Δέκα ημέρες διήρκησε το ταξίδι μήκους 7.822 χλμ. με ένα Scania R 410, το μακρύτερο που έχει πραγματοποιηθεί έως τώρα με ένα φορτηγό που λειτουργεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).

Αφετηρία υπήρξε το Μπιάλιστοκ στην βορειοανατολική Πολωνία, όπου βρίσκεται η έδρα της μεταφορικής Wojtex Transport στην οποία ανήκει το φορτηγό. Προορισμός ήταν η Ισπανία, με ενδιάμεσους σταθμούς για ανεφοδιασμό καυσίμων, στη Γερμανία, στο Βέλγιο και στη Γαλλία. Η μεγαλύτερη διαδρομή με ένα ντεπόζιτο LNG, είχε μήκος 930 χλμ. Παρόλα αυτά, όταν το φορτηγό της Scania σταμάτησε για καύσιμα, είχε ακόμα γεμάτο το 20% του ρεζερβουάρ του.

Σύμφωνα με τον Fleet Manager της εταιρείας, η μέση κατανάλωση του Scania R 410 κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ήταν στα 22,8 κιλά/100 χλμ., ενώ στο τελευταίο σκέλος του δρομολογίου, έπεσε στα 22,3 κιλά/100 χλμ. Σημειώνεται, πως κατεβαίνοντας προς το Νότο, το φορτηγό της Wojtex Transport είχε κοτσαρισμένο ένα τρέιλερ ψυγείο μεταφέροντας αρχικά χλοοτάπητα, ενώ στη Γαλλία φόρτωσε μπισκότα για παράδοση στην Ισπανία. Στο ταξίδι της επιστροφής, το φορτηγό ήταν γεμάτο με πορτοκάλια, βερίκοκα, ροδάκινα και βατόμουρα.

Κατά τη διάρκεια του δεκαημέρου, οι δύο οδηγοί της μεταφορικής εξεπλάγησαν με τις διαφορές που συναντούσαν στις τιμές του LNG, με το σχετικό εύρος να είναι έως και 40%. Επιπλέον, εντυπωσιακές ήταν οι διαφορές στη μέθοδο ανεφοδιασμού από χώρα σε χώρα. Σημειώνεται, τέλος, πως οι ιθύνοντες της πολωνικής μεταφορικής, σχεδιάζουν ήδη ένα ακόμα μακρύτερο ταξίδι με το Scania R 410, φιλοδοξώντας να σπάσουν το όριο των 10.000 χλμ.