Τροχοί & TIR

Μαύρη Καταιγίδα!

Στους πρόποδες του Ολύμπου και συγκεκριμένα στο χωριό Καλλιθέα Ελασσόνας θα συναντήσουμε τον Μπάμπη Γιαμούζη με το γιο του Βασίλη να περιποιούνται το στόλο τους. Αποτελείται από Δ.Χ. και I.Χ. φορτηγ
από Παύλος Μαυρομύτης | Παρασκευή 01/06/2018 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Στους πρόποδες του Ολύμπου και συγκεκριμένα στο χωριό Καλλιθέα Ελασσόνας θα συναντήσουμε τον Μπάμπη Γιαμούζη με το γιο του Βασίλη να περιποιούνται το στόλο τους. Αποτελείται από Δ.Χ. και I.Χ. φορτηγά και δραστηριοποιούνται στο χώρο της μεταφοράς αγροτικών προϊόντων.

Τα φορτηγά τους ποικίλουν σε χρονολογίες, από παλιά μοντέλα (Scania 141) μέχρι τα πιο σύγχρονα, όπως τα FH, και ανάμεσά τους θα ξεχωρίσουμε το δυνατότερο φορτηγό, ένα Volvo FH-16 700 ίππων πραγματικό Black Power. Άλλωστε, όπως μας ανέφερε ο Μπάμπης οι διαδρομές που δουλεύουν, Ελασσόνα-Καστοριά και Ελασσόνα-Κατερίνη από Άγιο Δημήτριο, με φορτία φουλ τονάζ, δικαιολογούν τη μεγάλη ιπποδύναμη και χαρακτήρισε το 700άρι ως ήρεμη δύναμη: «Έχει πολύ γκάζι και είναι ήσυχο στο δρόμο», μας λέει τη στιγμή που με τον Βασίλη γυαλίζουν τις ζάντες του.

Στήνουμε το FH σε ένα άκρως ανοιξιάτικο σκηνικό μέσα στα καταπράσινα χωράφια και πίσω να βρίσκονται οι χιονισμένες κορυφές του βουνού των θεών και ξεκινούμε τη φωτογράφιση. Όσο ήρεμη δύναμη είναι το Volvo σε ιπποδύναμη άλλο τόσο είναι σε γοητεία. Χωρίς πολλά αξεσουάρ καταφέρνει να είναι όμορφο και συνάμα άγριο. Επιπρόσθετα διάφορες παρεμβάσεις του χάρισαν ωραίο στυλ, μακριά από το εργοστασιακό design και σχεδιασμό, όπως η τοποθέτηση κόκκινων αυτοκόλλητων στη μάσκα, το γείσο και τις πόρτες, οι καλογυαλισμένες ζάντες και τα ανοξείδωτα που βάφτηκαν στα χρώματα του αυτοκινήτου.

Με την ευκαιρία βέβαια, να απαντήσουμε και στους φίλους που μας ρωτούν αν είναι προτιμότερο να βάφουν τα ανοξείδωτα στο χρώμα του αυτοκινήτου ή να τα αφήνουν όπως είναι. Για εμάς, η καλύτερη απάντηση έρχεται από το FH της παρουσίασης και όπως θα δείτε στις φωτογραφίες έχουν βαφεί όλα τα ανοξείδωτα, δημιουργώντας έτσι ένα ενιαίο οπτικά σύνολο, χωρίς να δημιουργεί αντιθέσεις.

Θηρίο και εσωτερικά

Ίσως η επιβλητική εξωτερική παρουσία του FH, ίσως το προαίσθημά μας, ίσως βέβαια και η εμπειρία που έχουμε από τις φωτογραφίσεις, μας οδήγησαν να ανοίξουμε την πόρτα του τράκτορα και να περάσουμε στο εσωτερικό το οποίο ακολουθεί τις επιταγές της εξωτερικής πλευράς και σαν μια συνέχεια φαντάζει ως έργο τέχνης βγαλμένο από τα χέρια του ξένου ταπετσιέρη.

Η λέξη «μεγαλούργησε» μπορεί να τονίσει το μέγεθος της δουλειάς που έκανε με τις κόκκινες και μαύρες επενδύσεις τις οποίες χαίρεσαι να βλέπεις. Επειδή όμως δεν πρέπει να αξιολογούμε τα πράγματα μόνο επιφανειακά, δηλαδή απλά να δούμε μια ωραία ταπετσαρία, παρατηρούμε και την ποιότητα της δουλειάς για να διαπιστώσουμε πως, παρόλο που έχουν περάσει αρκετά χρόνια, βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Αυτό το αναφέρουμε γιατί συχνά μας ρωτάτε πόσα χρόνια αντέχει μια ταπετσαρία και το βασικότερο αν ακούγονται τριγμοί, λόγω της εκ των υστέρων τοποθέτησής της. Η απάντηση είναι πως εξαρτάται άμεσα από τη δουλειά που θα κάνει ο ταπετσιέρης και αν είναι προσεκτικός θα αντέξει για πολλά χρόνια, αρκεί βέβαια να την περιποιείται και ο οδηγός του φορτηγού.

Στο δια ταύτα το 700άρι του Ολύμπου είναι μια μαύρη καταιγίδα του δρόμου, τόσο από γκάζια, όσο και από Super εμφάνιση!

Στο ίδιο τεύχος #362

PreviousNext