Τροχοί & TIR

Οδηγούμε το Mercedes-Benz Arocs στα ορυχεία Πτολεμαΐδας

Τα ορυχεία της Πτολεμαΐδας έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια από τη Mercedes – Benz Ελλάς για τη δοκιμή νέων χωματουργικών οχημάτων. Έτσι και τώρα με το χωματουργικό Arocs 4142Κ ήρθε η σειρά του
από Παύλος Μαυρομύτης | Παρασκευή 01/11/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Τα ορυχεία της Πτολεμαΐδας έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια από τη Mercedes – Benz Ελλάς για τη δοκιμή νέων χωματουργικών οχημάτων. Έτσι και τώρα με το χωματουργικό Arocs 4142Κ ήρθε η σειρά του να «πέσει στα βαθιά» και να δοκιμαστεί από επαγγελματίες οδηγούς που εργάζονται εκεί και μαζί τους βρέθηκε ο συντάκτης του ΤΡΟΧΟΙ & TIR, Παύλος Μαυρομύτης, πιάνοντας δουλειά πίσω από το τιμόνι του αστεριού.

Παραλάβαμε το όχημα από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας Κουρτίδη (ΑΦΟΙ Κουρτίδη & ΣΙΑ Ο.Ε) και κατευθυνθήκαμε προς τα ορυχεία, με συνοδηγό τον πωλητή τής Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε, κ. Νικόλαο Παπαθανασίου. Μόλις φτάσαμε στα ορυχεία το Arocs τράβηξε όλα τα βλέμματα. Ήταν ό,τι πιο φρέσκο και μοντέρνο κυκλοφορούσε εκείνη την στιγμή σχεδιαστικά και μηχανικά. Καθώς ένα χωματουργικό ανατρεπόμενο φορτηγό περνάει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του μέσα σε εργοτάξια και ορυχεία και γενικότερα σε μέρη όπου μπορούν εύκολα να προκληθούν ζημιές, ο κατασκευαστής έχει λάβει υπόψη του αυτές τις ιδιαιτερότητες. Έτσι, βλέπουμε στην εξωτερική πλευρά του φορτηγού να έχουν τοποθετηθεί ειδικά προστατευτικά εξαρτήματα όπως η φαρδιά ατσάλινη ποδιά κάτω από τον προφυλακτήρα για προστασία του κινητήρα, το πλέγμα προστασίας του ψυγείου, τα μεταλλικά πλέγματα των φωτιστικών σωμάτων κ.α. Προαιρετικά, μάλιστα, ο ιδιοκτήτης μπορεί να παραγγείλει προστατευτικό έλασμα για το κύριο δοχείο καυσίμου, κάτι το οποίο θα το συνιστούσαμε. Η προστασία συμπληρώνεται με τις ανάγλυφες ραβδώσεις στις πλάτες των καθρεφτών για αντοχή στις γρατσουνιές.

Τέλος πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό της καμπίνας είναι ο προφυλακτήρας με χαλύβδινες γωνίες οι οποίες προστατεύουν τους προβολείς από τυχόν ζημιές και είναι διαιρούμενος σε τρία τμήματα για ευκολότερη και πιο οικονομική αντικατάσταση.

PreviousNext