Τροχοί & TIR

Νέο Toyota PROACE CITY: Ο «ετεροθαλής αδελφός» των van του PSA

Παίρνοντας ως βάση τα νέα μικρά van του PSA, τα Citroen Berlingo, Peugeot Partner και Opel Combo, η Toyota παρουσιάζει τη δική της παραλλαγή στο ίδιο θέμα, το ολοκαίνουργιο PROACE CITY, το οποίο θα
Παρασκευή 19/04/2019 - 16:01
Κοινοποίηση στα Social Media
Στις αρχές του 2020 θα ξεκινήσει η διάθεση του νέου Toyota PROACE CITY.
Στις αρχές του 2020 θα ξεκινήσει η διάθεση του νέου Toyota PROACE CITY.

Παίρνοντας ως βάση τα νέα μικρά van του PSA, τα Citroen Berlingo, Peugeot Partner και Opel Combo, η Toyota παρουσιάζει τη δική της παραλλαγή στο ίδιο θέμα, το ολοκαίνουργιο PROACE CITY, το οποίο θα πραγματοποιήσει το εμπορικό του ντεμπούτο στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Αποτελεί τον καρπό της συνεργασίας των δύο ομίλων και παρόλο που η εταιρεία καταφέρνει με σχεδιαστικά «τεχνάσματα» να κρύψει σε ένα βαθμό την ομοιότητα, εντούτοις δεν πρέπει να ξεχνάμε πως έχουμε να κάνουμε με ένα ακριβώς ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικά σήματα, καθώς τα πάντα (το πλαίσιο, οι κινητήρες, το εσωτερικό, τα στοιχεία του εξοπλισμού κ.α.) είναι κοινά.

Όπως και τα «αδέλφια» του, έτσι και το νέο Toyota PROACE CITY θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, με μήκος 4,4 και 4,7 μέτρα, οι οποίες θα μπορούν να παραγγελθούν με τρία καθίσματα, ενώ διαθέσιμη θα είναι και η έκδοση crew cab.

Το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί και σε επιβατική έκδοση με το όνομα «PROACE CITY VERSO» και θα φέρει πέντε ή επτά θέσεις, τόσο στη μακριά όσο και στην κοντή έκδοσή του. Όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου απόδοσης από 75 έως και 130 ίππων, οι οποίοι θα συνεργάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 ή 6 σχέσεων, αλλά και με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

PROACE CITY VAN με σύστημα Smart Cargo

Με συνολικό μήκος 4.403 χλστ., το «κοντό» μοντέλο διαθέτει χώρο φόρτωσης με μήκος 1.817 χλστ., ο οποίος με το προαιρετικό σύστημα Smart Cargo, που επιτρέπει την επέκταση της καρότσας μέσα στην καμπίνα (από την πλευρά του συνοδηγού), φτάνει στα 3.090 χλστ. Μπορεί να μεταφέρει δύο ευρωπαλέτες και προσφέρει όγκο 3,3 m3 (3,8 m3 με Smart Cargo), ενώ το ωφέλιμο φορτίο ποικίλλει από τα 650 ως τα 1.000 κιλά. Ανάλογα με τον κινητήρα, η μέγιστη ελκτική ικανότητα με φρένα είναι της τάξης του 1,5 τόνου.

Στη μακριά έκδοση των 4.753 χλστ., η καρότσα έχει μήκος 2.167 χλστ. (3.440 χλστ. με Smart Cargo) και μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα όγκου 3,9 m3 (4,3 m3 με Smart Cargo). Το ωφέλιμο φορτίο ορίζεται στα 1.000 κιλά και η ελκτική ικανότητα παραμένει στα 1.500 κιλά. Χάρη στο Smart Cargo, το μεσαίο κάθισμα μπορεί (και στις δύο εκδόσεις) να μετατραπεί σε ένα τραπεζάκι εργασίας. Σε ό,τι αφορά στην έκδοση μεταφοράς προσωπικού (crew cab), όταν τα καθίσματα της δεύτερης σειράς δεν χρησιμοποιούνται, ο πάγκος μπορεί να αναδιπλωθεί προκειμένου να δημιουργηθεί ένας επιπλέον χώρος φόρτωσης.

PROACE CITY VERSO με χώρο αποσκευών ως και 1.672 λτ.

Το PROACE CITY VERSO μπορεί να παραγγελθεί είτε με τρία ανεξάρτητα καθίσματα στη δεύτερη σειρά (όλα τους με υποδοχές Isofix) είτε με πάγκο, ενώ υπάρχει και η επιλογή για επταθέσια διαμόρφωση και στα δύο μήκη αμαξώματος.

Στην τελευταία περίπτωση, όμως, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο μόλις 65 λτ. στην κοντή έκδοση και 209 λτ. στη μακριά. Κατά τα άλλα, ως πενταθέσιο το VERSO προσφέρει χώρο αποσκευών 597 λτ. (850 λτ. το μακρύ), ενώ αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα της 2ης σειράς, ο προσφερόμενος όγκος φτάνει στα 1.414 λτ. (1.672 λτ. στο μακρύ). Το πλάτος του χώρου αποσκευών ανάμεσα από τους θόλους είναι στα 1.195 χλστ., το ύψος στα 1.126 χλστ. και το μήκος -ανάλογα με τη διαμόρφωση της καμπίνας- ποικίλει από τα 236 χλστ. (418 χλστ. το μακρύ) ως τα 2.700 χλστ. (3.050 χλστ. το μακρύ).

Προηγμένα συστήματα ασφάλειας – Υψηλή άνεση

Το «παρών» στο PROACE CITY δίνουν όλα τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που γνωρίσαμε μέσω των τριών van του Groupe PSA. Στάνταρ, λοιπόν, σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου της Toyota είναι οι τεχνολογίες Pre-Collision System, Road Sign Assist, Lane Keep Assist, Cruise Control, αλλά και η «προειδοποίηση για καφέ» (coffee cup warning) η οποία συνιστά στον οδηγό να ξεκουραστεί αν είναι για πολύ ώρα στο τιμόνι. Στο βασικό εξοπλισμό, επίσης είναι και το υποχρεωτικό σύστημα επικοινωνίας έκτακτης ανάγκης «eCall». Από εκεί και πέρα, η ιαπωνική μάρκα έχει δημιουργήσει δύο ακόμα πακέτα εξοπλισμού, με το πρώτο από αυτά να προσθέτει στα προηγούμενα τα συστήματα Automatic High Beam και Sway Warning, αλλά και μία εξελιγμένη έκδοση του συστήματος Road Sign Assist. Στο κορυφαίο πακέτο, περιλαμβάνονται επιπλέον οι τεχνολογίες Adaptive Cruise Control και Blind Spot Monitor.

Το σύστημα multimedia του PROACE CITY συνεργάζεται με έγχρωμη οθόνη αφής οκτώ ιντσών και διαθέτει όλα τα σύχρονα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που γνωρίσαμε στα Berlingo, Partner και Combo. Ομοίως, διατίθεται και το head-up display, όπως και η κάμερα οπισθοπορείας που προσφέρει κάλυψη 180ο. Ακόμα μεγαλύτερη βοήθεια προσφέρεται μέσω του συστήματος «Smart Active Vision», το οποίο χρησιμοποιεί δύο κάμερες και μία οθόνη πέντε ιντσών, προκειμένου να προσφέρει στον οδηγό πλήρη ορατότητα προς τα πίσω.

Ανάμεσα στα στοιχεία που συναντάμε και στα «αδέλφια» του PSA, είναι και το σύστημα βελτίωσης της πρόσφυσης, που η ιαπωνική εταιρεία βαφτίζει «Toyota Traction Select» και το οποίο προσφέρει τις λειτουργίες Normal, Snow, Sand και All-terrain. Ομοίως, το «παρών» στον εξοπλισμό των εκδόσεων van, δίνει ο δείκτης υπερφόρτωσης Smart Load Indicator, μέσω του οποίου ο οδηγός λαμβάνει προειδοποιήσεις όταν πλησιάσει στο 90% του μέγιστου ωφέλιμου φορτίου ή όταν το υπερβεί.

PreviousNext