Πολλές φορές μας ρωτούν οι αναγνώστες μας αν αξίζει τον κόπο να κάνουμε τόσα πολλά χιλιόμετρα για να φωτογραφίσουμε και εν συνεχεία να σας παρουσιάσουμε ένα αυτοκίνητο. Η απάντηση είναι μια και δεν χωράει περιθώρια περαιτέρω συζήτησης ή διευκρινίσεων. Ναι, και μάλιστα για εμάς είναι πραγματική απόλαυση όταν πιάνουμε τη φωτογραφική μηχανή στο χέρι και απέναντί μας στήνουμε το μοντέλο της παρουσίασης, τράκτορα ή φορτηγό.

Όταν μάλιστα συνοδεύεται από ανθρώπους εγκάρδιους και φιλικούς, όπως συμβαίνει πάντα με τους Βορειοελλαδίτες, τότε πετυχαίνουμε τζακ ποτ. Έτσι λοιπόν ο δρόμος μάς έφερε μέχρι τις εγκαταστάσεις της μεταφορικής Μιχαλόπουλου, η οποία διαθέτει σημαντικό στόλο οχημάτων με μακρά ιστορία στο χώρο. Σήμερα τα ηνία κρατά ο Πάρης με το γιο του Γιώργο οι οποίοι μας υποδέχτηκαν στα γραφεία τους.

Σκανιάρα με τα όλα της... Εργαλείο από τα λίγα... α-R-ιστούργημα... ήταν μερικές από τις πρώτες σκέψεις που κάναμε όταν αντικρίσαμε τον τράκτορα της μεταφορικής στο Πυργοχώρι Καβάλας. Εδώ, θα κάνουμε μια μικρή παρένθεση και θα τονίσουμε ότι οι μερακλήδες και σοβαροί αυτοκινητιστές δεν φαίνονται μόνο από τα εργαλεία που έχουν στο δρόμο, αλλά και την τάξη που έχουν στο χώρο τους. Πράγματι, όλα τα φορτηγά και τα υπόλοιπα μηχανήματά τους ήταν τοποθετημένα-ζυγισμένα στη σειρά, πλυμένα-γυαλισμένα, όπως αρμόζει βέβαια σε όλα τα εργαλεία δουλειάς για την ξεκούρασή τους το Σαββατοκύριακο.

Ας επανέλθουμε όμως στο θέμα μας και στο λόγο της επίσκεψής μας στη βόρεια Ελλάδα, ο οποίος ακούει στο όνομα Scania R. Ακόμη και αν δεν είσαι οπαδός της μάρκας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν περνάει απαρατήρητο. Σε τραβάει και σε έλκει από την πρώτη στιγμή η αερογραφία του με κεντρικό θέμα τον δράκο, για την οποία θεωρούμε πως ισχύει το εξής. Ή θα βγει ωραία και θα την απολαμβάνουν όλοι ή δεν θα βγει. Τόσο απλά καθώς μέση κατάσταση δεν υπάρχει. Το μείζον θέμα είναι να καταφέρει ο αερογραφίστας να αποτυπώσει με τον καλύτερο τρόπο το σχέδιο και να συνδέσει τα χρώματα με αρμονία μεταξύ τους.

Ό,τι σας περιγράψαμε μόλις, το αντικρίσαμε στο αυτοκίνητο της παρουσίασής μας με επιβλητικές και συνάμα κομψές αερογραφίες. Από το σχέδιο που ξεκινά από τον προφυλακτήρα και τελειώνει στα πίσω σπόιλερ όλα συνδέονται άψογα, χωρίς να υπάρχει η παραμικρή παραφωνία και επιπρόσθετα πρέπει να αναλογιστεί κάποιος πως η συγκεκριμένη αερογραφία μετρά αρκετά χρόνια ζωής και παρ' όλα αυτά δείχνει ιδιαίτερα ζωντανή και φρέσκια. Αν κάποια στιγμή συναντήσετε τον δράκο ή τον γρύπα όπως τον προτιμούν ορισμένοι, να θυμηθείτε πως αν θέλετε να περάσετε στο εσωτερικό του πρέπει να βγάλετε τα παπούτσια σας, κάτι που κάναμε και εμείς προς ένδειξη σεβασμού σε αυτό που αντικρίσαμε μπροστά μας.

Άλλωστε, θεωρούμε πραγματική ιεροσυλία να πατήσουμε σε ένα τόσο κομψό και προσεγμένο εσωτερικό, με τις χλιδάτες επενδύσεις του, φορώντας τα σκονισμένα μας παπούτσια. Μια λεπτομέρεια στην οποία πέφτει το μάτι άμεσα είναι πως το επάνω κρεβάτι έχει αφαιρεθεί και στη θέση του τοποθετήθηκαν ξύλινα ντουλάπια. Κλείνοντας την παρουσίασή μας και αφού πρώτα έχετε δει όλες τις εικόνες σκεφτείτε το εξής. Άξιζαν τελικά τα 620 χιλιόμετρα για να φωτογραφίσουμε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Για εμάς, ναι, και το ευχαριστηθήκαμε με το παραπάνω.