Βρεθήκαμε στην Ισπανία, στην ευρωπαϊκή πρεμιέρα του νέου Courier προκειμένου να δούμε από κοντά και να οδηγήσουμε για πρώτη φορά το μικρότερο μέλος της οικογένειας των Transit.
Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί έχοντας στη διάθεσή μας το πανίσχυρο Scania 770 S με τον Νάσο Παυλόπουλο στο τιμόνι του δεν χάνουμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε το δρομολόγιο μαζί και να το δοκιμάσουμε στις ανηφόρες του Πολύμυλου.
Σήμερα, 40 χρόνια μετά την ανάληψη της αντιπροσωπείας Scania στην Ελλάδα, η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ έχει ταυτιστεί με τη μάρκα, κερδίζοντας ένα ικανοποιητικό μερίδιο στην αγορά των βαρέων φορτηγών και συνεχίζει.
Η ACEA περιγράφει διάφορες βελτιώσεις που θα επιτρέψουν και θα υποστηρίξουν τη μετάβαση σε οχήματα μηδενικών εκπομπών (ZEV) στον τομέα βαρέων επαγγελματικών.
«Υψηλές επιδόσεις φόρτισης, αξιόπιστη τεχνολογία και εμπιστοσύνη των πελατών - αυτές είναι οι προϋποθέσεις για την επιτυχία της ηλεκτροκίνησης στις μεταφορές φορτίων και επιβατών μεγάλων αποστάσεων».
Για την ενεργοποίηση των δυνατοτήτων αυτόνομων οχημάτων επιπέδου 4 SAE, αρχής γενομένης από τη σειρά φορτηγών Freightliner Cascadia Class 8 (αντίστοιχα 38-40τονων ευρωπαϊκών οχημάτων).
Τόσο η Hapag-Lloyd όσο και η Maersk μπορούν να προσαρμόσουν ευέλικτα τις δραστηριότητές τους έξω από το δίκτυο για να κλιμακώσουν τη χωρητικότητα σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών τους.
Η εταιρεία αστικών συγκοινωνιών Spillmann μετακινεί τους επιβάτες με μοναδικά διασκευασμένα Mercedes-Benz Citaro με σκοπό να μετατρέψει τα δρομολόγια σε εικαστική και θεματική εμπειρία.
Απαντάμε σε βασικά ερωτήματα, όπως χωρητικότητα χώρου φόρτωσης και αυτονομία μπαταρίας. Θα καταφέρουμε με μια φόρτιση να ξεκινήσουμε από την Αθήνα και να φτάσουμε στη Λάρισα;