Τροχοί & TIR

Ο χρυσός δράκος της Θεσσαλονίκης

Πρώτη φορά στα χρόνια που κάνουμε παρουσιάσεις φορτηγών ξαφνιαστήκαμε (ευχάριστα) από το φόντο που επέλεξαν οι Βορειοελλαδίτες φίλοι μας για να φωτογραφίσουμε το φορτηγό τους. Μακριά από τα συνηθισμ
από Παύλος Μαυρομύτης | Τρίτη 01/09/2015 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Πρώτη φορά στα χρόνια που κάνουμε παρουσιάσεις φορτηγών ξαφνιαστήκαμε (ευχάριστα) από το φόντο που επέλεξαν οι Βορειοελλαδίτες φίλοι μας για να φωτογραφίσουμε το φορτηγό τους. Μακριά από τα συνηθισμένα, ανάμεσα σε φορτηγά και στις εθνικές οδούς, κατευθυνθήκαμε στο μεγαλύτερο αξιοθέατο της Θεσσαλονίκης, το γνωστό σε όλο τον κόσμο, Λευκό Πύργο. Εκεί, ενώπιον του ιστορικού αυτού μνημείου, η κατασκευή του οποίου χρονολογείται από τον 15ο αιώνα, είχαμε την ευκαιρία να καμαρώσουμε το αξιοθέατο αυτό σε συνδυασμό με το 164 που φωτογραφίσαμε. Το όλο σκηνικό με την ξεχωριστή αυτή φωτογράφιση κανόνισε ο ιδιοκτήτης του Κώστας Ελευθεριάδης, με τον γιο του Ραφαήλ και τους υπεύθυνους της εταιρείας Στέλιο Γιαννούλη και Μάνο Τήλια.

Frigo μεταφορική

Η FRIGO μεταφορική με πορεία στον τομέα των μεταφορών από το 2000 στη Θεσσαλονίκη και ακολουθώντας μια σταθερή και ανοδική πορεία αναλαμβάνει τις μεταφορές όλων των προϊόντων και εγγυάται την άμεση, γρήγορη, οικονομική και ασφαλή μεταφορά τους. Η εταιρεία ειδικεύεται στις μεταφορές τροφίμων με φορτηγά ψυγεία, ψυγειομεταφορές, με τεχνογνωσία στις ειδικές μεταφορές ευπαθών προϊόντων όπως είναι π.χ. τα τρόφιμα τόσο σε χαμηλή θερμοκρασία, σε ψύξη ή βαθιά ψύξη, με φορτηγά ψυγεία, με ελεγχόμενη θερμοκρασία σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής από την παραλαβή, μέχρι την παράδοσή τους. Ο στόλος αποτελείται από συνολικά 40 φορτηγά δημοσίας χρήσεως (επικαθήμενα και συρόμενα) και είναι πλήρως εξοπλισμένος με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα των μεταφορών (υδραυλικές πόρτες, διπλά ψυκτικά μηχανήματα, σύστημα διαχείρισης και παρακολούθησης στόλου από απόσταση με την χρήση της τεχνολογίας GPS κλπ.)

Αγορά 164 και εξ ολοκλήρου facelift

Μέσα σε λίγες ημέρες το 164 «ανακαινίστηκε» εξ ολοκλήρου με νέα εντυπωσιακή εμφάνιση η οποία έχει συζητηθεί ιδιαιτέρως μετά την παρουσία του οχήματος στο Truck Show North 2015 στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών. Όχι άδικα βέβαια καθώς ένας απλός τράκτορας μετατράπηκε στο Χρυσό δράκο της Θεσσαλονίκης και όλης της Βόρειας Ελλάδας, με το δικό του ξεχωριστό αποτύπωμα.

Ποιο είναι το μυστικό για τη δημιουργία ενός Supetruck, είναι το ερώτημα που μας κάνουν συνεχώς φίλοι του Truck No1 και των βελτιωμένων φορτηγών. Για εμάς η επιτυχία κρύβεται πίσω από το μεράκι και το γούστο του καθενός που θέλει να φτιάξει το όχημά του. Αν υπάρχει ζήλος και όρεξη για δημιουργία είμαστε βέβαιοι ότι το αποτέλεσμα θα είναι το επιθυμητό, αρκεί βέβαια να ασχοληθείτε και εσείς οι ίδιοι δίνοντας τις κατάλληλες ιδέες στα μαστόρια που θα βελτιώσουν το αυτοκίνητό σας. Φυσικά, σημαντικός παράγοντας είναι η οικονομική δυνατότητα καθώς οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με τα σχέδια που θα επιλέξετε.

Το 164 αγοράστηκε απλό, χωρίς εξτρά και αμέσως ξεκίνησε η διαδικασία του γενικότερου facelift. Εξωτερικά βάφτηκε με χρυσό χρώμα αφήνοντας τη μάσκα μαύρη για αντίθεση. Το λογότυπο της Scania στην μπροστινή πλευρά βάφτηκε με αερογραφία ενώ την έντονη παρουσία του τράκτορα ενισχύουν η χρωμιωμένη μπάρα με τέσσερις προβολείς και το μπαράκι της πινακίδας. Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έντονα η τάση πολλών ιδιοκτητών Scania στα μοντέλα 144-164 και τα πρώτα R, να αφαιρούν τα μανίσια πλαϊνά σπόιλερ και στη θέση τους να τοποθετούν αυτά από την τελευταία γενιά των R, του facelift. Με πιο αεροδυναμικά γνωρίσματα, έντονες καμπύλες και γραμμές προσδίδουν ξεχωριστή εμφάνιση και παρουσία στον τράκτορα.

Special Interior

Βρίσκεσαι τουλάχιστον 14 ώρες την ημέρα μέσα στην καμπίνα του φορτηγού σου, οι διεθνομεταφορείς μπορεί και εβδομάδες συνεχόμενες, και το μόνο που αναζητάς είναι ένα φιλόξενο χώρο διαμονής με όλα τα κονφόρ. Σήμερα, οι κατασκευαστές φορτηγών δημιουργούν μεγάλες καμπίνες με γνώμονα την άνεση των επιβαινόντων και την ευχάριστη παρομονή σε αυτές.

Ωστόσο κάποιοι ιδιοκτήτες αναζητούν το κάτι παραπάνω στο θέμα της πολυτέλειας και έτσι αποφασίζουν, δαπανώντας ένα σεβαστό ποσό βέβαια, να διαβεί το όχημά τους την πόρτα ενός ταπετσιέρη. Εκεί γίνονται θεαματικές μετατροπές και η μορφή της καμπίνας αλλάζει εξ ολοκλήρου, όπως αυτή του 164.

Η ευχάριστη αίσθηση που αποπνέει το εσωτερικό του 580 ξεκινάει από τις βαμμένες χειρολαβές και συνεχίζει με τις επενδύσεις των καθισμάτων, του πεθαμένου, των πλαϊνών τοιχωμάτων, ακόμη και των ντυμένων κρεβατιών. Πολλοί αυτοκινητιστές επιλέγουν τη διχρωμία στις εσωτερικές επενδύσεις καθώς οπτικά το αποτέλεσμα τους αρέσει περισσότερο.

Με φόντο το Λευκό Πύργο

Όπως ήδη αναφέραμε, στην παρουσίαση αυτή εντυπωσιαστήκαμε από το φόντο της φωτογράφισης για το οποίο είχαν μεριμνήσει οι Βορειοελλαδίτες φίλοι μας. Προτάθηκε και επιλέχθηκε χωρίς δεύτερη σκέψη ο Λευκός Πύργος, όπως επίσης και το άγαλμα του Μεγαλέξανδρου. Μια καθημερινή ημέρα με αυξημένη κίνηση έκπληκτοι οι περαστικοί είδαν τον χρυσό δράκο να κινείται και να φωτογραφίζεται μπροστά από το ιστορικό μνημείο της πόλης. Αρκετοί απ' αυτούς έβγαλαν φωτογραφίες με τα κινητά τους τηλέφωνα και οι ιδιοκτήτες εισέπραξαν θετικά σχόλια.

Αποχαιρετούμε τους Βορειοελλαδίτες φίλους μας προσωρινά καθώς θα επανέλθουμε πάλι με οχήματα της Frigo μεταφορικής με κάτι «δυνατό» που θα μας κανονίσει ο Στέλιος Γιαννούλης.

PreviousNext