Τροχοί & TIR

Scania με ηλεκτροκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις

Δεκατέσσερα οχήματα της Scania εκτέθηκαν στα περίπτερα της εταιρείας στον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο της έκθεσης, τα οποία εντάσσονται σε ένα πλαίσιο υπηρεσιών για τους πελάτες που πρόκειται να με
Δευτέρα 24/10/2022 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Δεκατέσσερα οχήματα της Scania εκτέθηκαν στα περίπτερα της εταιρείας στον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο της έκθεσης, τα οποία εντάσσονται σε ένα πλαίσιο υπηρεσιών για τους πελάτες που πρόκειται να μειώσουν το αποτύπωμα CO2, επιτυγχάνοντας παράλληλα την καλύτερη συνολική οικονομία λειτουργίας.

Η εταιρεία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ηλεκτροδότηση και τις ψηφιακές υπηρεσίες, με τις νέες εφαρμογές «My Scania» και «Scania Driver app». Και οι δύο πρόκειται να ανοίξουν το δρόμο για αυξημένη αποδοτικότητα και κερδοφορία των πελατών.

Από την πλευρά της ηλεκτροκίνησης η Scania παρουσίασε τέσσερα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες, κατάλληλα για αστικές και υπεραστικές διαδρομές. Ο τράκτορας Scania 45 R (4X2) με μεταξόνιο μήκους από 4.150 χιλιοστά και ψηλή καμπίνα, διαθέτει έξι συστοιχίες μπαταριών, συνολικής χωρητικότητας 624 kWh. Το εύρος της μπαταρίας φτάνει τα 350 χιλιόμετρα για ένα συρμό 40 τόνων και τα 250 χιλιόμετρα για τους συρμούς των 64 τόνων. Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν μέγιστη απόδοση τις 400 kW (560 ίπποι) για το μοντέλο 40 R ή S και ισχύ 450 kW (610 ίπποι) για το 45 R ή S. Να αναφέρουμε ότι η φόρτιση μπορεί να γίνει σε παροχές ισχύος έως 375 kW, και μέσω της φόρτισης για μία ώρα η αυτονομία τους μπορεί να αυξηθεί κατά 270 έως 300 χιλιόμετρα.

Διαθέσιμη για αστικές διανομές είναι η σειρά P και L με διάφορες εκδόσεις 4Χ2, 6Χ2 και μεταξόνια από 3.950 έως 5.750 χιλιοστά. Εξοπλίζονται με πέντε μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 165 kWh ή εννιά μπαταρίες λιθίου 300 kWh. Η μέγιστη απόδοση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 295 kW και η ροπή τα 2.200 Nm. Στον προαύλιο χώρο της έκθεσης το παρών έδινε ένα διαξονικό ηλεκτροκίνητο Scania 25 P με ανατροπή, ιδανικό για το κέντρο των πόλεων. Το ηλεκτρικό μοτέρ του έχει απόδοση 230 kW και ροπή 2.200 Nm. Επίσης στο περίπτερο της Scania είδαμε το R 410 με καύσιμο το βιοαέριο το οποίο επιτυγχάνει ισορροπία μεταξύ χαμηλών εκπομπών ρύπων, ισχύος και αυτονομίας. Ο 13λιτρος κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές για βαριές και μακρινές μεταφορές. Για αστική λειτουργία χαμηλής ηχορύπανσης ιδανικός είναι ο 9λιτρος κινητήρας. Να αναφέρουμε επίσης ότι παρουσιάστηκαν δύο νέοι εξακύλινδροι κινητήρες βιοαερίου χωρητικότητας 12.7 λίτρων. Ο ένας έχει απόδοση 420 ίππους στις 1.900 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 2.100 Nm από τις 1.000 έως τις 1.300 σ.α.λ. Ο ισχυρότερος έχει απόδοση 460 ίππους και μέγιστη ροπή 2.300 Nm από τις 1.000 έως τις 1.300 σ.α.λ.

Εκτός από τα ηλεκτροκίνητα η Scania δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στους πετρελαιοκινητήρες όπου για βαριές ειδικές μεταφορές το παρών έδινε ένας τετραξονικός τράκτορας R 660 V8. Δίπλα του το διαξονικό 560 G XT με ανατρεπόμενη καρότσα για τον κατασκευαστικό κλάδο. Ο 13λιτρος κινητήρας του έχει απόδοση 560 ίππους και ροπή 2.800 Nm. Οι διαστάσεις του ορίζονται ως εξής: Μεταξόνιο 3.350, μήκος 6.760, ύψος 3.802 και πλάτος 2.550 χιλιοστά.

Την γκάμα των πετρελαιοκίνητων συμπλήρωνε ένας τράκτορας Super 560 S, με ξεχωριστό χρωματισμό, κατάλληλος για εθνική και διεθνή μεταφορά. Να υπενθυμίσουμε ότι η σημαντική μείωση της κατανάλωσης του 13λιτρου κινητήρα έχει να κάνει με την τεχνολογία Twin-SCR που χρησιμοποιείται.

PreviousNext