Τροχοί & TIR

Isuzu N: Ηλεκτρική μετατροπή

Μετά τη μετατροπή ενός παλιού Mercedes-Benz Vario σε ηλεκτροκίνητο, η BPW καθιστά ηλεκτρικό και το Isuzu N των 7,5 τόνων, στο πλαίσιο ενός ερευνητικού προγράμματος που λαμβάνει χώρα στο Άαχεν και χρ
Κυριακή 27/01/2019 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Το Isuzu Ν αφήνει στην άκρη τον συμβατικό κινητήρα των 190 ίππων, αποκτώντας τον ηλεκτρικό άξονα «eTransport» της BPW, ο οποίος φιλοξενεί δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν από κοινού ροπή 6.500 Nm.
Το Isuzu Ν αφήνει στην άκρη τον συμβατικό κινητήρα των 190 ίππων, αποκτώντας τον ηλεκτρικό άξονα «eTransport» της BPW, ο οποίος φιλοξενεί δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν από κοινού ροπή 6.500 Nm.

Μετά τη μετατροπή ενός παλιού Mercedes-Benz Vario σε ηλεκτροκίνητο, η BPW καθιστά ηλεκτρικό και το Isuzu N των 7,5 τόνων, στο πλαίσιο ενός ερευνητικού προγράμματος που λαμβάνει χώρα στο Άαχεν και χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση της Γερμανίας στο πλαίσιο του προγράμματος «Renewable Mobility».

Το πάλαι ποτέ πετρελαιοκίνητο Isuzu ονομάζεται πλέον «LiVe1» και αφήνει στην άκρη τον συμβατικό κινητήρα των 190 ίππων, αποκτώντας τον ηλεκτρικό άξονα «eTransport» της BPW, ο οποίος φιλοξενεί δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν από κοινού ροπή 6.500 Nm. Αυτή την περίοδο ο εν λόγω άξονας υποβάλλεται στις τελευταίες δοκιμές προπαραγωγής, ώστε να λανσαριστεί εμπορικά στο προσεχές διάστημα, με την εταιρεία Paul Nutzfahrzeuge να τον χρησιμοποιεί για τη μετατροπή παλαιών diesel δημοτικών οχημάτων σε ηλεκτροκίνητα. Επιπλέον, η BPW δουλεύει ήδη πάνω σε έναν ηλεκτρικό άξονα που υποστηρίζει ροπή 22.000 Nm και προορίζεται για φορτηγά μικτού βάρους έως και 26 τόνων.

PreviousNext