Τροχοί & TIR

Μεταφορές σκαφών με ΜΑΝ TGS 18.510 4X4 HydroDrive

Ο Μιχάλης Καρβούνης μας καταθέτει την εμπειρία του από το συγκεκριμένο μοντέλο.
από Παύλος Μαυρομύτης | Σάββατο 22/03/2025 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Ο υδροστατικός μηχανισμός κίνησης μπροστινών τροχών με την κατ' επιλογή σύζευξη MAN HydroDrive είναι ο ιδανικός σχεδιασμός μετάδοσης κίνησης για οχήματα που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο σε ολισθηρό οδόστρωμα και έχουν παροδικά αυξημένες ανάγκες ελκτικής δύναμης. Η πρόσθετη ελκτική δύναμη αυξάνει την ασφάλεια της πορείας και διευρύνει το φάσμα χρήσης του οχήματος.
Ο υδροστατικός μηχανισμός κίνησης μπροστινών τροχών με την κατ' επιλογή σύζευξη MAN HydroDrive είναι ο ιδανικός σχεδιασμός μετάδοσης κίνησης για οχήματα που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο σε ολισθηρό οδόστρωμα και έχουν παροδικά αυξημένες ανάγκες ελκτικής δύναμης. Η πρόσθετη ελκτική δύναμη αυξάνει την ασφάλεια της πορείας και διευρύνει το φάσμα χρήσης του οχήματος.

Η Karvounis Boat Yard είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 1969 από τον Κοσμά Καρβούνη και εξειδικεύεται στις μεταφορές σκαφών. Με περισσότερο από μισό αιώνα εμπειρίας και μετά από συνεργασία με γνωστές εταιρείες του κλάδου, ο στόχος της είναι να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες της, συνδυάζοντας παράλληλα ένα άρτιο αποτέλεσμα. 

Για να τα επιτύχει όλα αυτά επενδύει σε σύγχρονα και αξιόπιστα εργαλεία δουλειάς που αυξάνουν την παραγωγικότητα. Ένα από αυτά είναι το καινούργιο ΜΑΝ TGS 18.510 4X4Η το οποίο συναντούμε εν ώρα εργασίας, να μεταφέρει σκάφη από το πάρκινγκ της εταιρείας με προορισμό την ακτή της Γλυφάδας. 

Τρέιλερ ειδικής σχεδίασης με μακρύ λαιμό και τους 4 άξονες πίσω ώστε να δίνει χώρο μεταξύ του τράκτορα και της πλώρης του σκάφους.
Τρέιλερ ειδικής σχεδίασης με μακρύ λαιμό και τους 4 άξονες πίσω ώστε να δίνει χώρο μεταξύ του τράκτορα και της πλώρης του σκάφους.

Το συγκεκριμένο εξοπλίζεται με τον υδροστατικό μηχανισμό κίνησης μπροστινών τροχών, το σύστημα MAN HydroDrive, με το οποίο ο οδηγός μπορεί όταν αυτός κρίνει να μετατρέπει το όχημα σε 4χ4. Τα πλεονεκτήματα του HydroDrive θα φανούν στη συνέχεια του κειμένου. Παράλληλα ο Μιχάλης Καρβούνης μας καταθέτει την εμπειρία του από το συγκεκριμένο μοντέλο. 

Ο σχεδιασμός του δρομολογίου 

Συναντούμε τον Μιχάλη Καρβούνη στις εγκαταστάσεις της εταιρείας του στη Γλυφάδα, ο οποίος μαζί με το έμπειρο προσωπικό σχεδιάζουν την επόμενη μεταφορά. Ο ίδιος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η διαφορά μεταξύ μιας ασφαλούς και μιας μη ασφαλούς πράξης εξαρτάται από το επίπεδο σημασίας που αποδίδει κάποιος στο να κάνει αυτό που είναι σωστό. Ο προσεκτικός σχεδιασμός της μεταφοράς του σκάφους αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για την εταιρεία μας. Ξεκινώντας με την επιλογή της κατάλληλης διαδρομής διεκπεραιώνουμε με ασφάλεια ακόμα και τα πιο δύσκολα στάδια της μεταφοράς. Το άρτιο εξειδικευμένο προσωπικό μας και τα τελευταίας τεχνολογίας ιδιόκτητα φορτηγά μας, εγγυώνται την ασφαλή μεταφορά του σκάφους».

Ο ιδιοκτήτης του ΜΑΝ TGS Μιχάλης Καρβούνης αναφέρεται με τα καλύτερα λόγια για το TGS.
Ο ιδιοκτήτης του ΜΑΝ TGS Μιχάλης Καρβούνης αναφέρεται με τα καλύτερα λόγια για το TGS.

Αποδοτικός κινητήρας 

Ο πετρελαιοκινητήρας του TGS είναι ο ΜΑΝ D2676 με ισχύ 510 ίππους και μέγιστη ροπή 2.600 Nm. Πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6e. Σχετικά με τον κινητήρα ο Μιχάλης Καρβούνης τονίζει: «Είμαι αρκετά ικανοποιημένος από τη δύναμή του. Ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες της δικής μου δουλειάς. Είναι αποδοτικός και οικονομικός σε μακρινά ταξίδια». 

Άριστο κιβώτιο 

«Ο κινητήρας συνδυάζεται άριστα με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο 12 σχέσεων ΜΑΝ TipMatic», προσθέτει ο Μιχάλης και συνεχίζει: «Χάρη στο σύστημα Idle Speed Driving μου δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιώ με ακρίβεια ελιγμούς και μανούβρες με αργή κίνηση. Μετά την εκκίνηση της πορείας, το όχημα συνεχίζει να κινείται με χαμηλό αριθμό στροφών ρελαντί περίπου στις 600 σ.α.λ., χωρίς να πρέπει να πατάω το πεντάλ του γκαζιού. Αν η ροπή δεν επαρκεί, τότε, το κιβώτιο κατεβάζει ταχύτητα. Αυτό με εξυπηρετεί τόσο στην ανέλκυση όσο και στην καθέλκυση των σκαφών. Επίσης χάρη στην αναγνώριση του φορτίου σε συνδυασμό με την κλίση και την κατάσταση του οδοστρώματος το κιβώτιο MAN TipMatic επιλέγει την κατάλληλη ταχύτητα για την ομαλή εκκίνηση του συρμού».

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Μαρτίου - Βρείτε το εδώ
PreviousNext