Οκτώ καινούργια Mercedes-Benz Arocs, τριαξονικά και τετραξονικά, αγόρασε η Οικοδομική Μυκόνου Α.Ε για την κάλυψη των μεταφορικών της αναγκών.

«Επενδύοντας σε σύγχρονα και αξιόπιστα εργαλεία δουλειάς αυξάνεται η παραγωγικότητα και μειώνουμε το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας», μας αναφέρει ο ιδιοκτήτης της εταιρείας κ. Νικόλαος Σαντοριναίος. Ταξιδεύουμε στη Μύκονο για να φορτώσουμε και να μεταφέρουμε υλικά λατομείου με τα τετραξονικά Arocs 4245 σε διάφορες διαδρομές εντός του νησιού. Εκεί συζητούμε με τους οδηγούς για τη μέχρι τώρα εμπειρία τους στο τιμόνι των νέων Arocs. Στη συνέχεια, παρακολουθούμε το Truck Training στους οδηγούς της εταιρείας, από τον Ιωάννη Τριανταφύλλου, εκπαιδευτή οδηγών της Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε, που αποσκοπεί στην ασφάλεια και την οικονομία.

Τετραξονικά Arocs 4245

Η εταιρεία έχει αγοράσει τέσσερα Arocs 4245 με καρότσα κατασκευής Ταξιάρχου χωρητικότητας 18 κυβικών. Το πλάτος των φορτηγών είναι 2.500 χιλιοστά, ο εμπρόσθιος πρόβολος 1.500 χιλιοστά και ο πίσω πρόβολος 800 χιλιοστά. Εξοπλίζονται με εύκαμπτο πλαίσιο και η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη στα 250 χιλιοστά. Επιπλέον, η γωνία προσέγγισης και η γωνία προβόλου είναι στις 25 μοίρες. Η στιβαρή και αξιόπιστη κατασκευή της χαλύβδινης ανάρτησης επιτρέπει στο όχημα να αντεπεξέρχεται σε όλες τις δυσκολίες ανεξαρτήτου φορτίου. Η μπροστινή ανάρτηση 2Χ8 τόνων είναι τρίφυλλη και η πίσω ανάρτηση 2Χ16 τόνων είναι τετράφυλλη. Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, διαθέτουν δισκόφρενα στον εμπρόσθιο άξονα και ταμπούρα στον πίσω. Για αυξημένη ασφάλεια, οι λειτουργίες πέδησης και πρόσφυσης του συρμού ελέγχονται από το ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης.

Η άποψη του οδηγού

Το δρομολόγιό μας από την Άνω Μερά με κατεύθυνση λατομείο στη βορειοανατολική πλευρά του νησιού πραγματοποιήθηκε με το Arocs 4245 με οδηγό τον Σίμο Θεοδώρου. Στη διαδρομή μας μίλησε για τις εντυπώσεις του από το Arocs.

«Η πρώτη μου εμπειρία από το μοντέλο Arocs είναι σε αυτό που οδηγώ τώρα στην Οικοδομική Μυκόνου Α.Ε και μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο είναι σε άλλη διάσταση σε όλους τους τομείς. Θεωρώ ότι είναι ιδανικό αυτοκίνητο για μεταφορές μέσα στο εργοτάξιο αλλά και για το υπόλοιπο οδικό δίκτυο του νησιού. Πρώτα απ’ όλα είμαι ικανοποιημένος από τις επιδόσεις και την απόδοση του κινητήρα. Οι 450 ίπποι του 13λιτρου κινητήρα με καλύπτουν πλήρως. Δεν έχω αισθανθεί ποτέ έλλειψη ισχύος ακόμη και στις μεγαλύτερες ανηφόρες. Για παράδειγμα στο σημείο που βρισκόμαστε τώρα ο δρόμος έχει συνεχόμενη ανάβαση και απότομη κλίση, το μικτό φορτίο είναι 33 τόνοι, και το αυτοκίνητο ανεβαίνει με ικανοποιητική ταχύτητα. Όμως για μένα το πιο σημαντικό είναι ότι ακόμη και αν «κόψω» το αυτοκίνητο στην ανηφόρα, ο κινητήρας θα ανταποκριθεί άμεσα και θα ανεβάσει γρήγορα πάλι ταχύτητα. Είναι χαμηλόροπος και μετά τις 1.000 σ.α.λ βγάζει πολλή δύναμη. Επίσης, έχει καλή συνεργασία με το χειροκίνητο κιβώτιό του».

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.