Το νέο MAN Lion’s Coach ξεκίνησε την, όπως όλα δείχνουν, θριαμβική πορεία του στα ελληνικά ΚΤΕΛ, και αποτελεί θέμα συζήτησης παντού: με μοναδικές αναβαθμίσεις, παροχές που θυμίζουν VIP τουριστικό και δυναμικά χαρακτηριστικά ορίζουν τον πήχη της κατηγορίας. Το «παρμπρίζ» 91 του ΚΤΕΛ Αχαΐας ήταν το πρώτο που ταξινομήθηκε και ιδανική αφορμή για έναν πρώτο απολογισμό από τη σκοπιά του οδηγού/ιδιοκτήτη.

Mε το λανσάρισμα του ανανεωμένου Lion’s Coach, ήταν δεδομένο πως το ενδιαφέρον θα χτυπούσε κόκκινο, και πως θ’ άλλαζε η εικόνα των ελληνικών δρόμων. Οι Έλληνες οδηγοί και ιδιοκτήτες είχαν την ευκαιρία να δουν για πρώτη φορά, το νέο MAN στην Έκθεση Transport Show 2018, ένα όχημα που κατέληξε στον κ. Βαγγέλη Φραράκη, και εντάχθηκε στο στόλο του ΚΤΕΛ Αχαΐας.

Όπως δείχνουν οι ταξινομήσεις, οι Έλληνες λεωφοριούχοι το αγοράζουν πλέον μαζικά. Εκείνο το πρώτο Lion’s Coach είχε βέβαια, διαφορετική ενδυμασία. Τα εξπρεσιονιστικής αισθητικής αυτοκόλλητα με την πειραγμένη και άκρως αφαιρετικής νοοτροπίας μορφή του λιονταριού που κοσμούσαν το όχημα έπρεπε να αντικατασταθούν με άλλα, μικρότερα, καθώς και τα παράθυρα κάλυπταν και η χρωματική παλέτα ήταν ασύμβατη με την εταιρική εικόνα του ΚΤΕΛ Αχαΐας.

Το πολύ ισορροπημένο αποτέλεσμα είναι δουλειά του ειδικού σε τέτοια θέματα και συνεργάτη του Ομίλου Παπαδάκη, κ. Σάκη Αβράμη. Το πατρινό ΜΑΝ λοιπόν, δρομολογήθηκε πρώτη φορά στις 10 Δεκεμβρίου 2018 κι έκτοτε πρόλαβε να διανύσει 27.500 χιλιόμετρα, απόσταση ικανή για να εξαχθούν πολλά συμπεράσματα, κι αφορμή για να συναντήσουμε τον κ. Φραράκη στην Πάτρα.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Μαρτίου (371) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.