Συνεχίζονται οι δοκιμές του ηλεκτροκίνητου eActros στην πράξη, στο πλαίσιο των οποίων η Mercedes-Benz Trucks έχει δημιουργήσει έναν καινοτόμο στόλο που αποκαλεί «innovation fleet» και ο οποίος αποτελείται από τα 2αξονικά eActros 18 τόνων, αλλά και από τα 3αξονικά μοντέλα των 25 τόνων.

Τα εν λόγω ηλεκτρικά φορτηγά παραδίδονται σταδιακά σε 20 επιλεγμένους πελάτες της μάρκας, οι οποίοι θα τα χρησιμοποιήσουν για ένα χρόνο, ανατροφοδοτώντας με στοιχεία τη Mercedes-Benz που θα βοηθήσουν στην εξέλιξή τους.

Σειρά έχει η εταιρεία logistics, Dachser, η οποία παρέλαβε ένα 18τονο Mercedes-Benz eActros, προκειμένου να το δοκιμάσει στη Στουτγάρδη της Γερμανίας. Το ηλεκτρικό φορτηγό μεταφέρει γενικό φορτίο, δηλαδή συσκευασίες βάρους άνω των 32 κιλών που δεν χωράνε να σταλούν με τη μορφή δέματος και τοποθετούνται σε παλέτες, με τον χώρο φόρτωσης του ηλεκτροκίνητου φορτηγού να δέχεται μέχρι και 18 παλέτες. Επιπλέον, το eActros χρησιμοποιείται στο μικρό κέντρο (microhub) της Dachser στην περιοχή Heslach της Στουτγάρδης, συμμετέχοντας στις last-mile διανομές.

Υπενθυμίζεται πως το eActros διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι βρίσκονται κοντά στις πλήμνες των πίσω τροχών και αποδίδουν έκαστος ισχύ 169 ίππων (126 kW) και 485 Nm ροπής. Ενέργεια παίρνουν από μπαταρίες ιόντων λιθίου 240 kWh, οι οποίες ανάλογα με το σύστημα φόρτισης, γεμίζουν σε δύο έως και έντεκα ώρες, προσδίδοντας στο φορτηγό αυτονομία μέχρι και 200 χλμ., μια τιμή υπεραρκετή για την Dachser η οποία υποβάλλει το eActros σε καθημερινά δρομολόγια μήκους 80 χλμ. Αξίζει να σημειωθεί πως η Dachser έχει από πέρυσι στο στόλο της δύο ακόμα ηλεκτρικά φορτηγά της Daimler Trucks, δύο FUSO eCanter των 7,5 τόνων, τα οποία κινούνται στη Στουτγάρδη και στο Βερολίνο.