Στο Nurburgring πραγματοποιήθηκε ο τρίτος γύρος του πρωταθλήματος FIA European Truck Racing Championship. Πρόκειται μάλλον για το σημαντικότερο αγώνα όλης της σεζόν βάσει αίγλης, καθώς η θρυλική πίστα γράφει ιστορία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό από τη δεκαετία του 1930 και ο φετινός αγώνας αποτέλεσε την 33η εκδοχή του ADAC Truck Grand Prix. Το εορταστικό τριήμερο περιελάμβανε πλήθος εκδηλώσεων και προσέλκυσε 117.500 επισκέπτες, με την υπερβολική ζέστη για τα μέτρα των Γερμανών (30oC και πλέον) να δυσκολεύει τη ζωή οδηγών και μηχανικών.

Στην πρώτη αναμέτρηση της ημέρας, μετά από 13 γύρους στην πίστα που είναι γνωστή ως ≪Πράσινη Κόλαση≫, νικητής αναδείχθηκε ο Antonio Albacete, με τον 3 φορές πρωταθλητή να παίρνει την πρώτη του νίκη από πέρσι τον Οκτώβριο στην Ισπανία. Ο οδηγός της ΜΑΝ έδωσε σκληρή μάχη με τον έως τώρα πρωτοπόρο της φετινής σεζόν, Jochen Hahn, ο οποίος πίεσε πολύ και τελικά τερμάτισε μόλις 0,8 δλ. πίσω, καταλαμβάνοντας με το IVECO του τη 2η θέση. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Norbert Kiss (Mercedes-Benz), ο οποίος κατάφερε να εκμεταλλευθεί τα προβλήματα του Rene Reinert (ΜΑΝ) που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, όταν μετά από επαφή «τραυμάτισε» το φορτηγό του. Στους πρώτους γύρους του αγώνα, η καλή επίδοση του Adam Lacko του επέτρεψε τελικά να φέρει το Freightliner στην 4η θέση, μπροστά από το IVECO της Steffi Halm.

Στον επόμενο αγώνα της ημέρας, ήταν η σειρά της Steffi Halm να πανηγυρίσει τη νίκη και μαζί της οι συμπατριώτες της Γερ- μανοί φίλαθλοι, αλλά και οι υποστηρικτές της τοπικής ομάδας Team Schwabentruck IVECO με την οποία αγωνίζεται. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που ο έτερος οδηγός της ομάδας, Gerd Korber, έφερε το πολυπόθητο 1-2 στο Nurburgring. Η Γερμανίδα οδηγός παίρνει τη δεύτερη νίκη της στο «Ring» μετά από το 2016, κατακτώντας παράλληλα την πρώτη της νίκη με φορτηγό IVECO. Για να το καταφέρει αυτό, έπρεπε πρώτα να προσπεράσει στον 4ο γύρο τον ομόσταβλό της Gerd Korber, ο οποίος είχε ξεκινήσει τον αγώνα από την pole position. O βετεράνος Γερμανός οδηγός υπερασπίστηκε σθεναρά τη θέση του από τον Adam Lacko. Το να μείνει το IVECO μπροστά από το Freightliner δεν ήταν καθόλου εύκολο, καθώς ο Gerd Korber έπρεπε να οδηγήσει με σπασμένο παρμπρίζ, με τη ζημιά να γίνεται στην αρχή του αγώνα από θραύσματα που έμειναν στην πίστα από προηγούμενες επαφές. Ο Norbert Kiss (Mercedes-Benz) ήταν εκ νέου στους διακριθέντες καταλαμβάνοντας την 4η θέση, μπροστά από τον Andre Kursim (IVECO) που συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα του αγώνα.

Το αγωνιστικό «μενού» της 2ης ημέρας

Ακόμα πιο ηλιόλουστη και ζεστή ήταν η δεύτερη αγωνιστική ημέρα στην πίστα του Nurburgring. Στον πρώτο αγώνα της ημέ- ρας, ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Jochen Hahn, πήρε την πέμπτη νίκη της σεζόν, αυξάνοντας τη διαφορά του από τους διώκτες του. Ο οδηγός της ομάδας Hahn Racing IVECO βρέθηκε από τον πρώτο γύρο στην κεφαλή του αγώνα, τερματίζοντας μπροστά από το ΜΑΝ του Antonio Albacete, με διαφορά 3,418 δλ.

Ο τελευταίος κατάφερε να προσπεράσει στην πρώτη στροφή του αγώνα τον Jochen Hahn, ο οποίος εκκίνησε από την pole, αλλά ο Γερμανός πήρε την «εκδίκησή» του στην 10η στροφή, όταν ο Antonio Albacete βγήκε εκτός πίστας πατώντας στα χαλίκια, μετά από επαφή των δύο φορτηγών, γεγονός για το οποίο ο Jochen Hahn έλαβε επίσημη προειδοποίηση από τους αγωνοδίκες. Ευχαριστημένος πρέπεινα είναι και ο Rene Reinert (ΜΑΝ) με την 3η θέση, καθώς κατάφερε να εκμεταλλευθεί το χαμό που προκλήθηκε στους πρώτους γύρους από την επαφή στην 3η στροφή, μεταξύ των Norbert Kiss, Adam Lacko και Steffi Halm. Ωστόσο, ο Reinert έλαβε μετά την κούρσα ποινή 5 δλ. Γιατί στον πρώτο γύρο έκοψε δρόμο στο σικέιν προσπαθώντας να απομακρυνθεί από τον Albacete, κάτι που τελικά του έδωσε το τρίτο σκαλί του βάθρου. Πίσω του τερμάτισαν οι Adam Lacko (Freightliner) και Andre Kursim (IVECO).

Στον τελευταίο αγώνα της φετινής διοργάνωσης του Nurburgring, επικράτησε ο Anthony Janiec (ΜΑΝ), παίρνοντας την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα FIA ETRC μετά από σχεδόν δύο χρόνια. Ο οδηγός της ομάδας Lion Truck Racing κατάφερε να ≪εξαργυρώσει≫ την pole position που είχε καταλάβει, παρά την τρομερή πίεση που δέχθηκε αρχικά από τους Adam Lacko και Andre Kursim, με τον τελευταίο να χάνει μέρος από τα πλαστικά του φορτηγού του, ύστερα από επαφή με τον Anthony Janiec. Δεύτερος τελικά τερμάτισε ο Adam Lacko (Freightliner) και τρίτος ο Antonio Albacete (MAN), ακολουθούμενοι από τους Jochen Hahn (IVECO) και Sascha Lenz (MAN).

Κάπως έτσι το 33ο ADAC Truck Grand Prix πέρασε στην ιστορία, έχοντας να επιδείξει τέσσερις διαφορετικούς νικητές. Υπενθυμίζουμε πως στον προηγούμενο αγώνα, αυτόν που πραγματοποιήθηκε στο Hungaroring της Ουγγαρίας, ο Jochen Hahn κατέλαβε δύο νίκες, ενώ από μία πρωτιά είχαν οι Adam Lacko και Rene Reinert. Κάπως έτσι και ύστερα από τρεις αγώνες, πρωτοπόρος του πρωταθλήματος είναι ο Jochen Hahn, έχοντας διαφορά 42 βαθμών από τον δεύτερο, Adam Lacko.