Η Otokar αναβαθμίζει συνεχώς το Navigo Τ, το πιο αναγνωρίσιμο midi-πούλμαν των ελληνικών δρόμων, το οποίο, πέρα από τα ήδη γνωστά -ποιοτικό και ευρύχωρο σαλόνι για 31+1+1 επιβαίνοντες, άριστα διευθετημένη γραμμή μετάδοσης κίνησης και μοναδική εκμετάλλευση στα μόλις 7,8 μέτρα- φέρει τώρα και ανάρτηση αέρα στον πίσω άξονα.

Ένα χαρακτηριστικό της Otokar στο οποίο αναφερόμαστε σε κάθε δοκιμή με τα προϊόντα της εταιρείας, είναι τα γρήγορα αντανακλαστικά. Ο κατασκευαστής φροντίζει να ανανεώνει συχνά τα λεωφορεία του, καθιστώντας τα έτσι, επίκαιρα. Το Navigo επικαιροποιείται συνεχώς, όχι μόνο σχεδιαστικά, αλλά και σε σημαντικούς για την εκμετάλλευση και την άνεση των επιβατών, τομείς.

Στο όχημα της δοκιμής, ο σχεδιασμός του εξωτερικού παραμένει μεν ως είχε, και δύσκολα θα βρεις κάτι που να μη δείχνει μοντέρνο και φροντισμένο, αλλά αν αρχίζεις και τσεκάρεις π.χ., τη λίστα του βασικού εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας όλο και κάτι νέο θα βρεις: από τα υποχρεωτικά από τη νομοθεσία (AEBS, LDWS) έως «πακέτο» ηχομόνωσης, θύρες USB, LED παντού και πάει λέγοντας. Ως προς την εκμετάλλευση, στο πίσω τμήμα, στο κατώφλι της μπαγκαζιέρας που ο κατασκευαστής (πριν από δύο περίπου χρόνια) χαμήλωσε πολύ, κάτι που επέτρεψε την πολύ πιο εύκολη φόρτωση των αποσκευών.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Φεβρουαρίου (370) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.