Τροχοί & TIR

Generation X!

Είναι το ερώτημα της χρονιάς. Πώς είναι το πρώτο pick-up της Mercedes; Το ΤΡΟΧΟΙ & TIR ήταν το μοναδικό ελληνικό μέσο ενημέρωσης που βρέθηκε στη Χιλή, για την παγκόσμια οδηγίκή πρεμιέρα της πολ
από Βασίλης Δαραμούσκας | Σάββατο 21/10/2017 - 23:06
Κοινοποίηση στα Social Media

Είναι το ερώτημα της χρονιάς. Πώς είναι το πρώτο pick-up της Mercedes; 

Το ΤΡΟΧΟΙ & TIR ήταν το μοναδικό ελληνικό μέσο ενημέρωσης που βρέθηκε στη Χιλή, για την παγκόσμια οδηγίκή πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης Mercedes X-Class. Καταρχάς, το γεγονός ότι, η Mercedes διάλεξε το Navara ως δωρητή οργάνων και σώματος δεν έχει να κάνει μόνο με τη συνεργασία Mercedes - Renault/Nissan. Αυτό έγινε γιατί οι Γερμανοί πιστεύουν  πολύ στην εμπειρία των Ιαπώνων. Από εκεί και πέρα, η X-Class είναι, πώς να το πούμε, και λίγο παιδί της συγκυρίας: η παγκόσμια αγορά των αποκαλούμενων pick-up του ενός τόνου –τα pick-up δηλαδή, που βλέπουμε παντού εκτός ΗΠΑ- αναμένεται να πάει από τα δύο εκατομμύρια μονάδες ταξινομήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο που είναι τώρα, στα τρία πολύ σύντομα. Για μία εταιρεία που κυριαρχεί παγκοσμίως στα επαγγελματικά οχήματα όπως η Mercedes, το να περιμένει απλά δεν ήταν επιλογή. Το να ξεκινήσεις όμως από το μηδέν, θα απαιτούσε ποταμούς χρήματος, και το κυριότερο, χρόνια εξέλιξης. Και χρόνος δεν υπάρχει. Πολύ απλά γιατί η Mercedes διεκδικεί σημαντικό μερίδιο της πίτας. Το πόσο μεγάλο, όσο και να προσπαθήσαμε, είναι επτασφράγιστο μυστικό. Το μόνο που μας είπαν τα στελέχη του κατασκευαστή είναι ότι, οι παραγγελίες σε δύο από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης είναι σε εξαιρετικό επίπεδο.

Αλλαγές παντού



Γιατί είναι τόσο εντυπωσιακή η X-Class; Απλά γιατί από την πρώτη μέρα, το αυτοκίνητο στήθηκε με τρόπο ώστε να ξεχειλίζει τεστροστερόνη και απαράμμιλη φυσική παρουσία: είναι σαν μία GLC (το premium μεσαίο SUV της εταιρείας) με καρότσα, που όμως "δένει" μοναδικά ως σχήμα. Μετατρόχια, διαστάσεις αμαξώματος, όλα είναι "ξεχειλωμένα". Υπάρχουν επεμβάσεις παντού, στο σασί, στην ανάρτηση, στο σύστημα διεύθυνσης και πάει λέγοντας. Τρία είναι τα βασικά επίπεδα εξοπλισμού/διακόσμου: Χ-Class Pure, Progressive και Power. Προς το παρόν -οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει εδώ και μερικές εβδομάδεςστην Ελλάδα- είναι άμεσα διαθέσιμη σε δύο επίπεδα ισχύος στα 160 (X 220 d) και 190 hp (X 250 d) με εξάρι μηχανικό ή εφτάρι αυτόματο σασμάν. Από τα μέσα του 2018 και με V6 κινητήρα 258 hp. Πώς είναι στο δρόμο; Έχουμε κρατήσει σημειώσεις σελίδων, λίγη υπομονή, και θα τα αναφέρουμε όλα, σε αναλυτικό κείμενο. Η Mercedes πάντως, αναφέρει διάφορα εντυπωσιακά στοιχεία, όπως ότι το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα είναι στα επίπεδα της ακριβοθώρητης V-Class. Αυτά και πολλά ακόμη θα τα εξηγήσουμε σύντομα. Τα X-Class θα διατίθενται με 4Matic με κοντές σχέσεις και μπλοκέ πίσω διαφορικό. Στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας επικρατεί χαμός, αφού υπάρχουν τα πάντα, με στοιχεία όπως το "έξυπνο" cruise control και το σύστημα ανάγνωσης σημάτων και πινακίδων να ξεχωρίζουν.

X 350 d

Κερασάκι στην τούρτα, η Χ 350 d η οποία είναι εξωπραγματική για pick-up σε "στήσιμο" και επιδόσεις. Φοράει το νέας γενιάς 7 G-Tronic Plus –η πρώτη φορά στην ιστορία που η Mercedes-Benz Vans δανείζεται την ίδια χρονική στιγμή, τα ίδια ακριβώς καλούδια από πανάκριβες σπορ λίμο, και πολλά ακόμη καλούδια. Καταγραφή όλων των παραμέτρων λειτουργίας της νέας Mercedes, αναλυτικές οδηγικές εντυπώσεις, παράθεση των στοιχείων εκμετάλλευσης, συνεντεύξεις με τους μηχανικούς εξέλιξης, τους δοκιμαστές, τον σχεδιαστή της X-Class και οτιδήποτε έχει να κάνει με ένα από τα πιο αναμενόμενα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της χρονιάς, σύντομα στο T&T.

 

PreviousNext