από 0-80% σε λίγο περισσότερο από 45 λεπτά ή 0-100% σε λιγότερο από δύο ώρες. Το ηλεκτρικό φορτηγό DAF XD Battery Electric μπορεί να επιτύχει ημερήσια εμβέλεια άνω των 600 χιλιομέτρων με το μεγαλύτερο διαθέσιμο πακέτο μπαταριών και μια συμπληρωματική φόρτιση κατά τις ώρες ανάπαυσης του οδηγού.

PreviousNext