Τροχοί & TIR

Νέα Iveco 2024: Heavy Metal

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, ο κατασκευαστής ανανέωσε ταυτόχρονα όλες τις σειρές οχημάτων σε όλες τις κατηγορίες και τονάζ
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 30/11/2023 - 18:48
Κοινοποίηση στα Social Media
iveco metallica

Το Iveco Group σε μία εντυπωσιακή κίνηση, προχωρά σε ανανέωση ολόκληρης της γκάμας των επαγγελματικών οχημάτων που κατασκευάζει. 

Σε ένα εντυπωσιακό γκαλά με την ονομασία «Be the Change» στη Βαρκελώνη, πάνω από 1.300 καλεσμένοι –από το δίκτυο συνεργατών της εταιρίας, πελάτες και εκπρόσωποι του ειδικού Τύπου- είδαν σε παγκόσμια πρεμιέρα όλα τα νέα ελαφρά, μεσαία και βαρέα μοντέλα, από το Daily μέχρι το Eurocargo και το S-.Way

iveco full range

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, ο κατασκευαστής ανανέωσε ταυτόχρονα όλες τις σειρές οχημάτων σε όλες τις κατηγορίες και τονάζ, με την ολοκλήρωση της μεγαλύτερης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει ποτέ –πάνω από ένα δισ. ευρώ

Αυτό το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Iveco είναι το αποτέλεσμα μιας φιλόδοξης στρατηγικής και της εστίασης στους τέσσερις πυλώνες που ευαγγελίζεται το γκρουπ: υψηλή παραγωγικότητα για τους πελάτες, της άνεσης του οδηγού, της βιωσιμότητας και της συνδεσιμότητας.


Για να γίνει άμεσα σε όλους κατανοητό το μέγεθος της αλλαγής, η Iveco άλλαξε και το λογότυπο. Σε πιο ουσιαστικές επεμβάσεις, η μεγάλη επένδυση κεφαλαίων αφορούσε βασικούς τομείς Έρευνας & Εξέλιξης (R&D) για τη νέα γκάμα 2024 (MY24), τόσο για τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όσο και για οχήματα μηδενικών εκπομπών. 

Κύρια είδηση για τους αναγνώστες μας, ο ολοκαίνουργιος κινητήρας (multi-fuel/πολλαπλών καυσίμων) FPT Industrial XCursor 13 που θα «φοράει» το αναβαθμισμένο σε πολλούς τομείς S-Way του 2024. 

iveco metallica

Το νέο S-Way –και σε μία απίθανη Metallica έκδοση- προσφέρει σύμφωνα με τον κατασκευαστή εξοικονόμηση καυσίμου έως και 10% σε ντίζελ ή φυσικό αέριο και, αν λειτουργεί με βιομεθάνιο, μπορεί να εξαλείψει πλήρως τις εκπομπές CO2. Αυτά τα συστήματα κίνησης τοποθετούν τα βαρέα φορτηγά της Iveco στην κατηγορία 2 για τα (μειωμένα) γερμανικά διόδια των αυτοκινητοδρόμων και ορισμένα από τα μοντέλα (συμπεριλαμβανομένων όλων των φορτηγών φυσικού αερίου) στην κατηγορία 3, με αποτέλεσμα σημαντική εξοικονόμηση για τους ιδιοκτήτες στόλων.

iveco daily


Σημαντικές είναι οι ειδήσεις και στα αμιγώς ηλεκτρικά ελαφρά και βαρέα Iveco. Το eDaily, η ηλεκτρική έκδοση του Daily με μπαταρία, έχει πλέον αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα σε πραγματική χρήση στην πόλη, ενώ μόλις 20 λεπτά ταχείας φόρτισης προσφέρουν αυτονομία 100 χιλιόμετρα. 

Το S-eWay είναι το πρώτο φορτηγό βαρέως τύπου με διακριτικό λογισμικό ηλεκτρικής προέλευσης που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την Iveco- προσφέρει αυτονομία έως και 500 χιλιόμετρα υπό πλήρες φορτίο και κανονικές συνθήκες εργασίας, με 80% επαναφόρτιση σε μόλις 90 λεπτά με ταχεία φόρτιση 350kW.

 Η συνδεσιμότητα είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό που είναι πλέον στάνταρ σε όλα τα μοντέλα και τις εκδόσεις της νέας σειράς για παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο και διαχείριση του στόλου. Η Iveco προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών τηλεματικής, που βασίζονται σε αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης - όπως λειτουργίες πρόβλεψης, βελτιστοποίησης διαδρομής, αξιολόγησης του στυλ οδήγησης κ.λπ. - που έχουν αναπτυχθεί για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της κερδοφορίας των επιχειρήσεων των πελατών. 

Αυτές οι υπηρεσίες, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, μπορούν να προσθέσουν επιπλέον 4% αποδοτικότητα σε ένα όχημα. Σήμερα, περίπου 100.000 οχήματα της Iveco είναι «συνδεδεμένα» και η φιλοδοξία είναι να φτάσουν το μισό εκατομμύριο μέχρι το 2030. 

iveco full range

Ο συντάκτης του T&T Βασίλης Δαραμούσκας παρακολούθησε από κοντά την εκδήλωση της Iveco και σε επόμενο τεύχος του Τ&T θα υπάρχει αναλυτικό ρεπορτάζ. 
 

PreviousNext