Τροχοί & TIR

Νέο VDL Citea SLE Electric

Τοποθετήθηκαν οι πρώτες παραγγελίες των νέων εκδόσεων χαμηλής εισόδου (Low Entry) του ηλεκτρικού VDL Citea, οι οποίες προσφέρονται σε εκδόσεις των 12 και 12,9 μέτρων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία δημόσι
Παρασκευή 08/02/2019 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Τα ηλεκτροκίνητα VDL εξοπλίζονται με τις νέες μπαταρίες των 216 kWh και συνολικά λειτουργούν για 22 ώρες κάθε ημέρα.
Τα ηλεκτροκίνητα VDL εξοπλίζονται με τις νέες μπαταρίες των 216 kWh και συνολικά λειτουργούν για 22 ώρες κάθε ημέρα.

Τοποθετήθηκαν οι πρώτες παραγγελίες των νέων εκδόσεων χαμηλής εισόδου (Low Entry) του ηλεκτρικού VDL Citea, οι οποίες προσφέρονται σε εκδόσεις των 12 και 12,9 μέτρων.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία δημόσιων μεταφορών, Tammelundin Liikenne Oy, παρήγγειλε πρόσφατα δύο μονάδες του VDL Citea SLE-129 Electric, οι οποίες θα ξεκινήσουν δρομολόγια στο Ελσίνκι από τον Αύγουστο του 2019. Τα δύο νέα ηλεκτρικά VDL της πρωτεύουσας της Φινλανδίας, έχουν μήκος 12,9 μέτρων και μπορούν να μεταφέρουν έως και 80 επιβάτες, από τους οποίους οι 40+3 είναι καθήμενοι.

Τα ηλεκτροκίνητα VDL εξοπλίζονται με τις νέες μπαταρίες των 216 kWh και συνολικά λειτουργούν για 22 ώρες κάθε ημέρα. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, πραγματοποιούν σύντομα δρομολόγια μήκους 2 και 5 χιλιομέτρων, φορτίζοντας τις μπαταρίες τους στο σταθμό του μετρό του Vuosaari. Τα απογεύματα και τις νύχτες, τα Citea SLE-129 Electric διανύουν αποστάσεις 17 και 19 χλμ. και φορτίζουν στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό του Ελσίνκι, ενώ αν χρειαστούν επιπλέον ενέργεια, χρησιμοποιούν τον παντογράφο οροφής των 300 kW. Επιπλέον, στο ντεπό της Tammelundin Liikenne Oy υπάρχουν φορτιστές των 50 kW, με τους οποίους τα λεωφορεία συνδέονται μέσω βύσματος CCS.

PreviousNext