Τροχοί & TIR

Μεταφορά AdBlue με Mercedes-Benz Arocs

Το Mercedes-Benz Arocs 3251 της εταιρείας Voulis Chemicals από τη Νάουσα.
από Παύλος Μαυρομύτης | Κυριακή 21/07/2024 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Το Arocs μεταφέρει Ad Blue σε πελάτες της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα. Το βυτίο έχει χωρητικότητα 20.000 λίτρων.
Το Arocs μεταφέρει Ad Blue σε πελάτες της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα. Το βυτίο έχει χωρητικότητα 20.000 λίτρων.

Με σημαντικό αριθμό πωλήσεων στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη, το Mercedes-Benz Arocs αποτελεί την κατάλληλη επιλογή για μια πληθώρα μεταφορικών εφαρμογών. Το στιβαρό πλαίσιο του 4άξονου φορτηγού προσφέρεται για αρκετές υπερκατασκευές, όπως αυτές των βυτίων. 

Η εταιρεία Voulis Chemicals από τη Νάουσα αγόρασε ένα Mercedes Benz Arocs 3251 το οποίο μεταφέρει υγρό διάλυμα ουρίας, το γνωστό σε όλους μας AdBlue. Σε ένα από τα επόμενα δρομολόγιά του στα ορεινά του νομού θα ακολουθήσουμε τον οδηγό του Μάκη Ορδουλίδη, όπου θα μας μιλήσει για τη μέχρι τώρα εμπειρία του από το φορτηγό. Στη συνέχεια, η Χριστίνα και η Μαρίνα Βούλη μας δίνουν σημαντικές πληροφορίες για το AdBlue και παράλληλα μας ξεναγούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας τους με τα σύγχρονα μηχανήματα παραγωγής.

Καμπίνα Classic Space 

Η καμπίνα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες του οδηγού με την απαραίτητη λειτουργικότητα σε συνδυασμό με αυξημένη στιβαρότητα. Η καμπίνα του Arocs της παρουσίασής μας, είναι η Classic Space πλάτους 2.30 μέτρων με χαμηλό τούνελ κινητήρα (πεθαμένος) στα 170 χιλιοστά. Εξωτερικά εξοπλίζεται με αισθητήρα βροχής και φωτός, καθρέφτες θερμαινόμενους, καθώς και με κάλυμμα καθρέφτη για αποφυγή ζημιών. Η πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται μέσω των τριών αντιολισθητικών σκαλοπατιών τα οποία έχουν ίση απόσταση μεταξύ τους. 

Πολύ καλό το κόψιμο του τιμονιού, βοηθώντας τον οδηγό σε μανούβρες.
Πολύ καλό το κόψιμο του τιμονιού, βοηθώντας τον οδηγό σε μανούβρες.

Παρατηρούμε ότι το πρώτο σκαλοπάτι βρίσκεται κοντά στο έδαφος βοηθώντας στην εύκολη από/επιβίβαση. Ανάλογα με τη χρήση του Arocs και για μεγαλύτερη αντοχή στις εφαρμογές που το απαιτούν, εξοπλίζεται με ειδικά προστατευτικά. Περνώντας στο εσωτερικό, το κάθισμα του οδηγού είναι με αερανάρτηση, που πρακτικά σημαίνει ότι ο οδηγός δεν αισθάνεται τις λακκούβες του δρόμου, προσφέροντας υψηλή άνεση. Το κάθισμα του συνοδηγού είναι αναδιπλούμενο, εξασφαλίζοντας έτσι αρκετό ελεύθερο χώρο για την τοποθέτηση διάφορων μικροαντικειμένων. 

Εύχρηστες οι δύο οθόνες  με πολλές και χρήσιμες πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος.
Εύχρηστες οι δύο οθόνες με πολλές και χρήσιμες πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος.

Από το τιμόνι ο οδηγός ελέγχει τις σημαντικότερες λειτουργίες του οχήματος εύκολα και χωρίς περισπασμούς. Η πρόσθετη θερμομόνωση που φέρει η καμπίνα του Arocs εξασφαλίζει βελτιωμένες συνθήκες τόσο το καλοκαίρι όσο και το χειμώνα. Το κλιματιστικό (Air Condition) δροσίζει μέσα σε ελάχιστο χρόνο την καμπίνα. Αναφορικά με τους διαθέσιμους χώρους για μικροαντικείμενα υπάρχουν διάσπαρτοι και είναι αρκετοί, όπως στο ταμπλό, επάνω από το μπροστινό παρμπρίζ και στις τσέπες από τις πόρτες. Επίσης για το φαγητό του οδηγού και τα νερά, διατίθεται ψυγείο ανάμεσα στα δύο καθίσματα.

Κινητήρας - Κιβώτιο 

Το Arocs της εταιρείας Voulis Chemicals εξοπλίζεται με τον 12,8 λίτρων κινητήρα OM 471 ο οποίος αποδίδει 510 ίππους και μέγιστη ροπή 2.500 Nm. Πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 E. Διαθέτει συμπιεστή αέρα, δύο βαθμίδων, για βελτίωση της κατανάλωσης. Η απόδοση ψύξης είναι τροποποιημένη για να αντέχει σε θερμά κλίματα. Επίσης εξοπλίζεται με πλέγμα προστασίας από έντομα εμπρός από τη μονάδα ψύξης.

Σύστημα πέδησης 

Αναφορικά με το σύστημα πέδησης το Arocs εξοπλίζεται με δισκόφρενα στον εμπρόσθιο και πίσω άξονα. Διαθέτει ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης με A.B.S και A.S.R. Για την πέδηση σε παρατεταμένες κατηφόρες το μηχανόφρενο καθώς και το δευτερεύον Retarder νερού είναι αποτελεσματικά τόσο στις χαμηλές όσο και στις υψηλές ταχύτητες.

Ο οδηγός του Arocs Μάκης Ορδουλίδης.
Ο οδηγός του Arocs Μάκης Ορδουλίδης.

Η άποψη του οδηγού 

Οδηγός του Arocs είναι ο Μάκης Ορδουλίδης ο οποίος είναι από τους πιο παλιούς και έμπειρους επαγγελματίες της εταιρείας. Του ζητούμε τη γνώμη του για το φορτηγό με τον ίδιο να αναφέρει χαρακτηριστικά: 

Η αγορά του Arocs πραγματοποιήθηκε πέρυσι και ήρθε να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες της εταιρείας μας. Προς το παρόν η εμπειρία μου από το συγκεκριμένο φορτηγό είναι άριστη. Καθημερινά κάνω εκατοντάδες χιλιόμετρα σε μικτές διαδρομές, σε αυτοκινητόδρομο, σε επαρχιακό οδικό δίκτυο και σε αστικό περιβάλλον. Ο πρώτος τομέας που είμαι ευχαριστημένος είναι η απόδοση του κινητήρα, ο οποίος είναι χαμηλόροπος και αρκετά αποδοτικός. Για παράδειγμα, στα σημεία με τη μεγαλύτερη κλίση στην ανηφόρα του Πολύμυλου, με 35 τόνους μικτό φορτίο, ανεβαίνει το φορτηγό μου με 70 χλμ./ώρα. Επίσης ο κινητήρας δεν ανεβάζει θερμοκρασία. Στο θέμα της κατανάλωσης μπορώ να συγκρίνω το Arocs με ένα παλιότερο φορτηγό της εταιρείας μας. Σε καθημερινή χρήση το Arocs είναι οικονομικότερο περίπου κατά 15%.

Σε ανηφορικές διαδρομές η απόδοση του κινητήρα είναι πολύ καλή, σύμφωνα με τον οδηγό του Arocs.
Σε ανηφορικές διαδρομές η απόδοση του κινητήρα είναι πολύ καλή, σύμφωνα με τον οδηγό του Arocs.

Εταιρεία Voulis Chemicals

Αναφορικά με την εταιρεία Voulis Chemicals, η Χριστίνα και η Μαρίνα Βούλη μας αναφέρουν τα εξής: Η εταιρεία μας ξεκίνησε πριν από περίπου σαράντα χρόνια με ιδρυτή τον πατέρα μας Γεδεών Βούλη. Παράγει, διανέμει, σχεδιάζει χημικά προϊόντα για τον καθαρισμό και την περιποίηση ενός οχήματος. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία μας έχει επεκταθεί και στα marine products που έχουν σχέση με τα yachts και τα πλοία. Αυτή τη στιγμή παράγουμε πάνω από 500 χημικά προϊόντα καλύπτοντας πλήρως όλες τις ανάγκες των αυτοκινούμενων. Έχουμε το μεγαλύτερο μερίδιο στην ελληνική αγορά. Επίσης εξάγουμε σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, στην Αφρική, την Ασία και τώρα προσπαθούμε να επεκταθούμε στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.

.

Όσον αφορά το AdΒlue ήμασταν η έκτη εταιρεία στον κόσμο που αδειοδοτηθήκαμε από τη VDA (Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών Ευρώπης) και η πρώτη στην Ελλάδα. Το AdΒlue είναι ένα προϊόν που έχει μπει πολύ δυναμικά στις ζωές όλων των οδηγών, είτε επαγγελματικών οχημάτων, είτε ιδιωτών αλλά ακόμα και των πλοίων.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου - Βρείτε το εδώ

PreviousNext