Η ΜΑΝ είχε ανακοινώσει από πέρυσι την πρόθεσή της να εισέλθει για πρώτη φορά στην κατηγορία των LCV και πλέον όλα είναι έτοιμα για την έναρξη παραγωγής του πρώτου van στην ιστορία του γνωστού κατασκευαστή. Το νέο μοντέλο θα ονομάζεται TGE και θα είναι το πρώτο όχημα με το λιοντάρι στη μάσκα, του οποίου οι εκδόσεις μικτού βάρους θα ξεκινούν από τους 3 τόνους (έως 5,5). Ο στόχος της εταιρείας είναι να κερδίσει εκείνους τους ιδιοκτήτες και εταιρείες που έχουν ήδη εμπειρία από τα φορτηγά του κατασκευαστή, και θα ήθελαν αντίστοιχης ποιότητας και απόδοσης όχημα και σε ελαφρύ επαγγελματικό. Με την έναρξη της εμπορικής διάθεσης του TGE, το 2017, η ΜΑΝ γίνεται πλέον κατασκευαστής πλήρους φάσματος, με κάθε πιθανή έκδοση οχήματος από τους 3 έως τους 44 τόνους.
Κορυφαία εκμετάλλευση, ρεσιτάλ τεχνολογίας
Σύμφωνα με πληροφορίες του T&T, το νέο ΜΑΝ θα κατασκευάζεται στο πιο σύγχρονο αυτή τη στιγμή εργοστάσιο της Ευρώπης, τη μονάδα παραγωγής του ολοκαίνουριου VW Crafter στην Πολωνία. Το TGE μοιράζεται αναμενόμενα όλα τα νέα μηχανικά μέρη του Crafter και την υπερπαραγωγή συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας. Το ντιζάιν επίσης είναι το ίδιο, με πολύ έξυπνη όμως προσαρμογή λεπτομερειών στο «ύφος» των ΜΑΝ. Οι εκδόσεις αμαξώματος θα είναι σε τρία μήκη από 5.983 έως 7.388 χιλιοστά, και τρία ύψη σε πολλές διαμορφώσεις. Αρχικά «κλούβες»/ πάνελ van και combi, και σταδιακά θα προστεθούν σασί, και εκδόσεις μεταφοράς προσωπικού. Ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης cW είναι ο χαμηλότερος στην κατηγορίας στο 0,33.
Εντύπωση ως προς τα στοιχεία εκμετάλλευσης προκαλεί το ωφέλιμο φορτίο της 3,5τονης έκδοσης που φτάνει τα 1.500 κιλά, τιμή ρεκόρ για την κατηγορία. Ο ωφέλιμος όγκος στην έκδοση με το μεγαλύτερο αμάξωμα φτάνει τα 18,3 κυβικά μέτρα. Οι κινητήρες είναι όλοι δίλιτροι, Euro 6 με ισχύ από 102 έως 177 hp, «δάνεια» από το επερχόμενο Crafter νέας γενιάς. Η επιλογές για τη μετάδοση της κίνησης είναι ανάμεσα σε προσθιοκίνητα, πισωκίνητα και 4x4 μοντέλα, ενώ τα κιβώτια είναι ένα μηχανικό 6 σχέσεων και ένα 8άρι αυτόματο με μετατροπέα ροπής.
Στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, η ΜΑΝ κάνει πραγματική επίδειξη δύναμης, καθώς διατίθενται τα πάντα, και πολλά σε παγκόσμια «πρώτη». Ξεχωρίζει το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης με λειτουργία «city» για χαμηλές ταχύτητες, και η κάμερα οπισθοπορείας με ευρυγώνια κάλυψη –μπορείς να κάνεις όπισθεν από κλειστό πάρκινγκ και να βλέπεις στην οθόνη την κυκλοφορία εκατέρωθεν του αυτοκινήτου. Στις μετά την πώληση υπηρεσίες περιλαμβάνονται τέλος, πρωτοποριακές παροχές όπως συστήματα τηλεματικής και εφαρμογές όπου το αυτοκίνητο σε ειδοποιεί με μήνυμα στο κινητό για ανάγκη αντικατάστασης αναλώσιμων μερών και πολλά ακόμη. Η παραγωγή ξεκινά τον Απρίλιο του 2017.