Τροχοί & TIR

Αναβαθμίζει τη διαχείριση αποστολών η GEODIS

Η GEODIS βελτιώνει την ψηφιακή εμπειρία των 60.000 πελατών της υπηρεσίας «Distribution & Express», με μια νέα διαδικτυακή πύλη διαχείρισης αποστολών, η οποία έχει αναβαθμιστεί πλήρως με την εφαρ
Σάββατο 21/04/2018 - 09:52
Κοινοποίηση στα Social Media

Η GEODIS βελτιώνει την ψηφιακή εμπειρία των 60.000 πελατών της υπηρεσίας «Distribution & Express», με μια νέα διαδικτυακή πύλη διαχείρισης αποστολών, η οποία έχει αναβαθμιστεί πλήρως με την εφαρμογή των μέγιστων μέτρων ασφάλειας.

Η πύλη της GEODIS έχει κατά μέσο όρο πάνω από 77.000 λογαριασμούς πελατών, δύο εκατομμύρια sessions (ατομικές συνεδρίες ή αλληλεπιδράσεις) και 15.000 ενεργούς χρήστες καθημερινά.

Ο νέος αυτός ιστότοπος έχει σχεδιαστεί για ευκολία στη χρήση και παρέχει ολοκληρωμένη πρόσβαση σε πλήθος πληροφοριών που περιλαμβάνουν την προετοιμασία των παραγγελιών και την πρόσβαση στα τιμολόγια, την παρακολούθηση της θερμοκρασίας και των εκπομπών CO2, τη διαχείριση ειδικών εμπορευμάτων (επικίνδυνες ουσίες ή οινοπνευματώδη), την παρακολούθηση των αποστολών και την απόδειξη αποδοχής της παράδοσης (υπογραφή και εικόνα).

PreviousNext