Η μεταφορική Γκάνας Α.Ε με έδρα τον Τύρναβο δραστηριοποιείται στην ψυγειομεταφορά με μικρής ηλικίας φορτηγά και σύγχρονους θαλάμους για την παροχή υπηρεσιών ποιότητας στους πελάτες της. Ο στόλος ξεπερνάει τα σαράντα οχήματα και όλα είναι προσεγμένα, με τον ιδιοκτήτη τους να δίνει ιδιαίτερη βάση στην τακτική συντήρησή τους. Πρόσφατα η εταιρεία απέκτησε ένα καινούργιο Scania S 580 το οποίο σίγουρα αποτελεί το καμάρι της επιχείρησης, ωστόσο, για εμάς το πιο εντυπωσιακό και επιβλητικό όλων παραμένει ο τράκτορας R 500 που βλέπετε.

Τι μας κάνει να το πιστεύουμε αυτό; Μα φυσικά η ίδια η εμφάνιση του τράκτορα με την εντυπωσιακή εξωτερική του σχεδίαση. Αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος που ταξιδέψαμε μέχρι τις εγκαταστάσεις της εταιρείας για να γνωρίσουμε από κοντά ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο.

Όταν η τέχνη συναντά τον δράκο

Ο αερογραφίστας Δαμιανός Κοντός μας έχει εντυπωσιάσει στο παρελθόν με πολλές ιδιαίτερες δημιουργίες του επάνω σε φορτηγά, κάνοντας πάντοτε πρωτότυπα σχέδια. Απαραίτητος κανόνας για να γίνει μια καλή αερογραφία είναι να καλπάζει η φαντασία του καλλιτέχνη γιατί είναι αυτός που συνήθως δίνει τις ιδέες στον ιδιοκτήτη του φορτηγού και του προτείνει τι να κάνει. Ορισμένοι πελάτες ζητούν κάτι διακριτικό με απαλά χρώματα και λίγα σχέδια καλύπτοντας μικρή επιφάνεια του φορτηγού τους, ενώ άλλοι επιδιώκουν το κάτι παραπάνω με πιο έντονες φιγούρες σε όλη την καμπίνα.

Ωστόσο, πρέπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας, ότι η αερογραφία είναι σαν το τατουάζ στο σώμα μας, δηλαδή πρόκειται να μείνει και δύσκολα σβήνει, οπότε είναι καλό να είμαστε βέβαιοι για το σχέδιο που θα επιλέξουμε.

Ο Δαμιανός πήρε στα χέρια του ένα απλό μανίσιο R σε λευκό χρώμα και κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να το αλλάξει ριζικά, φυσικά προς το καλύτερο.

H επιλογή του να βασιστεί σε τρία χρώματα, λευκό, κόκκινο, μπλε, αποδείχθηκε ιδανική δημιουργώντας ισχυρές αντιθέσεις στο σύνολο. Ο ιδιοκτήτης του Scania αφιέρωσε τον τράκτορα στον δράκο ή γρύπα όπως τον προτιμούν ορισμένοι, φτιάχνοντας το σκίτσο του το οποίο ξεκινάει από την επάνω πλευρά της καμπίνας (οδηγού-συνοδηγού) και καταλήγει χαμηλά μέχρι τα σκαλοπάτια συνεχίζοντας με τον ίδιο-μπλε-χρωματισμό.

Αναμφίβολα, απαιτείται ένα σεβαστό ποσό για τη δημιουργία μιας αερογραφίας, όμως, όταν το αποτέλεσμα όπως στο R των φωτογραφιών ικανοποιεί τον ιδιοκτήτη, τότε αξίζει η δαπάνη καθώς τα αυτοκίνητα με τις αερογραφίες δεν περνούν απαρατηρήτα στο δρόμο. Τα βλεπουν όλοι, οι φίλοι του φορτηγού και όχι μόνο! TRUCK