Τροχοί & TIR

Western Star με άρωμα Mercedes

Με όλη του τη μεγαλοπρέπεια έκανε την εμφάνισή του στην Αμερική το νέο μοντέλο 5700 ΧΕ της γνωστής μάρκας Western Star, προικισμένο με υπερσύγχρονο εξοπλισμό και περίσσια πολυτέλεια. Κάτω από το καπ
Κυριακή 01/03/2015 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Με όλη του τη μεγαλοπρέπεια έκανε την εμφάνισή του στην Αμερική το νέο μοντέλο 5700 ΧΕ της γνωστής μάρκας Western Star, προικισμένο με υπερσύγχρονο εξοπλισμό και περίσσια πολυτέλεια. Κάτω από το καπό του δουλεύει ένας Detroit της σειράς DD16 των 600 ίππων (διαθέσιμος και σε χαμηλότερες ιπποδυνάμεις), ενώ και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο των 12 σχέσεων, το DT12, είναι του ίδιου κατασκευαστή που ανήκει στον όμιλο της Daimler (MercedesBenz) και μπορούμε να πούμε ότι δεν έχει διαφορά από το γνωστό μας powershift 3. Καινούργιο εξωτερικό στοιχείο είναι το σκίαστρο της ηλιοπροστασίας, το οποίο όχι μόνο κόβει τις ακτίνες του ήλιου από το μέτωπο του οδηγού, αλλά ταυτόχρονα λειτουργεί σαν ένα πρώτο σπόιλερ που δίνει συνέχεια στην στρογγυλεμένη επιφάνεια της οροφής της καμπίνας, βοηθώντας έτσι στη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος.

Φυσικά, ο κατασκευαστής εκμεταλλεύθηκε έξυπνα το νέο σκίαστρο για να τοποθετήσει μια συστοιχία από λεντάκια, όμοια με αυτά που υπάρχουν στους καθρέφτες, αλλά και κάτω από τις πόρτες εισόδου στην καμπίνα.

Σχεδόν όλες οι εξωτερικές επιφάνειες είναι χρωμιωμένες και έχουν διατηρηθεί τα παραδοσιακά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα αμερικάνικα φορτηγά και τη συγκεκριμένη μάρκα, όπως είναι οι καθρέφτες με τους μεγάλου μήκους βραχίονες, τον προφυλακτήρα με τη φαρδιά γυαλιστερή επιφάνεια, τη φαρδιά μάσκα κ.α. Πάνω από τα φτερά, στα πλάγια του καπό, έχουν τοποθετηθεί διπλές αεροεισαγωγές που ενισχύουν τη ροή του αέρα στο εσωτερικό του καπό.

Η οδήγηση του Western Star είναι μια ξεχωριστή εμπειρία. Καθώς η μηχανή βρίσκεται αρκετά μπροστά και μεσολαβούν τα μονωτικά υλικά, στο εσωτερικό της καμπίνας δεν φτάνει κανένας μηχανικός θόρυβος. Το κάθισμα είναι πολυτελέστατο, όπως και το τιμόνι πάνω στο οποίο συγκεντρώνονται οι περισσότεροι διακόπτες. Απόλυτα εργονομικό, λόγω ευρυχωρίας είναι και το κόκπιτ του οδηγού, ο οποίος απολαμβάνει ένα χλιδάτο εσωτερικό περιβάλλον χάρη στις πολυτελείς επενδύσεις της καμπίνας, τα ρυθμιζόμενα φωτιστικά, το προηγμένο ηχοσύστημα κ.α.

Άνετη, πέρα από τα ευρωπαϊκά δεδομένα είναι και η κουκέτα, ο χώρος πίσω από το κάθισμα του οδηγού που φτάνει τα δύο μέτρα. Εκεί, πέρα από το φαρδύ και άνετο κρεβάτι, βρίσκεται ένα έπιπλο συρταριέρα, πάνω στην οποία είναι η τηλεόραση και, από την άλλη πλευρά υπάρχει χώρος για ντουλάπα ρούχων ή άλλη επίπλωση. Όπως επίσης μπορείτε να δείτε στις φωτό, μεσολαβεί μεγάλος χώρος από το κρεβάτι μέχρι τα καθίσματα που προορίζεται για τα συρτάρια που βρίσκονται κάτω από το κρεβάτι.

Στον τομέα της ασφάλειας, το αυτοκίνητο έχει όλα τα συστήματα προστασίας, αποφυγής σύγκρουσης, ειδοποίηση για αθέμιτη αλλαγή λωρίδας και όλα όσα εξοπλίζουν τα γνωστά μας σύγχρονα ευρωπαϊκά Actros.

Επιπλέον ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια ταμπλέτα που του παρέχει πλείστες πληροφορίες σχετικά με τα ωράριά του, τους χρόνους ανάπαυσης, το πλησιέστερο truckstop, χρήσιμες συμβουλές για τη βελτίωση του οδηγικού στυλ για μείωση της κατανάλωσης, φυσικά περιλαμβάνει και GPS κ.α.

PreviousNext