Τροχοί & TIR

MAN TGS 50.500 10x8 με προσθήκη 5ου άξονα

Ο ολλανδικός οίκος μετατροπών Wierda Vehicle Engineering, με πιστοποίηση στα οχήματα της ΜΑΝ, παρέλαβε από το γερμανικό εργοστάσιο ένα 4αξονικό TGS 8x8 και το «μεταμόρφωσε» στο TGS 50.500 10x8 WSA,
Σάββατο 13/04/2019 - 12:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ο ολλανδικός οίκος μετατροπών Wierda Vehicle Engineering, με πιστοποίηση στα οχήματα της ΜΑΝ, παρέλαβε από το γερμανικό εργοστάσιο ένα 4αξονικό TGS 8x8 και το «μεταμόρφωσε» στο TGS 50.500 10x8 WSA, ένα εργοταξιακό ανατρεπόμενο φορτηγό πέντε αξόνων με μικτό βάρος 50 τόνων.

Το ολλανδικών προδιαγραφών όχημα αποτελεί το 100ο που πιάνει δουλειά στη χώρα και παραδόθηκε στην εταιρεία Westdijk Transport, φέροντας μάλιστα και ένα σπέσιαλ πακέτο εξοπλισμού, ώστε να γιορταστεί το γεγονός. Στο πλαίσιο της μετατροπής, τα φύλλα σούστας των δύο πίσω αξόνων, έδωσαν τη θέση τους σε μία υδραυλική ανάρτηση, με τον τελευταίο άξονα μάλιστα να διαθέτει και τιμόνι, γεγονός που καθιστά τη διαδικασία ανατροπής της καρότσας, ευκολότερη και ασφαλέστερη.

Επιπλέον, οι μηχανικοί της Wierda τοποθέτησαν στο φορτηγό της ΜΑΝ έναν κεντρικό άξονα 10 τόνων, ο οποίος έχει και αυτός τιμόνι και είναι και «τεμπέλης». Χάρη στην απόσταση των 1,8 μέτρων ανάμεσα από κάθε άξονα, το φορτηγό προσφέρει βέλτιστη κατανομή φορτίων ανά άξονα. Συγκεκριμένα, οι δύο εμπρόσθιοι άξονες σηκώνουν ωφέλιμο φορτίο 9 τόνων, ο μεσαίος όπως προείπαμε 10 τόνων και οι δύο πίσω δέχονται φορτίο έως και 23 τόνων.

Το γεγονός πως το φορτηγό διαθέτει τιμόνι σε 4 από τους 5 άξονές του, του προσδίδει έναν ιδιαίτερα μικρό κύκλο στροφής. Για ακόμα καλύτερη πρόσφυση στα συχνά κακοτράχαλα εδάφη των εργοταξίων, το κιβώτιο TipMatic του εν λόγω ανατρεπόμενου φορτηγού, διαθέτει λογισμικό με εκτός δρόμου ρύθμιση.

PreviousNext