Τα υβριδικά της Scania

Τράκτορας Scania G 410 με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο η αυτονομία του οποίου φτάνει μέχρι τα 1.600 χιλιόμετρα.

Στοχεύοντας σε πιο καθαρές μεταφορές, με μικρότερο κόστος, η Scania παρουσίασε στην έκθεση IAA όλα τα οχήματά της με εναλλακτικά καύσιμα, συνολικά επτά φορτηγά, από το μικρότερο για αστικές διανομές μέχρι τη ναυαρχίδα της σουηδικής εταιρείας, το μοντέλο S. Παράλληλα παρουσίασε μοντέλα με υβριδική τεχνολογία καθώς και ένα plug in υβριδικό μοντέλο.

Τα νέα υβριδικά φορτηγά κινούνται από τον DC09, πέντε κυλίνδρων κινητήρα, ο οποίος μπορεί να λειτουργήσει με HVO (υδρογονοκατεργασμένα φυτικά έλαια) ή πετρέλαιο, παράλληλα με μια ηλεκτρική μηχανή που παράγει 130 Kw (177 ίππους) και 1.050 Nm ροπής. Να τονίσουμε ότι ο πετρελαιοκινητήρας είναι διαθέσιμος σε επιλογές ισχύος στους 280, 320 και 360 ίππους. Τα φορτηγά μπορούν να κινούνται σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία χωρίς υποστήριξη από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, για μια ακτίνα πολλών χιλιομέτρων, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 έως και 92%, καθώς και τα επίπεδα θορύβου κάτω από τα 72 dB προσφέροντας παράλληλα αυξημένη παραγωγικότητα.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Οκτωβρίου (366) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.

Στο ίδιο τεύχος: