Τροχοί & TIR

Νέες εκδόσεις MAN TGE

«Λιοντάρι» στα ελαφρά επαγγελματικά Το περασμένο έτος η ΜΑΝ παρουσίασε το TGE, το πρώτο van της ιστορίας της, το οποίο τη βοήθησε στο να μεταβληθεί σε κατασκευαστή πλήρους γκάμας στα επαγγελματικά ο
Πέμπτη 16/08/2018 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media

«Λιοντάρι» στα ελαφρά επαγγελματικά

Το περασμένο έτος η ΜΑΝ παρουσίασε το TGE, το πρώτο van της ιστορίας της, το οποίο τη βοήθησε στο να μεταβληθεί σε κατασκευαστή πλήρους γκάμας στα επαγγελματικά οχήματα, αφού πλέον προσφέρει μεταφορικές λύσεις από τους 3 έως τους 44 τόνους. Το TGE λανσάρεται σταδιακά στις ευρωπαϊκές αγορές, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε ακόμη την ακριβή ημερομηνία που θα το δούμε σε ελληνικό έδαφος, πληροφορούμαστε πάντως πως, υπάρχει ήδη έντονο ενδιαφέρον από τους Έλληνες πελάτες. Στην Έκθεση ΙΑΑ 2018 η ΜΑΝ θα δείξει νέες προσθήκες στη γκάμα, ηλεκτρικό μοντέλο, και σημαντικές αναβαθμίσεις στη γραμμή μετάδοσης κίνησης, τις οποίες είδαμε από κοντά σε σχετική εκδήλωση στο Βερολίνο.

Μεγαλύτερα τονάζ και ηλεκτρικό van

Πέρα από πάνελ van και kombi με παράθυρα, έχουμε τώρα μονοκάμπινες και crew-cab εκδόσεις, οι οποίες μπορούν να παραγγελθούν σε συνδυασμό με δεκάδες υπερκατασκευές. Τα ΜΑΝ TGE διατίθενται σε δύο μεταξόνια, τρία μήκη αμαξώματος, και τρία ύψη οροφής. Στα πάνελ van τα μήκη είναι από 5.983 χιλιοστά έως 7.388 για το μεγαλύτερο μοντέλο. Ο μέγιστος προσφερόμενος ωφέλιμος όγκος της κλούβας φτάνει τα 18,4 κυβικά μέτρα. Ολοκαίνουργια είναι το μικρότερο και το μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας, στους 3,0 και 5,5 τόνους αντίστοιχα. Ο κατασκευαστής έχει προσπαθήσει πολύ για τη μεγιστοποίηση του ωφέλιμου φορτίου –για παράδειγμα, με κατάλληλη διαμόρφωση, το 3,5τονο μοντέλο μπορεί να αγγίξει τα 1.500 κιλά ωφέλιμο.

Στα μέσα Ιουλίου 2018 ξεκίνησε στο εργοστάσιο της εταιρείας η κατασκευή του ηλεκτρικού ΜΑΝ eTGE 4.140 το οποίο θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο Αννόβερο, τον Σεπτέμβριο. Η αυτονομία είναι γύρω στα 160 χιλιόμετρα, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης στην «κλούβα» σχεδόν 11 κυβικά μέτρα, και το ωφέλιμο από 1.000 έως 1750 κιλά, ανάλογα με την έγκριση τύπου. Η πλήρης φόρτιση (σε AC wallbox των 7,2 κιλοβάτ) δεν διαρκεί πάνω από πεντέμισι ώρες ενώ, σε ταχυφορτιστή το 80% της φόρτισης (από άδεια μπαταρία) επιτυγχάνεται σε μόλις 45 λεπτά. Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι τοποθετημένο εμπρός από τον κινητήριο άξονα, αποδίδει μέγιστη ισχύ 100 κιλοβάτ, ροπή 290 Nm και το κιβώτιο διαθέτει μία σχέση. Τέλος, το νέο αυτόματο σασμάν 8 σχέσεων (ένθετη φωτό), είναι πλέον διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις, προσθιοκίνητες, πισωκίνητες και allwheel drive. Για τις εκδόσεις που είναι τοποθετημένο εγκάρσια προμηθευτής είναι η ιαπωνική Aisin, και κάθετα η ZF.

PreviousNext