Μια διπλή κάμερα (Dual-cam) με δύο φακούς, δημιούργησε η ZF ειδικά για τα φορτηγά, η οποία θα λειτουργεί μαζί με άλλες τεχνολογίες ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) της εταιρείας, όπως η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, η υποβοήθηση διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας και η ανίχνευση αντικειμένων και πεζών, ώστε να ενεργοποιείται η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης.

Η νέα κάμερα της ZF διαθέτει συμπαγείς διαστάσεις και θα συνεργάζεται με τον προηγμένο επεξεργαστή EyeQ4 της Mobileye. Ταιριάζει σε ένα ευρύ φάσμα οχημάτων και αποτελεί μέρος των νέων συστημάτων ADAS της μάρκας που θα κυκλοφορήσουν το 2020. «Προκειμένου αυτές οι τεχνολογίες να λειτουργούν σωστά στα φορτηγά, συχνά χρειάζεται ένας δεύτερος φακός», δήλωσε ο επικεφαλής των συστημάτων ADAS και αυτόνομης οδήγησης σε επαγγελματικά οχήματα της ZF, κ. Dan Williams, ο οποίος έσπευσε να εξηγήσει: «Για παράδειγμα, σε μερικές περιπτώσεις η αναγνώριση ενός πεζού από μία συμβατική μονή κάμερα με πεδίο ορατότητας 52ο, δεν γίνεται αρκετά γρήγορα ώστε το σύστημα να έχει το χρόνο να ενεργοποιήσει τα φρένα του φορτηγού, προκειμένου να αποφευχθεί ή να μειωθεί η ένταση ενός ατυχήματος». Επιπλέον, η ύπαρξη ενός δεύτερου φακού επιτρέπει την απρόσκοπτη λειτουργία των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, καθώς εάν ο ένας φακός χαλάσει, ο δεύτερος θα εξασφαλίσει πως η κάμερα θα συνεχίσει να δουλεύει.

Νέες επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση

Στο μεταξύ, ξεκίνησε πρόσφατα η λειτουργία της νέας εγκατάστασης της ZF στο αρχηγείο της στο Σβάινφουρτ της Γερμανίας, όπου μεταφέρθηκαν τα γραφεία της διοίκησης, του R&D και των πωλήσεων του τμήματος E-Mobility της εταιρείας. Το νέο κτήριο μπορεί να φιλοξενήσει περίπου 520 εργαζόμενους και η κατασκευή του κόστισε 30 εκ. ευρώ. Επιπλέον, πριν από λίγο καιρό ξεκίνησε η λειτουργία του νέου εργοστασίου για τις ηλεκτρικές γραμμές κίνησης της μάρκας, το οποίο βρίσκεται στο Πάντσεβο, 14 χλμ. έξω από το Βελιγράδι. Στην εν λόγω μονάδα της Σερβίας σχεδιάζεται να εργάζονται στο εγγύς μέλλον, περί τα 1.000 άτομα. Ακόμα, υπό κατασκευή είναι αυτή την περίοδο ένα ακόμα εργοστάσιο αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα. Βρίσκεται στο Χανγκτσόου της Κίνας και προγραμματίζεται να τεθεί σε λειτουργία μέσα στην επόμενη χρονιά.