Τροχοί & TIR

Μεταφορά νωπών ψαριών με Iveco Daily

Δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά των Μεταφορών πραγματοποιεί η γνωστή γερμανική φίρμα Kassbohrer με την ανάθεση της αποκλειστικής αντιπροσώπευσης των προϊόντων της στην εταιρεία APRENTA συμφερόντ
από Παύλος Μαυρομύτης | Κυριακή 01/07/2018 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά των Μεταφορών πραγματοποιεί η γνωστή γερμανική φίρμα Kassbohrer με την ανάθεση της αποκλειστικής αντιπροσώπευσης των προϊόντων της στην εταιρεία APRENTA συμφερόντων Γιώργου Κιολεΐδη και με έδρα τις Αφίδνες Αττικής.

«H Kassbohrer διαθέτει μια ευρεία γκάμα ρυμουλκούμενων, όπως επικαθήμενες κουρτίνες, ανατροπές, βυτία πίσσας, βυτία καυσίμων, νταλίκες χαμηλής φόρτωσης κ.α. καλύπτοντας έτσι το σύνολο σχεδόν των μεταφορικών εφαρμογών≫, μας ενημερώνει ο κ. Κιολεΐδης. Αναφερόμενος κατόπιν στην ανταγωνιστικότητα των προϊόντων επεσήμανε την υψηλή απόδοση και εκμετάλλευσή τους από το μεταφορέα χάρη στο χαμηλό απόβαρο, το αυξημένο ωφέλιμο φορτίο, καθώς και τη λειτουργικότητά τους κατά τη χρήση.

«Εύκολη φόρτωση, γρήγορο άνοιγμα της κουρτίνας με δυνατότητα ανύψωσης της οροφής για τη διευκόλυνση των χειρισμών του κλαρκ, ασφαλής πρόσδεση των φορτίων και μεγάλος όγκος φόρτωσης, είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα της κουρτίνας Kassbohrer» πρόσθεσε οκ. Κιολεΐδης κάνοντας στη συνέχεια μια ανάλυση των δύο τύπων της Standard και της Light (ελαφράς) επικαθήμενης κουρτίνας, όπως θα δούμε στην περιγραφή που ακολουθεί:

Επικαθήμενες κουρτίνες

Η Kassbohrer διαθέτει για την ευρωπαϊκή αγορά δύο τύπους επικαθήμενης κουρτίνας που συναντήσαμε στις Αφίδνες, την ελαφρού τύπου με απόβαρο 5.600 kg και τη Standard με απόβαρο 6.800 kg. Και οι δύο παρουσιάζουν ξεχωριστό ενδιαφέρον κρίνοντας από τα επί μέρους τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΕΛΑΦΡΟΥ ΤΥΠΟΥ: Χώρα προέλευσης Γερμανία, κωδικός οχήματος K.SCL X+ / 150 - 12 / 27 EU. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας και αντοχής χάλυβα τύπου S700 MC, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 1726, πλήρως ενισχυμένο με 10ετή εγγύηση για διάτρηση.

Το σύστημα πέδησης είναι της WABCO τύπου EBS 2S/2M με ABS, σύστημα ελέγχου κλίσης RSS και σύμφωνα με την νομοθεσία UN ECE R13.

Οι άξονες είναι της SAF με αερανάρτηση, δισκόφρενα, ικανότητος 3x9 tons και χιλιομετρητή (Hubometer) και οι ζάντες αλουμινίου ALCOA με εξωτερικό Offset. Ο 1ος άξονας είναι ανυψούμενος (τεμπέλης) με αισθητήρα βάρους και δυνατότητα λειτουργίας από την καμπίνα του τράκτορα. SAF μηχανικά είναι τα ποδαρικά δύο (2) ταχυτήτων στατικής ικανότητος 24 ton, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 1726. Διατίθεται χειριστήριο ανύψωσης και βύθισης τοποθετημένο στο πίσω μέρος του οχήματος για εύκολη λειτουργία κατά την προσέγγιση σε ράμπα φόρτωσης.

Το πάτημα είναι ενισχυμένου τύπου και αποτελείται από κόντρα πλακέ πάχους 28 mm, αδιαβροχοποιημένο με ρητίνη φαινόλης, κατάλληλο για τη λειτουργία περονοφόρου οχήματος μικτού βάρους 5.640 kg. Στα πλάγια συναντάμε 3 ζευγάρια συρόμενες πλαϊνές κολώνες με 4 ενισχυμένες θήκες και 2x3 σειρές παραπέτα αλουμινίου ύψους 120 mm.

Για την πρόσδεση των φορτίων η assbohrer διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα K-Fix με 118 τρύπες ανά πλευρά, παρέχοντας όλους τους απαραίτητους εναλλακτικούς τρόπους πρόσδεσης. Κάθε σημείο πρόσδεσης έχει αντοχή σε βάρος φορτίου 2.500 kg.

Η οροφή τύπου EDSCHA είναι συρόμενη μιας κατεύθυνσης με αλουμινένιες αψίδες και σιδερένιους εγκάρσιους εντατήρες για την ασφάλιση φορτίου. Οι δύο πίσω πόρτες είναι αλουμινίου καθ’ όλο το ύψος με εσωτερικά διπλά κλείστρα. Ενισχυμένος είναι και ο καθρέφτης κατασκευασμένος από αλουμίνιο, ενώ οι μουσαμάδες είναι πιστοποιημένοι κατά τα πρότυπα UN ECE R70, οι πλαϊνοί στα 900 gr/m2 και της οροφής στα 680 gr/m2.

ΚΟΥΡΤΙΝΑ STANDARD K.SCS X+ / 90 - 12 / 27 DE γερμανικής προέλευσης με απόβαρο 6.800 kg, χαλύβδινο πλαίσιο και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως η συρόμενη οροφή δύο κατευθύνσεων με μηχανική ανύψωση (οροφής) κατά 400 mm για την διευκόλυνση της φόρτωσης. Επίσης, ο πρώτος άξονας που είναι και τεμπέλης διαθέτει αισθητήρα βάρους και δυνατότητα λειτουργίας από την καμπίνα του τράκτορα. Εδώ να προσθέσουμε και τη βαλβίδα ελέγχου που είναι υπεύθυνη για το χειριστήριο ανύψωσης και βύθισης τοποθετημένο στο πίσω μέρος του οχήματος για εύκολη λειτουργία κατά την προσέγγιση σε ράμπα φόρτωσης.

Ακόμη, ο Standard τύπος διαθέτει πακέτο “Ferry” (για το καράβι), το οποίο περιλαμβάνει ενισχυμένο, κλειστού τύπου πείρο σε ηλεκτροσυγκολλητή συρόμενη πλάκα, με επιπρόσθετη πλάκα πείρου που κλείνει το κενό, οπίσθιο προφυλακτήρα τοποθετημένο πιο μέσα κατά 300 χιλ. και ξύλινη ενίσχυση ύψους 1.000 χιλ. τοποθετημένη εσωτερικά των πίσω πορτών. Να σημειώσουμε επίσης ότι το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας και αντοχής χάλυβα τύπου S460 MC, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 1726-2 με 10ετή εγγύηση για διάτρηση, το δε πάτωμα είναι ενισχυμένο με κόντρα πλακέ πάχους 30 mm, αδιαβροχοποιημένο με ρητίνη φαινόλης, κατάλληλο για τη λειτουργία περονοφόρου οχήματος μικτού βάρους 7.200 kg.

Τα ποδαρικά μάρκας JOST είναι μηχανικά δύο ταχυτήτων στατικής ικανότητος 24 ton, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 1762. Το αμάξωμα φέρει τρία ζευγάρια συρόμενες πλαϊνές κολώνες με 4 ενισχυμένες θήκες, 2x4 σειρές παραπέτα αλουμινίου ύψους 120 mm και πρωτοποριακό σύστημα K-Fix με 118 τρύπες ανά πλευρά, παρέχοντας όλους τους απαραίτητους εναλλακτικούς τρόπους πρόσδεσης. Κάθε σημείο πρόσδεσης έχει αντοχή σε βάρος φορτίου 2.500 kg. Αλουμινίου είναι οι δύο πίσω πόρτες ενώ ο καθρέφτης είναι επιστρωμένος με χάλυβα για προστασία από το κλαρκ με κόντρα πλακέ 1.220 mm.

Πάτωμα με κλειδιά

Εξοπλισμένο με 12 κλειδιά κατάλληλο για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων 1x20ft ή 2x20ft ή 1x40ft ή 1x40ft high cube ISO containers είναι το πάτωμα Kassbohrer τύπου K.SPS 3 / ON - 12 / 27 DE, προέλευσης Γερμανίας με πλαίσιο κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας και αντοχής χάλυβα τύπου S700 MC, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 1726 και με ενισχυμένο πάτωμα από κόντρα πλακέ πάχους 30 mm, αδιαβροχοποιημένο με ρητίνη φαινόλης, για τη μεταφορά παλετών και κατάλληλο για τη λειτουργία περονοφόρου οχήματος μικτού βάρους 7.200 kg και πιστοποίηση βάση DIN EN 283. Το σύστημα πέδησης είναι WABCO με διπλό ηλεκτροπνευματικό σύστημα, EBS 2S/2M με ABS και σύστημα ελέγχου κλίσης RSS. Διαθέτει επίσης βαλβίδα ελέγχου για το χειριστήριο ανύψωσης και βύθισης τοποθετημένο στο πίσω μέρος του οχήματος.

Να προσθέσουμε επίσης, ότι ο πρώτος άξονας είναι ανυψούμενος με αισθητήρα βάρους και δυνατότητα λειτουργίας από την καμπίνα του τράκτορα. Τα ποδαρικά είναι JOST μηχανικά δύο ταχυτήτων στατικής ικανότητος 24 ton, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 1762.

Ανατροπές

Ιδιαίτερα διαδεδομένα και γνωστά είναι τα ανατρεπόμενα οχήματα της Kassbohrer τύπου μισού σωλήνα με χωρητικότητα 24 κυβικών, αλλά και 27 κ.μ. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι το σύστημα Magnetic Sensor με Tilt Alert το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό για την κλίση του εδάφους. Επίσης, το ίδιο σύστημα, κατά τη λειτουργία της ανατροπής βυθίζει το πίσω μέρος του οχήματος προκειμένου να επιτευχθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερο κέντρο βάρους στο όχημα.

Η ανατροπή είναι κατασκευασμένη από υψηλής ποιότητας αντιτριβικό χάλυβα Hardox ΗΒ450, πάχους 4mm για τον καθρέπτη, τα πλαΪνά και την πίσω πόρτα και 5mm για το πάτωμα. Το υδραυλικό σύστημα είναι της HYVA τύπου 169 Alfa Series. Ο 1ος άξονας είναι ανυψούμενος με αισθητήρα βάρους και δυνατότητα λειτουργίας από την καμπίνα του τράκτορα, τα ποδαρικά είναι μάρκας BPW μηχανικά δύο ταχυτήτων στατικής ικανότητος 24 ton, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 1762-1. Όλοι οι άξονες είναι BPW με αερανάρτηση και ταμπούρα, ικανότητος 3x9 tons και οι ζάντες χαλύβδινες.

Ο πλαϊνός μουσαμάς είναι χειροκίνητος με μανιβέλα, τύπου «σωλήνα», τοποθετημένος στη δεξιά πλευρά της υπερκατασκευής με εύκολη λειτουργία, και, τέλος, η πλατφόρμα επιτήρησης είναι τοποθετημένη στο εμπρόσθιο μέρος του οχήματος με σκάλα πρόσβασης, προκειμένου ο οδηγός να επιτηρεί τη φόρτωση καθώς και να λειτουργεί τον μουσαμά.

Βυτία Καυσίμων

Στον τομέα της μεταφοράς υγρών καυσίμων, η Kassbohrer διαθέτει επικαθήμενα βυτία εξοπλισμένα με τα πλέον προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως απαιτούν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί ADR.

Το προσωπικό που απασχολείται στην παραγωγή και ιδιαίτερα στις συγκολλήσεις έχει λάβει ειδική εκπαίδευση ενώ οργανισμοί όπως η DEKRA και η TUV έχουν πιστοποιήσει τη διαδικασία που ακολουθείται σε όλα τα στάδια της παραγωγής. Τα βυτία της Kassbohrer έχουν χωρητικότητα από 30 μέχρι και 42 κυβικά και είναι κατασκευασμένα από χάλυβα ή αλουμίνιο.

Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο

Σχετικά με το after sales, δηλαδή τη συντήρηση και το service των προϊόντων Kassbohrer στην Ελλάδα, ο κ. Κιολεΐδης (φωτό) μας ανέφερε ότι ήδη στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αγ. Σοφίας, θέση Σπιθάρι στον Ασπρόπυργο λειτουργεί ένα μεγάλο σύγχρονο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, το οποίο είναι επίσης εξουσιοδοτημένο και για τα φορτηγά Mercedes-Benz.

Να σημειώσουμε κλείνοντας, ότι η εταιρεία APRENTA αποκλειστική αντιπρόσωπος της Kassbohrer στην Ελλάδα, δραστηριοποιείται επίσης στις εισαγωγές και στην εμπορία μεταχειρισμένων λεωφορείων, τουριστικών και υπεραστικών, αντικείμενο γνωστό στον κ. Γιώργο Κιολεΐδη λόγω της ενασχόλησής του, παλαιότερα, με την εμπορία των καινούργιων λεωφορείων MAN, καθώς και με τις μισθώσεις οχημάτων. (Πληροφορίες τηλ.: 22950 26250, email: info@aprenta.gr, www. aprenta.gr).

Στο ίδιο τεύχος #363

PreviousNext