Τροχοί & TIR

Το νέο αγωνιστικό IVECO των 1.100 ίππων

Το νέο αγωνιστικό φορτηγό που θα συμμετάσχει στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ETRC της FIA, παρουσίασε πρόσφατα η IVECO. Λόγος γίνεται για το ολοκαίνουργιο S-WAY R, τον αντικαταστάτη δηλαδή του αγωνιστικού
Σάββατο 27/06/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Το νέο IVECO S-WAY R της ομάδας Team Hahn Racing, με το οποίο ο πρωταθλητής Jochen Hahn θα υπερασπιστεί φέτος τον τίτλο του.
Το νέο IVECO S-WAY R της ομάδας Team Hahn Racing, με το οποίο ο πρωταθλητής Jochen Hahn θα υπερασπιστεί φέτος τον τίτλο του.

Το νέο αγωνιστικό φορτηγό που θα συμμετάσχει στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ETRC της FIA, παρουσίασε πρόσφατα η IVECO. Λόγος γίνεται για το ολοκαίνουργιο S-WAY R, τον αντικαταστάτη δηλαδή του αγωνιστικού Stralis, που πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια στις πίστες της Ευρώπης και όχι μόνο.

Πρόκειται για ένα φορτηγό 5,3 τόνων, το οποίο διαθέτει ισχύ 1.100 ίππων, που του επιτρέπει να επιταχύνει από τα 100 στα 160 χλμ./ώρα σε 4,8-5,0 δευτερόλεπτα. Το νέο φορτηγό εξελίχθηκε ειδικά για τις ομάδες Team Hahn Racing και Team Schwabentruck. Πίσω από το τιμόνι του θα βρεθεί ο έξι φορές πρωταθλητής, Jochen Hahn και η Steffi Halm, οδηγοί αντίστοιχα των πιο πάνω γερμανικών ομάδων.

«Το IVECO S-WAY R δίχως υπερβολή, είναι το καλύτερο και πιο στιλάτο αγωνιστικό φορτηγό που έχει κατασκευαστεί. Ανυπομονώ να αγωνιστώ με αυτό», δήλωσε ο πρωταθλητής, Jochen Hahn. «Μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του φορτηγού, αλλά στο τέλος της ημέρας πρέπει να είναι γρήγορο στην πίστα. Μόλις γυρίσουμε στους αγώνες, θέλουμε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας», τόνισε από την πλευρά της η Steffi Halm, η οποία υπενθυμίζεται πως πέρυσι τερμάτισε 4η στο πρωτάθλημα.

Ο Jochen Hahn και η Steffi Halm αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν και στο φετινό πρωτάθλημα FIA ETRC.

Το φετινό πρωτάθλημα FIA ETRC

Σημειώνεται, πως λόγω πανδημίας έχουν αναβληθεί μέχρι στιγμής οι πρώτοι γύροι του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος FIA ETRC. Συγκεκριμένα, οι διοργανωτές των περισσότερων αγώνων έχουν μεταθέσει μέσα στο προσεχές φθινόπωρο τις ημερομηνίες διεξαγωγής τους, ενώ οι υπεύθυνοι του αγώνα στην πίστα του Nürburgring που επρόκειτο να λάβει χώρα στις 17-18 Ιουλίου, αποφάσισαν την οριστική ακύρωσή του φέτος.

Αναλυτικά, με βάση τα έως τώρα δεδομένα και αν δεν υπάρξουν νέες μεταθέσεις και ακυρώσεις, το αγωνιστικό καλεντάρι για το 2020 έχει ως εξής:

  1. Most (Τσεχία): 29-30 Αυγούστου

  2. Zolder (Βέλγιο): 12-13 Σεπτεμβρίου

  3. Jarama (Ισπανία): 26-27 Σεπτεμβρίου

  4. Hungaroring (Ουγγαρία): 17-18 Οκτωβρίου

  5. Le Mans (Γαλλία): 7-8 Νοεμβρίου

  6. Misano (Ιταλία): 14-15 Νοεμβρίου

PreviousNext